Jest cały temat ---> http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1792&p=1
Offline
adamwppl napisał:
kozi95 napisał:
Witam chłopaki,
Od wczoraj mam zamontowany ten zestaw cylnder 80ccm, zmieniona zebatke z przodu na 15 z i doprowadzony wydech do porządku
Powiem, że rewelacja teraz , przyśpieszenie idealnie , moc idealna , po prostu maszyna się świetnie zbiera , w koncu jazda w 2 osoby nie jest meczaca ; )
PozdrawiamSam wymieniałeś?
Nie, znajomy mi robił wszystko .
A co do jazdy w 2 osoby to akurat przejechałem tylko kawałek bo musiałem dziewczynę do domu odstawić
Offline
Witam
W sobote bylem u mechanika i powiedzialem mu ze zawory klepia! zrobilem 350 km i chyba wymagaja ustawienia, wiec ustawil mi je i ..... Nareszcie cisz ! Gra muzyka :-) powiedzial ze faktycznie na wydechowym jest luz za duzy. Wczoraj zrobilem 120 km zetka praktycznie ciaglej trasy w dwie strony spisala sie znakomicie. Po zrobieniu 4 km urwala sie szpilka od wydechu przy cylku. Wykrecilem ją palcem pozostałość co byla w głowicy. Zastapilem ta szpilke sruba z tym samym gwintem, oczywiscie ucialem lepek. Jak myślicie bedzie to zdawalo egzamin?
PS.
Jak cos to sory ale jade w pociagu do pracy i pisze post. Na telefonie.
Offline
wertmaster napisał:
Witam
W sobote bylem u mechanika i powiedzialem mu ze zawory klepia jak ch...j zrobilem 350 km i chyba wymagaja ustawienia, wiec ustawil mi je i ..... Nareszcie cisz ! Gra muzyka :-) powiedzial ze faktycznie na wydechowym jest luz za duzy.
A wiesz moze, jakie teraz masz ustawienia na tych zaworach??? Nigdzie nie ma o tym informacji a sam chcialbym sobie sprawic taki cylinder do mojej maszynki, ale z tego co czytalem to przy tym nowym cylindrze pukaja wlasnie te zawory wiec jakbys wiedzial to prosze cie o info. Pewnie nie tylko mi sie to przyda ;]
Z gory dzieki ;]
Offline
Niestety nie wiem jakie ustawienia. wiem tyle że wymienił tą śrubkę całą z nakrętką bo powiedział że się zakleszczyło czy coś i nie da rady ustawić zaworów wymieniła na ten od zippa nakena. Prosił bym o pilne info cy nic sie nie stanie jak dorobiłem sobie ze śruby szpilkę do tego wydechu.
Offline
Gość
Ostatnio na forum Rometa Ogóra 900 czytałem, że na 72 ccm i 107 ccm powinno być 0,06 i 0.08. Nie wiem ile w tym prawdy, ale ludzie wypowiadali się pozytywnie na temat wyregulowanych zaworów na 72 ccm, o 107 po regulacji zaworów nie było.
Jak se dorobiłeś szpilkę ze śruby to się nic nie stanie w innych motorowerach i skuterach jest to praktykowane w razie urwania się śruby i niemożliwości jej wykręcenia należy użyć wykrętaki do zerwanych śrub http://allegro.pl/listing.php/search?sg … C4%99taki.
Offline
carl napisał:
Jakby ktos wiedzial na 100 jakie sa te ustawienia zaworow przy nowym cylindrze to prosze o info.
Ustawienia to powinny byc jak bylo pisane wczesniej ale konieczna jest wymiana tych konikow zaworowych na stare od 50 ccm i problem ustal u mnie i u slawka jest gitara po tym zabiegu
Offline
carl napisał:
A nie macie zadnych problemow z silnikiem i wszystko ladnie wam smiga??? Bo w jakims poscie przeczytalem, ze komus tez cylinder zle wplynal na silnik i ze ma teraz problemy (dotarl ale kiedy juz mial ten przebieg i depnal troche to cos mu sie zepsulo i ogolnie coraz gorzej sie ten silnik sprawuje, coraz bardziej buczy i cos w nim puka)
czytałeś w poście prowokatora, bądź to z "niebieskich", bądź z konkurencji (wszelkie motorki "pjongping"), gostek się więcej nie pojawił, nie zareagował na to co ludziska mu napisali, więc nie ma się czym przejmować , chyba sam się ...puknął i siedzi cicho <lol>
Ostatnio edytowany przez loko (2012-04-23 23:33:04)
Offline
Witam dla wszystkich ktorzy juz zmienili na cylek 72 ccm albo maja w planach zmiane cylka i zebatek. Goraco polecam przelozenie 15 z przod a tyl 47 z plaska zebatka od ogarow czy ws50 pasuje idealnie swietna dynamika i osiagi ze kopara opada i nie trzeba skracac lancucha. Poprostu POLECAM !!!!
Offline
Ja mam kilka pytań do użytkowników którzy już sobie wymienili tłok.
1. jak teraz prezentuje się spalanie, bardzo wam wzrosło?
2. czy przy wymianie i dokręceniu głowicy korzystaliście z klucza dynamometrycznego?
Offline
dynamometrycznego?? a Ty co?? Prom Kosmiczny budujesz??, nawet właściciele 1000ccm nie mówią nic o kluczu dynamometrycznym przy zmianie cylindra... na wyczucie chłopie, tak, żeby dokręcić a nie zerwać to wcale nie trudne ;P
w bębnach też dziur nie robisz na co dzień
Ostatnio edytowany przez loko (2012-04-27 23:07:52)
Offline
Zobaczymy czy jak zerwiesz kilka gwintów to będziesz taki wesoły Prom kosmiczny ma lepsze gwinty jeśli już. Do tej pory w aucie bardzo chętnie używałem tego klucza, właśnie przy wymianie głowicy. No cóż nie ta pojemność i nie ten pojazd Zapytać nie można?
Offline
loko napisał:
dynamometrycznego?? a Ty co?? Prom Kosmiczny budujesz??, nawet właściciele 1000ccm nie mówią nic o kluczu dynamometrycznym przy zmianie cylindra... na wyczucie chłopie, tak, żeby dokręcić a nie zerwać to wcale nie trudne ;P
w bębnach też dziur nie robisz na co dzień
Dynamometr powinno się używac przy dokręcaniu głupiego koła o co dopiero cylindra .. Na wyczucie to się przed wojną przykręcało kolego.
Offline
żeby używać klucza dyna... trzebaby znać wartości, bez nich nawet z dyna.. zerwiesz łatwo gwint, a wartości momentu dokręcania do Zetki nie ma NIGDZIE, jeno ino u LIFANA macie te dane?? bez nich takie samo ryzyko
Okręt, myślę, że nie powinieneś wypowiadać się w temacie, w którym jednakowoż nie masz interesu, jako, że nie wymieniałeś cylka, a ja na swoim zrobiłem już 1900 km
Ostatnio edytowany przez loko (2012-04-27 23:27:42)
Offline