Dzisiaj przeglądając allegro trafiłem na takie coś: http://allegro.pl/gaznik-50-80cc-zetka- … 86348.html <-- Czyżby kolejne sportowe cześci do naszych Zetek? Z wyglądu wydaje mi się że jest troche inny. Wie ktoś coś o tym?
Offline
to jest zwykły chwyt marketingowy nasze gaźniki spokojnie sobie dadzą radę z tą pojemnością co jest a nawet i 100ccm
Offline
No fakt jest nie co inny aczkolwiek nasz seryjny Mikuma jest równie dobry !
Offline
A jak to się sprawdzi na prawdę w praktyce ?
- Lepsze osiągi ?
- Szybciej wkręci się na obroty ?
Może i warto się nad tym zastanowić
Offline
montowałem dysze 90 do zetki 80 i zalewało go na całym gazie a seryjną mam 80 !
Offline
loko napisał:
do 72cc wystarczy podnieść iglicę o jedno oczko
i tak właśnie zrobiłem.
Offline
Ja orginalnie mam 80 ale jak dałem większą to go zalewało (50ccm)mimo małych przeróbek
a co do gaźnika jak ktoś już pisał nie opłaca się brać całego tylko pójść kupić tak zwany zestaw naprawczy
on są ciu mocniejsze i mają większe dysze a kosztują grosze .
Jedynie nie wiek jaka jest średnica kolektora sącego wenętrzna w naszym , w tym ma być 19mm ,
jeśli by była większa od naszej to by to poprawiło osiągi ale nie znacznie .
Ja ogólnie bym proponował dysze 80 ustawić tak żeby przepustnica otwierała się calkowicie i
dobry stożek tylko na jakiejś przedłużce a nie bezpośrednio na gaźniku a i wymiana krućca na krótszy i o troche większej średnicy
ja mam wszystko to zrobione oprócz krućca (ale jest w planach) i motor lepiej się wkręca i inaczej brzmi lepiej cz gorzej to
juz kwestia gustu
Ostatnio edytowany przez dolby0101 (2012-04-16 17:03:08)
Offline
dolby0101 napisał:
Ja orginalnie mam 80 ale jak dałem większą to go zalewało (50ccm)mimo małych przeróbek
a co do gaźnika jak ktoś już pisał nie opłaca się brać całego tylko pójść kupić tak zwany zestaw naprawczy
on są ciu mocniejsze i mają większe dysze a kosztują grosze .
Jedynie nie wiek jaka jest średnica kolektora sącego wenętrzna w naszym , w tym ma być 19mm ,
jeśli by była większa od naszej to by to poprawiło osiągi ale nie znacznie .
Ja ogólnie bym proponował dysze 80 ustawić tak żeby przepustnica otwierała się calkowicie i
dobry stożek tylko na jakiejś przedłużce a nie bezpośrednio na gaźniku a i wymiana krućca na krótszy i o troche większej średnicy
ja mam wszystko to zrobione oprócz krućca (ale jest w planach) i motor lepiej się wkręca i inaczej brzmi lepiej cz gorzej to
juz kwestia gustu
Jak nie powiekszysz otworu w głowicy to większy króciec g**no ci da
Offline
Okret napisał:
Dzisiaj przeglądając allegro trafiłem na takie coś: http://allegro.pl/gaznik-50-80cc-zetka- … 86348.html <-- Czyżby kolejne sportowe cześci do naszych Zetek? Z wyglądu wydaje mi się że jest troche inny. Wie ktoś coś o tym?
Odgrzeję kotleta.
Kupiłem ten gaźnik i powiem jedno: KICHA. Już sam montaż był z przygodami ponieważ mocowania do śrub króćca są nagwintowane. Żeby go założyć trzeba najpierw rozwiercić otwór. Poza tym montaż jest banalny.
Odpalanie: silnik zaskoczył "od strzała" ale.... Bez ssania od razu poszedł na 4000 obr. Wkręty regulacyjne NIE DZIAŁAJĄ. Śruba mieszanki robi ok. 3/4 obrotu. Śruba przepustnicy niby się kręci ale nic nie zmienia:wkurzony:
Po godzinie walki i próbowania ustawienia tego szajsu odpuściłem i założyłem serię ale z dyszą 85. Na moje oko to za dużo względem 74 seryjnie. Zrobię jeszcze test z 80
Ostatnio edytowany przez red_p (2012-06-10 18:29:30)
Offline