Strony: 1
Wątek Zamknięty
Offline
no patent naprawde dobry, zgiac sie teraz nie zegnie. Dziwi mnie tylko fakt ze wszytskim sie tak te stopki gna, moja po 2 latach jest fabryczna a nieraz siedzialem na niej, lezalem, siedzielismy we dwoch i byla przewozona w aucie na stopce centralnej gdzie jeden z paskow mocujacych przebiagla przez siedzenie i dociskal ja do podloza to ze 3 albo 4 razy byla wieziona okolo 10km tak scisnieta w dol ze obydwa kola dotykaly podlogi w samochodzie, po odpieciu paskow znowu wrocilo do dobrej formy
Offline
Gość
Ja też nie mam problemów z centralna stopką. Ja kupiłem swoją w kwietniu zeszłego roku (3 dni temu minął rok) i ani razu mi się nie "wygła". Może nowsze wypusty Zetek mają inny, gorszy metal wykorzystany do produkcji tych stopek. Na mojej też leżałem, skakałem, siedzieliśmy nie raz we dwóch i nic. Ujowy wypust trafiłeś
Gość
No to mamy odpowiedź...Zetki na początku wychodziły z dupnymi stopkami, a twórcy postanowili nareperować ten problem i wymyślili solidniejsze stopki dla nowszych modeli.
MamutPL napisał:
Mnie i tak nie przebijecie. Moja stopka zagięła ramę nad mocowaniem stopki w harmonijkę
Dodam że też mam zetkę z 2010r
No to masz nie lada problem
Offline
ja tez mam nowa zetke z 2010 i centralka jest ok wiec chyba stopke montowali tą samą w kazdym roczniku bo jakos roznicy w niej nie ma (przynajmniej w wygladzie) watpie zeby sie trudzili o zoribenie jej z innego stopu metalu
Ostatnio edytowany przez CzaQQ (2012-04-26 21:56:00)
Offline
Zetka nie ma poprzeczki w centralce (jak np MZ, czy WSK), a dzieciarnia tak 40 lat temu, jak i teraz uwielbia się huśtać na stojącym moto... no to się gnie, oto cała tajemnica gnących się stopek, przyspawajcie poprzeczkę a przede wszystkim zrozumcie, że moto służy do jazdy a nie do huśtania )
P.S. temat był już na forum, patent ze śrubą dobry, ale poprzeczka lepsza
Ostatnio edytowany przez loko (2012-04-26 23:44:51)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1