Hy może i tak ale słyszałem od kilku właścicieli routera że jechali powyżej 90 więc dlatego pytam.. Mi też to troche zajechało ściemą.. A jak myślicie ile poleci zetka po dobrym dotarciu zmianie zębatki, modułu, zmianie na większy cylinder i zmianach w układzie wydechowym?
Offline
Czyli zetka po tych wszystki modyfikacjąch (zmiana cylindra na większy, wymiana modułu na odblokowany, zmiana zębatki, zmiana tłumika na sportowy i wyrzuceniu katalizatora) ile będzie w stanie jechać?
Offline
65-67 km/h. Nie można wymienić cylindra, opcji kupna i sprowadzenia cylindra za cenę silnika nie biorę pod uwagi. PO wymianie na 125 ccm pojedzie 95-100 km/h, po wymianie na 250, pojedzie z 125-130 km/h. (180 licznikowe)
Offline
Żeby uzyskać 80 km/h trzeba mieć około 6 km przy masie zetki, ty masz niestety 2x mniej. Żeby uzyskać 100 km/h przy masie zetki, trzeba mieć 10,5 km i tak dalej. Przy okazji przełożenia zetki, gdy zetka ma 15z z przodu, obroty nie pozwalają na osiągnięcie 80 km/h. Kumpel widzę, chory jakiś, 18 lat i waży 45-50 kg...
Offline
plusy dla WS50... większy i wygodniejszy, ale to zależy od wzrostu. Silnik to sprawdzona konstrukcja z hondy ale....cena widziałem już od 2000zł... więc i jakość nie może być primo... ale zły nie jest jednak i jak 50 będzie mało masz opcję taniej przeróbki na 80ccm lub wsadzenia silnika 125 tanim kosztem.
ZK 50 zdecydowanie lepiej wykonana, motor składany w polsce, moim zdaniem silnik jest awaryjny jeśli użytkuje go ktoś bez pojęcia i zaciera go. ale brak możliwości ewentualnego powiększenia poj. cylindra, pozostają drobne mody które tak czy siak wystarczają moim zdaniem...generalnie lepiej dołożyć kasę i kupić ZK, jeśli jednak chcesz motor wielkości ZK, to polecam Junaka 901, tam masz seryjnie 70ccm, piękny dźwięk silnika a cena porównywalna do Zk
Offline
przeczytałem wszystkie wasze posty i coś mi się nie zgadza...
na allegro widziałem już dużo razy cylinder 80ccm do zetki... koszt to 260 - 280zł tak samo 125ccm...to już nie co droższe...
piszecie że nie można wymienić cylindra.. to po co wystawiają cylindry o większej pojemności ??
a to jest link do cylindra 80ccm http://moto.allegro.pl/hit-cylinder-tlo … 78745.html
Ostatnio edytowany przez adrian212 (2012-02-09 19:05:53)
Offline
adrian212 napisał:
czyli jednak można wymienić cylinder w zetce
Bez problemy w każdym pojeździe można wymienic cylek
Offline
Romet to aktualnie po za Junakiem najlepszy producent/importer pojazdów ma rynku polskim którego można śmiało polecić.
Jeśli dysponuje się kasą wystarczającą na ZK50 rozważał bym jedynie wybór pomiędzy ZK50 a Junak 901.
Router WS50 jest sporo tańczy bo jest sporo gorszy, gorsze wykonanie, gorsza chińska fabryka go robi, ZK ma homologacje polską, 2 lata gwarancji i jest produkcji Senke, dodatkowo wyposażona w silnik Lifana w pionowym tłokiem, mocniejszy niż ten w WS50 i tym podobnych.
WS 50 napewno jest wygodniejszy dla wyższych kierowców, silnik 139FMB da radę tuningować na wiele sposobów i tyle jego zalet.
Zdanie typu że Benzerem brał ktoś ZK czy że Street jest zajebisty...różnice w osiągach są znikome albo i niewidoczne. Benzery, WS 50, GB Street nie były blokowane a ZK50 tak, od i wyjaśnienie
Offline
Paranoja , Junak 901 ? Przecież to jest na chińskim silniku , który może o 1500 km więcej pociągnąć bo części o 20 % trwalsze . Coś ty . Takie moto pociągnie max 14000 km i silnik do wymiany . Zetką zrobisz minimum 30000 km zanim się rozsypie silnik ...
Offline
mój znajomy 2 lata starszy od mnie pojechał kupić motro do salonu rometa.
Gdy pojechał to mu sprzedawca powiedział ze lepiej żeby wzioł WS 50 bo to chiński i to chińskie ale router jest tańszy a po za tym do junaka 901 sport są podobno dużo droższe częsci.
Tak powiedział facet który tam pracował...
Offline
Za przykład wytrzymałości silnika poziomego (Ogar, Gb, ...). Kolega ma Gb street'a i silnik od tak ok. 2500km "dzwoni" . Silnik wydziela na prawdę nie przyjemne dźwięki i czasem strach przed nim jechać, bo można z tłoka oberwać Moja zetka ma przejechane 3500 km i oprócz klepiącego zaworu na zimnym silniku nic złego nie słychać.
Offline