Kilka miesięcy po zakupie motorka przestał dobrze funkcjonować kranik paliwa. W pozycji zamknięty paliwo płynęło lepiej niż w pozycji otwarty. Kupiłem nowy kranik, a stary rozebrałem. Oto zdjęcia:
> Full Size
> Full Size
> Full Size
Przyczyną złego działania kranika leżała w rozerwanej gumowej "uszczelce" z 4 otworami. Na foto nie widać, ale uszczelka jest mocno uszkodzona. Prawdopodobnie w skutek niechlujnego montażu w fabryce gumowa uszczelka pękła od poruszania kranikiem.
Ostatnio edytowany przez sq3mva (2012-02-11 00:13:52)
Offline
Krótko, zwięźle i na temat.
Na pewno wielu użytkownikom się przyda, dlatego przenoszę temat do "Poradniki i artykuły".
Ode mnie "+".
ps. pozwoliłem sobie poprawić posta tak, żeby były widoczne zdjęcia.
Offline
Jak coś to wiadomo co poszło , w przypadku lecjącego paliwa z karanika w pozycji zamkniętej
Offline
sq3mva aktualizuj zdjęcia
Offline
Slawkowski napisał:
Krótko, zwięźle i na temat.
Na pewno wielu użytkownikom się przyda, dlatego przenoszę temat do "Poradniki i artykuły".
Ode mnie "+".
ps. pozwoliłem sobie poprawić posta tak, żeby były widoczne zdjęcia.
O tak - teraz są widoczne
Offline