A możesz podać jakieś fotki jutro ?? Bo ja nie wiem co i jak . Bedę ci wdzięczny . Bo nie chce giąć blachy nie tam gdzie nie trzeba.
Offline
Spoko spoko jutro dodam fotki i pokażę co i jak Ale jak możesz idż do motoru i zobacz pod podnóżkiem pasażera i będziesz wiedział musisz odgiąć tam gdzie blaszka się styka z podnóżkiem. Ale jak trzeba to jutro foty będą
Ostatnio edytowany przez Rider (2011-08-03 22:25:49)
Offline
Lepiej żeby fotki były . Jak będą to się odwdzięcze . Dzisiaj już nie chce mi się iśc do garażu . Czekam jutro na fotki . Z góry dzieki .
Offline
Zrobiłem fotki i myślę, że ogarniecie (spójrzcie na osłonke jak lustro hahah)Na tym zdjęciu widać gdzie styka się osłonka z podnóżkiem. Następnie odkręcamy i za pomocą kombinerek odginamy kawałek Jak chcecie można sobie zaznaczyć miejsce styku markerem czy coś ja zrobiłem to na wyczucie. Pozdro!
Ostatnio edytowany przez Rider (2011-08-04 10:48:02)
Offline
Dzięki, ale u mnie jak moto jest zgaszony to obudowa nie dotyka tego mocowania podnóżka.Chyba że jak są wibracje to tak się rusza że dotyka.Chociaż to to mało prawdopodobne.
Offline
No to zrobię to chyba u siebie A mam do cb Rider takie małe pytanie dot. amortyzatorów tylnych.Mógłbyś mi powiedzieć czy one mają regulację jeśli tak to jak się to robi?
Offline
pozwole sobie odpowiedziec za Ridera ; d jest regulacja. musisz podniesc amor do gory i go okrecic w lewo lub w prawo zalezy czy chcesz na miekko czy na tawardo.
Offline
Ale ręką da radę normalnie? Podnieść i przekręcić? Jak tak to nie wpadłbym na to.Ja szukałem jakichś śrub, dźwigienek itd.
Offline
tak reką ale baaardzo duzo sily na to trzeba. masz na amortyzatorze takie ząbki. i musisz je przekrecic na wyzszy poziom lub nizszy.najwyzszy poziom jest twarde zawieszenie. niski poziom jest miekkie zawieszenie.
Offline