cześć mam problem z moim routerem ws 50
kupiłem go dwa dni temu i zauważyłem że ze strony po której są stopki jest przy silniku czarna luźna rurka z której leci coś podobnego do oleju.co to jest ??
i czy ona może tak być czy nie?
pomocy!!!!!!
Offline
moze być rurka od gażnika (do spuszczania paliwka), ale może też być rurka z akumulatora odprowadzająca opary i nadmiar elektrolitu..... powąchaj czy nie śmierdzi kwasem.
Offline
To pewnie syrop życia i zbawienia, albo co bardziej prawdopodobne jakiś płyn eksploatacyjny który się przelewa.
AVE
Ostatnio edytowany przez Bezimienny (2011-07-14 19:01:29)
Offline
Jeden jest od spuszczania paliwa z gaznika i zniego leje sie paliwo czasem ja to zgiąłem i do góry końcem i nic sie nie leje bynajmiej mniej pali teraz a nie paliwo spierdzielało
Offline
Xenon napisał:
Jeden jest od spuszczania paliwa z gaznika i zniego leje sie paliwo czasem ja to zgiąłem i do góry końcem i nic sie nie leje bynajmiej mniej pali teraz a nie paliwo spierdzielało
a trzeba było tylko zakręcić odpowiednią śrubkę ("zaworek") w dolnej części gaźnika...
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2011-07-14 22:13:55)
Offline
Jak to "coś podobne do oleju" to faktycznie olej silnikowy, to może prowadzić do odmy która wypluwa olej bo np. jest go zbyt dużo. Zobacz gdzie prowadzi najlepiej.
Offline
jemu chodzi o tą rurke przy tylnim kole ktura jest troche za silniczkiem rozrusznika i nizej sam niewiem poco ona jest hyba zeby cisnienie z pod tłoka gdzies uciekało tak mi się wydaje a jak nie to odprowadza olej
Offline
Z rurki tej leci paliwo ,jeżeli masz za dużo go w baku. Jest to taka forma zabezpieczenia ,ponieważ jak jest dużo paliwa w baku to się tworzy podciśnienie i może to doprowadzić do uszkodzenia motoru.
Offline
Ta rurka służy do spuszczania benzyny z gaźnika, albo jako przelew, czyli uruchamia się jeśli poziom paliwa w komorze paliwowej jest zbyt wysoki. A w baku z Zetki czy z Routera nie tworzy się podciśnienie, ponieważ nie jest od do końca szczelny. A jak masz za dużo to się może co najwyżej korkiem przelewać. A druga prowadzi do odmy silnika, czyli odpowietrzania komory korbowej.
Ostatnio edytowany przez Grabar (2011-08-04 11:01:34)
Offline
jest tez rurka prowadząca od baku, leci nią woda, która nalała sie do korka z deszczu lub z mycia.
Offline
Radzet a ja sie zastanawialem co to jest ta rurka a rzeczywiscie mzoe to byc odprowadzenie wody podcisnienie sie nie wytworzy, ja kiedys mialem nalany pod korek i go przechylilem bo chcialem zaparkowac w garazu i troche za mocno i mi sie normalnie korkiem po baku rozlalo tam nic nie jest szczelne ktos tutaj wspomnial o odpowietrzaniu komory korbowej. po co to jest wgl?
Offline
Ponieważ w silniku jednocylindrowym podczas ruchu tłoka powstają tak duże różnice ciśnień, że gdyby nie były odmy to by popuszczały wszystkie uszczelki i olej by uciekał każdym łączeniem. Uciekają nią też opary rozgrzanego oleju. Rurka do odprowadzania wody - pierwsze słyszę aby coś takiego tam było, gdzie jest dokładnie ta rurka podpięta?
Offline
Gość
Qrwa, o jakim baku wy mówicie? Jaka woda? Do baku jest inne zabezpieczenie, a mianowicie nadmiar paliwa ucieka pomiędzy dwoma warstwami blachy. Ta rurka o której tu mowa jest od gaźnika. Ci, co mieli Ogara powinni wiedzieć o co chodzi, tylko tam był pod gaźnikiem taki lejek i tam spływał nadmiar paliwa, a potem przez lejek był wylewany na drogę. Tutaj zamiast tego lejka, który wygląda co najmniej pokracznie, zastosowano tą właśnie rurkę.
Jest jeszcze druga rurka i jest to właśnie odpowietrznik skrzyni korbowej tzw.odma. Znajduje się ona obok rozruchajnika i prowadzi do filtra powietrza. Do czego ona służy wytłumaczył już @Grabar w poście wyżej.
CzaQQ napisał:
ja kiedys mialem nalany pod korek i go przechylilem bo chcialem zaparkowac w garazu i troche za mocno i mi sie normalnie korkiem po baku rozlalo tam nic nie jest szczelne
CzaQQ-albo tak kłamiesz, albo nie masz uszczelki pod korkiem. Jak ja mam zalanego do pełna, to jak go na stopce bocznej postawię, to paliwo mi leci, ale pod spodem, bo trafia ono między te dwie warstwy metalu i spływa w dół. Otwórz sobie korek i zobacz, co tam jest dokładnie, bo chyba tam nigdy nie zaglądałeś...a jak nie masz tej uszczelki, to sobie kup i nie będzie ci korkiem uciekało.
Ostatnio edytowany przez Marecki94 (2011-08-05 11:45:05)