1.czy mógłbym zetka przejechać 100km bez przystanku
2.czy opłaca się kupić chłodnice oleju do zetki??
Offline
Jak byś jechał na umiarkowanych obrotach, nie przegrzewając silnika to teoretycznie mógłbyś jechać do śmierci silnika czyli pewnie kilka tysięcy kilometrów.
Co do potrzeby montażu chłodnicy oleju to widzę to tak, że gdyby była potrzebna to producent by ją zamontował.
Offline
a tak 200km w 1dniu bo planuje wyprawe i nie wiem czy bede musiał jakieś przerwy robić po 100km napewno bedzie przerwa pare godz
Offline
zetka50 napisał:
a tak 200km w 1dniu bo planuje wyprawe i nie wiem czy bede musiał jakieś przerwy robić po 100km napewno bedzie przerwa pare godz
Jeżeli przejedziesz na zetce więcej niż 50 km bez przystanku, to jak będziemy mieli kiedyś zlot to stawiam Ci browara. Nie wiem jak zablokowaną ale odblokowaną z prędkościami +- 80 km/h jechałem 40 km i myślałem, że będę bezpłodny
Ostatnio edytowany przez kubas11117 (2011-01-14 23:12:10)
Offline
oki zobacze;) ile przejadę pozdro
Offline
Panowie kolega wymienił zębatke z tyłu na tę z Zetki 125 czyli 38 zębów i mówi że wibracje zniknęły prędkość jaką teraz osiąga to 85km/h i ma mniejsze obroty a co za tym idzie i spalanie, fakt wolniej troszke sie rozpędza, ale to nie problem.
Offline
no tak ale bawił się z łańcuchem??
Offline
No skracał go o 2-3 ogniwa.
Offline
ja jednego dnia przejechalem 110 km i mysalelem tak jak kubas11117 ze bede bezplodny:) na powaznie strasznie plery bolaly- przez 2 dni na zetke patrzec nie umialem a co dopiero na nia wsiasc
Offline
A co do tych wibracji ;d
Ja co 2 dni naciągam łańcuch ;d
A co do tej bezpłodności .
Mogę być nawet bezpłodny ;d Ale ZETKI nie oddam
Offline
EuropeTrucking napisał:
Panowie kolega wymienił zębatke z tyłu na tę z Zetki 125 czyli 38 zębów i mówi że wibracje zniknęły prędkość jaką teraz osiąga to 85km/h i ma mniejsze obroty a co za tym idzie i spalanie, fakt wolniej troszke sie rozpędza, ale to nie problem.
tylko zębatke wymienił czy cos jeszcze robił ?
Offline