Witam mam pytanie w sprawie przeróbki silnika zetki z oryginalnego 50 na cylinder conajmniej 110 i chodzi o to czy będzie możliwość zrobienia czegoś takiego w grę wchodzi rozebranie silnika oczywiście i jeśli by się dało to co trzeba by było kupić , przerobić .
Offline
Bo ogólnie to ja mam Romet crs i chciałem go zrobić pod prędkość i już zmieniłem zębatkę z 13 zębów na 16 odblokowałem go w całości i teraz zaczyna się bujać pod 80 a ja chciałem jeszcze więcej z niego wyciągnąć i dlatego szukam pomocy co można zmienić by śmigał jeszcze szybciej , jakieś moduły zapłony itp zanam się mechanice ale to jest pierwszy mój chiński sprzęt z takim silnikiem .
Offline
Demona prędkości z tego sprzętu to nie zrobisz bez zmiany na większy silnik A do oryginalnego silnika 139fmb tylko 72ccm.
Offline
Największy zestaw do pionowego FMB to taki z tłokiem o średnicy 47 mm.Większego nie założysz bo po prostu nie ma.Silnik zetki to nie kopia silnika z Hondy CB 50.Do 100 km to się nie bujnie.No może gdy założysz cienkie koła o średnicy 18 cali,posadzisz kierowce o wadze 45 kg i będziesz miał tornado wiejące w plecy. Moduł od 125 nic tu nie da,wystarczy zwykły odblokowany.Zębatka 17 nie wiem czy jest miejsce aby ją zamontować.
Offline
Możliwy jest ale czy to ma sens.
Offline