Ogłoszenie


#1 2017-03-05 12:13:13

Snappi

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2017-03-05
Posty: 1
Punktów :   

Większy cylinder a głowica

Witam, interesuje mnie podniesienie osiągów w mojej zetke wymieniając cylek z 50 na 80. I chciałbym się dowiedzieć czy mogę to zrobić zostawiając starą  głowice z 50 ccm? Widziałem ostatnio na jakiejś aukcji fajną chłodnice oleju do zetka, jak myślicie, sprawdziła by się? I ostatnie pytanie, kumpel wymienił cylinder na 80 w swojej zetce, załozyl  mój odblokowany moduł  a i tak kręci się tylko do 8 tyś.. jest jakiś sposób aby go odblokować? Czy trzeba większy gaznik aby się kręcił normalnie

Offline

 

#2 2017-03-05 13:17:51

 zetka50

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15909310
Skąd: Woj. Podlaskie
Zarejestrowany: 2010-11-14
Posty: 1641
Punktów :   14 
Pojazd: YAMAHA FZ6
Wiek: 24

Re: Większy cylinder a głowica

kolego najpierw zapoznaj się z regulaminem forum  i zajrzyj do Powitalni

co do cylindra 80 kupuj z głowica komplet.  chłodnica oleju do zetki nie zamontujesz a nawet jest niepotrzebna  nawet przy 80ccm zetka się nie zagrzewa.  moduł musi być odblokowany i ostatnia czynność po założeniu 80ccm to podniesienie iglicy w gaźniku żeby zetka dostała większa mieszankę paliwowo-powietrzna żeby nie zamulało

Ostatnio edytowany przez zetka50 (2017-03-05 13:19:17)


Zetka By Zetka50.    SPRZEDANA   
Romet K125 By Zetka50. Romet Sprzedany
Zapraszam na aktywna grupę na fb  https://www.facebook.com/groups/761751657358910/
Pomogłem Daj +

Offline

 

#3 2017-04-03 04:43:00

 srubekl

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 1269
Punktów :   14 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 35

Re: Większy cylinder a głowica

polecam przeszukać forum bo były już takie pytania

Offline

 

#4 2017-04-03 13:29:37

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: Większy cylinder a głowica

Wymień komplet (głowica +cylinder) głowica 80-tki ma większe główki zaworów, warto zostawić śruby regulacyjne zaworów od 50-tki(te od kompletu 80 bywa że łatwo się rozklepują),  moduł na odblokowany (przy 80-tce nie będzie kręcił do max, ten typ tak ma) iglica w gaźniku  o jeden ząbek w górę, i zębatki przód 13 lub 14 tył 38 nic więcej nie trzeba robić bo to nic nie da(moduły sportowe, większy gaźnik, chłodnica oleju.. itp.) Temat sprawdzony i omówiony tysiąc razy. Po zmianach realny  vmax w okolicach 80km/h góra, wszystkie opisywane osiągi powyżej tej granicy to bajki

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibia33.pun.pl www.fs.pun.pl www.prostowserce.pun.pl www.akkatsuki.pun.pl www.makietyibitewniaki.pun.pl