Witam, interesuje mnie podniesienie osiągów w mojej zetke wymieniając cylek z 50 na 80. I chciałbym się dowiedzieć czy mogę to zrobić zostawiając starą głowice z 50 ccm? Widziałem ostatnio na jakiejś aukcji fajną chłodnice oleju do zetka, jak myślicie, sprawdziła by się? I ostatnie pytanie, kumpel wymienił cylinder na 80 w swojej zetce, załozyl mój odblokowany moduł a i tak kręci się tylko do 8 tyś.. jest jakiś sposób aby go odblokować? Czy trzeba większy gaznik aby się kręcił normalnie
Offline
kolego najpierw zapoznaj się z regulaminem forum i zajrzyj do Powitalni
co do cylindra 80 kupuj z głowica komplet. chłodnica oleju do zetki nie zamontujesz a nawet jest niepotrzebna nawet przy 80ccm zetka się nie zagrzewa. moduł musi być odblokowany i ostatnia czynność po założeniu 80ccm to podniesienie iglicy w gaźniku żeby zetka dostała większa mieszankę paliwowo-powietrzna żeby nie zamulało
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2017-03-05 13:19:17)
Offline
Wymień komplet (głowica +cylinder) głowica 80-tki ma większe główki zaworów, warto zostawić śruby regulacyjne zaworów od 50-tki(te od kompletu 80 bywa że łatwo się rozklepują), moduł na odblokowany (przy 80-tce nie będzie kręcił do max, ten typ tak ma) iglica w gaźniku o jeden ząbek w górę, i zębatki przód 13 lub 14 tył 38 nic więcej nie trzeba robić bo to nic nie da(moduły sportowe, większy gaźnik, chłodnica oleju.. itp.) Temat sprawdzony i omówiony tysiąc razy. Po zmianach realny vmax w okolicach 80km/h góra, wszystkie opisywane osiągi powyżej tej granicy to bajki
Offline