Ogłoszenie


#1 2016-05-02 10:05:16

knopers1

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2016-04-27
Posty: 51
Pojazd: ZK50, BMW E60 2009
Wiek: 39

[dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Siemianko Panowie...

jestem swiezym posiadaczem bialej zetki 50 ccm i czytam rozwaznie wasze posty. Przedewszystkim interesuje mnie przelozenie , czyli zebatki dawcze, wieklkosc z przodu i tylu, kombinacje z dwojga..., gdyz do tychczas jezdze jakies dobre 10 latek na Aprili SR w automacie....

Co mnie dziwi po przeczytanych postach tutaj....

Czytam ze spora czesc osob wymienila cylinder na 72ccm. Swietna sprawa, ja takze mam zamiar zamienic ta 50tke na 72ccm. O dziwo nikt nie pisze o wielkosci dyszy w gazniku do tego wiekszego cylindra.
Jak wiadomo, wieksza dysza jest potrzebna. Dlaczego? z wiadomych powodow. Uboga mieszanka podnosi ekstremalnie temperature zaplonu... Co z tym idzie? Temperatura cylindra rosnie nie potrzebnie do gury....
Czesto spotkalem sie z wypowiedziami typu... (jezdzi dobrze na orginalnej..., lub nie bo bedzie wiecej palil itp...) Ale o temperaturze ktora wpywa na zywot tego cylindra nikt nie wspomnial!
Do tego dodam ze: przy nowym cylindrze, powinno sie generalnie jezdzic na bogatej mieszance.... Conajmniej przez pierwsze 500km.

Fakt numer dwa... Nikt nie pisze nic o swiecach zaplonowych... To jaka producent zaleca do 50ccm przy zablokowanym CDI to wiemy....  Co jest przy 72ccm i obrotach z zedu 10000 U/min ???
Jak wiemy swieca jest w stanie odprowadzic 60% temperatury cylindra wlasnie przez swiece... Jak wiemy, sa swiece zimne i gorace...
Przy poważnych modyfikacjach zaleca się wymianę świec na "zimniejsze", o wyższej wartości cieplnej... Dlaczego nic tutaj nie stoi na ten temat?
Nic dziwnego ze czytam tu bardzo czesto, ze nowo  zamontowane cylindry sypia sie po pierwszych 500 km...

Czy jest ktos tutaj, kto moze sie podzielic tymi wiadomosciami co do wielkosci dyszy, wartosci swiecy cylinder 72ccm?

Offline

 

#2 2016-05-02 11:53:50

 zetka50

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15909310
Skąd: Woj. Podlaskie
Zarejestrowany: 2010-11-14
Posty: 1641
Punktów :   14 
Pojazd: YAMAHA FZ6
Wiek: 24

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

1 fakt dyszy nie trzeba zmieniać wystarczy podnieść iglice  co zwiększy dawkę mieszanki i jest ok temperatura w zadnym stopniu nie wzrasta podczas jazdy masz chłodzenie ciągłe powietrzem dodatkowo masz chłodzenie olejowe w zetce  temperatura podczas jazdy jakieś 80stopni po zatrzymaniu się  po jakiś 13km  dość ostrej jazdy temp rośnie do 96 stopni i momentalnie spada to jest normalne  mowa o temp głowicy wiec nie ma to większego wpływu bo silnik nie pracuje
2 fakt świeca oryginalna zalecana NGK CR7HSA  ja korzystam ze świecy NGK CR7HIX
jak jest wszystko dobrze poskładane przejechałem już 10k km na 72ccm  bez żadnych większych dysz lub jakiś specjalnych świecach i jest ok

bywają przypadki ze zestaw 72ccm sypie sie po 500km ale przez wady konstrukcyjne złe odlewy złe składanie itp

pyzatym nie podnosimy  z 50ccm na 150cm tylko z 50ccm na 72ccm  wiec nie widzę tu jakiś poważnych modyfikacji
co do zębatek jest na to oddzielny temat

Ostatnio edytowany przez zetka50 (2016-05-02 12:05:45)


Zetka By Zetka50.    SPRZEDANA   
Romet K125 By Zetka50. Romet Sprzedany
Zapraszam na aktywna grupę na fb  https://www.facebook.com/groups/761751657358910/
Pomogłem Daj +

Offline

 

#3 2016-05-02 14:07:35

knopers1

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2016-04-27
Posty: 51
Pojazd: ZK50, BMW E60 2009
Wiek: 39

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

dzieki za pierwszego posta.
Cieszy mnie to ze pokonales juz 10k na tym 72ccm. Chinski ale w miare wytrzymaly cylinder... Mozna zapytac na co trzeba zwrocic uwage przy kupnie aby nie dostac jakiegos badziewia?
Tak jak pisalem wyzej, jezdze na Aprili sr50 na pierwszym cylindrze i wyklepalem juz 40k... Dziala dalej jak trzeba. No ale to dwu sow i tutaj byc moze wyglada to inaczej!
Z tego co czytalem to gaznik w zetce ma przepustnice 17mm i dysze 75. Ja natomiast w Aprili orginalnie 12mm przepustnica i 72 dysza dla cylindra 50 ccm.  Na 72ccm bierze sie conajmniej Dellorto 16,5mm przepustnica razem z dysza o wielkosci 80 lub 85...

Podniesienie iglicy zwieksza tylko dawke przy dodaniu gazu na 1/3 i 2/3 calosci. Na pelnym gazie dawka zostaje taka sama. Dysza ktora jest wyliczona na 50ccm, nie moze pasowac do 72ccm. To nie mozliwe.
Wiadomo takze ze za uboga mieszanke da sie tylko po swiecy stwierdzic, gdyz silnik dziala zawsze prawidlowo tylko ze temperatura idzie do gury. Inaczej wyglada to jak mieszanka jest za bogata. Ale to inna historia.
Co do swiecy,  NGK CR7HSA  lub NGK CR7HIX maja takie same wartosci cieplne.  To swieca wyliczona na 50ccm przy obrotach 8k.

Ja chyba zrobie inaczej...
Dysza 80 i iglica jeden stopien wyzej.
Swieca CR6HIX

Nie zaszkodzi na pewno, a zapewne pomoze utrzymac cylinder w dobrym stanie.

Offline

 

#4 2016-05-02 14:26:00

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Po pierwsze ogarnij ortografię, bo tego się czytać nie da. Po drugie nie zgrywaj tu cwaniaka i nie wyjeżdżaj z filozofiami bo w ogóle w tym temacie nie masz racji. Jakbyś na prawdę się trochę znał i wiedział coś o motoryzacji, to wiedziałbyś, że przy zmianie silników na większe, niekoniecznie w motorkach, większy problem jest nie ze stopniem wzbogacenia/zubożenia mieszanki, tylko z jej ilością, czyli współczynnikiem napełnienia cylindra i właśnie dlatego zmienia się gaźniki na te, o większej przepustowości i większej średnicy gardzieli. A co do gaźnika w zetce, ten seryjny starcza spokojnie do pojemności 72cc, a stopien mieszanki spokojnie można dostosować przez regulację. Ze świecą też żeś dowalił, ale już mi się nawet nie chce tego tłumaczyć. W zetce świeca na temperature nie ma żadnego wpływu. Poza tym przy doborze ciepłoty świecy patrzy się głównie na typ chłodzenia, więc te 20ccm pojemności nie robi różnicy. Z docieraniem tak samo głupota. Masz jeździć na zwykłej mieszance, bo taka dla silnika jest najzdrowsza, tylko uważać żeby nie przegrzać. Bardziej opłaca się robić częstsze przerwy, niż cisnąć na zalewającej się świecy. Pozdrawiam


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#5 2016-05-02 19:21:31

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Siemanko panie Knopers1 nie będę się rozwodził nad teoriami które wyłożyłeś w poście, powiem tylko że mają pewne podstawy w wyczynowych motocyklach, szczególnie dwusuwowych. W czterosuwowym Romecie Zetka 50cc nawet po zmianie na gigantyczne-mega-hiper-supersoniczne 72cc nie mają żadnego znaczenia... zmartwiłem ? im szybciej to zrozumiesz tym lepiej. To wołowate pierdzikółko służy do dojazdu z punktu A do punktu B i demona szybkości z tego nie zrobisz, zmiana świecy, dyszy, gaźnika tylko zwiększy spalanie i spowoduje niestabilną pracę silnika nie będzie większej mocy i większego Vmax ani o pół kilometra to po co to robić ?. Te wywody o sypiących się po 500km cylindrach to chyba we śnie czytałeś bo na forum na pewno nie, poza wyklepującymi się śrubami koników nic się nie dzieje, te teksty: producent zaleca,  zablokowane CDI, ekstremalna temperatura zapłonu, fakt nr 1-2-3 cały ten pseudo techniczny bełkot śmieszy, a fakt jest jeden jeśli to forum istnieje tyle lat i nikt (dosłownie nikt) nie wypocił takiego gniota to znaczy że nie zaistniały takie fakty. Na koniec pierwszy post w powitalni, regulamin, i w okienku Profilu należało by wypełnić kilka pól bo z grzeczności zacząłem od Panie Knopers1, a może ty dziewczynką jesteś i  do licha jak pisząc posta widzisz coś podkreślone czerwonym wężykiem to znaczy że jest błąd i należy go poprawić bo tego się czytać nie daje.

Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-05-02 19:43:16)

Offline

 

#6 2016-05-02 21:08:02

knopers1

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2016-04-27
Posty: 51
Pojazd: ZK50, BMW E60 2009
Wiek: 39

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

@bumek
ortografi juz nie poprawie... mieszkam w DE a wyjechalem jak mialem zaledwie siedem lat... A wiec pisze jak potrafie.
Co do wielkosci gaznika... Przeczytaj jeszcze raz co napisalem i nie wyzywaj ludzi od cwaniakow! Czyzby nie pisalem wyzej ze w wiekszych cylindrach zasosowuje sie wiekszy gaznik z inna dysza??? W moim przypadku wspominalem o Dellort 16,5mm z dysza 80 w zamian za orginalny Dellorto z gardzielem 12mm i dysza 72 ???
Piszesz ze gaznik mozna doregulowac do 72ccm ale nie piszesz jak... Oswiec mnie kolego bumek bo nie wiem o co Ci chodzi.. Skoro nie dysza i nie iglica gdyz ta podnosi tylko dawke na 1/3 i 2/3 gazu wiec czym wyregulujesz kolego??? Co do swiec... nie wypowiesz sie kolego gdyz nie masz najmniejszego pojecia. Conajmniej tak mi sie wydaje. Poczytaj troszke na temat swiec, po co sa cieple i zimne swiece, jaka jest roznica i jaka lepiej zastosowac. Kolejna bzdura jaka piszesz to sprawa ze swiece dobiera sie na typ chlodzenia... sorry kolego, nie bede z toba wiecej dyskutowal na temat swiecy.

@wfinger

mam swoje lata kolego i nie ma zamiaru zrobic z tego jakiejs rakiety.  Motor kupilem z sentymentu do Rometow ktore pamietam za malego dziecka. Teraz mam sam corke i pradne zabrac ja na basen czy inna wycieczke krajoznawcza. nic wiecej i nic mniej.
To ze nikt nie wypocil takiego gniota jak to piszesz, daje mi duzo do myslenia. Byc moze malo tutaj ludzi co potrafia dodac jeden plus dwa?
Czy ja  pisalem ze mam zamiar wyciagnac jakis Vmax lub moc kolego wfinger? Przeciez dokladnie napisalem dlaczego powinno sie dopasowac dysze swiece do wiekszego cylindra. Czy pan wfinger takze ma problem z czytaniem lub zrozumieniem co czyta?
Czym rozni sie cylinder 2t od 4t silnika? Rozni sie czyms??? Czy do cylindra 4taktowego silnika sa jakies inne zasady? Moze kolega takze sie malo zna i woli nazwac to "pseudo techniczny bełkot" ???

pozdrawiam

Offline

 

#7 2016-05-02 22:13:21

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Nie miej pretensji do innych, że nie rozumieją co piszesz, jak nie umiesz pisać. Trochę więcej pokory. A jak nie umiesz pisać po Polsku, to może czas przenieść się na Niemieckie forum? Co do gaźnika, to napiszę Ci jak najprościej. Ten oryginalny ma wystarczający 'zapas' i można bez problemu używać go przy 72ccm i wcale nie trzeba jeździć na ubogiej mieszance. A i nie wmawiaj mi czegoś, czego nie pisałem. Powiedziałem Ci, że w większych silnikach zmienia się gaźniki ze względu na potrzebną większą ilość świeżego ładunku, a nie na stopień zubożenia mieszanki. A gaźnik można doregulować na 3 sposoby. Jednym jest 'magiczna śrubka', drugim zaworek pływakowy, a trzecim właśnie iglica, ale tu muszę się z Tobą zgodzić, nie działa to przy całkowicie podniesionej iglicy. A że świece dobiera sie ze względu na typ chłodzenia i wysilenie silnika, a nie na pojemność to tak się uczyłem w szkole i przy tym zostaje. Pozdrawiam


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#8 2016-05-03 07:35:13

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Nie miałem zamiaru prowadzić dalej dyskusji na forum, ale skoro  rozwijasz temat... jak zapewne widzisz też mam swoje lata i w motoryzacji zawodowo przesiedziałem ładnych parę lat, więc jeśli dla ciebie w zdaniu cyt: "mają pewne podstawy w wyczynowych motocyklach, szczególnie dwusuwowych" jest mowa o cylindrach ( bo innego pasującego miejsca  w moim poście na ten temat nie znajduję) to gratuluję poprawnego czytania ze zrozumieniem. Być może potrafisz dodawać jeden i dwa ale niestety ma się to nijak do zastosowania w Zetce z prostego powodu: jest to tak nieskomplikowany silnik że cokolwiek tam działające założysz pojedzie, jakąkolwiek nalejesz benzynę pojedzie. I teraz: oryginalny gaźnik Deni PZ16 w zupełności wystarcza swoją wydajnością do pojemności nawet 110cc na oryginalnej dyszy 75, skoro prawidłowo wyregulowany wkręca się na maksymalne obroty dla tego silnika bez trudu więc po co zmieniać ?. Kwestia mieszanki paliwowo powietrznej: skoro motorower wkręca się i nie słabnie a kolor świecy kawa z mlekiem to po co kombinować( słyszałeś że lepsze czasami bywa wrogiem dobrego ?) teraz ekstremalne podnoszenie temperatury zapłonu: jak spojrzysz na linki pod moimi postami to zauważysz że "Dziunię" wyposażyłem w miernik temperatury oleju i zapewniam ciebie że żadne modyfikacje mieszanki zmiana gaźnika, dysz( a zakładałem oprócz Deni PZ16, PZ20Yamoto, PZ19Keichin) nie spowodowały żadnej różnicy w temperaturze silnika a co dopiero ekstremalnej różnicy. Na koniec dysponuję cylindrem Zetki z przebiegiem ponad 20kk i nie widać na nim jakichkolwiek oznak zużycia, wystarczy odpowiednio eksploatować ten silnik a nic się nie dzieje, jeśli już miałbym cokolwiek sugerować to zakładając zestaw 72cc wymienił bym oryginalny wał na tajwański( ma lepsze łożyska).Cały ten mój "wkład" do dyskusji miał na celu uświadomienie jednego faktu: Zetka 50cc jest właściwie motocyklem Senke Z150 do którego nie wiedzieć dlaczego wsadzono silnik 50cc z tego powodu stała się wolno toczącym się i wyjącym pojazdem nieznanego zastosowania. Zmiana na 72cc powoduje że silnik przestaje wyć spadają realne obroty i da się tym jechać(szczególnie w ruchu miejskim) wszelkie inne modyfikacje są zbędne, dodatkowo sprowokował mnie fakt że ton twojej wypowiedzi zabrzmiał jak byś wszystkie rozumy pojadał deprecjonując(znasz takie słowo) wiedzę innych. To że  nikt nie poruszał kwestii zawartych w twoim poście nie znaczy że tu sami gamonie a tylko jaśnie Pan Knopers1 jest wstanie odkryć wiedzę tajemną niedostępną maluczkim. No i jeszcze raz przypomnę, kultura wymaga: powitalnia, regulamin, wypełnienie rubryk profilu( po coś one w końcu są).

Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-05-03 07:38:13)

Offline

 

#9 2016-05-18 23:35:02

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Kolejny cwaniaczek co najeżdził, się swoim pierdzącym 2t, które maja niewiadomo ile mocy i teraz z biednej Zetki chce krzesac niewiadomo co bez względu na wszystko. nie ważne, czy zrobiłeś swoją Aprilią 10..20..30 czy 40tyś na jednym cylindrze, zapewniam Cie, że są osoby które na chińskich 50..72..125 robili 100 tysięcy na jednym cylindrze i nadal jego wartości pomiarowy były nominalne, żaden wyczyn, nic nowego . Ponadto dodam Ci, że mam 125tke przerobioną na 150 i już dawno przeleciało jej 20 tysięcy, a po wymianie cylindra nawet świecy czy głupiego gaźnika nie wykręcałem


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#10 2016-05-19 11:51:15

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

GuMiS napisał:

że są osoby które na chińskich 50..72..125 robili 100 tysięcy na jednym cylindrze i nadal jego wartości pomiarowy były nominalne

Możesz to udowodnić?


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#11 2016-05-25 21:31:58

knopers1

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2016-04-27
Posty: 51
Pojazd: ZK50, BMW E60 2009
Wiek: 39

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Spokojnie panowie,
czemu zaraz cwaniaczkiem mnie nazywasz kolego Gumis? Tak, mam 2t od kilku lat i w porownaniu do zetki jezeli chodzi o przyspieszenie oraz v-Max to tutaj ten "pierdzik" naprawde ma nos z przodu, ale tutaj Ameryki chyba nie odkrylem... Zakup zetki przemyslalem dokladnie. Podoba mi sie ten Polsko-Chinski wynalazek. Denerwuje mnie tylko niska predkosc przy wysokich obrotach oraz slabe przyspieszanie.

Dzisiaj podregulowalem gaznik (dziekuje wam za wspaniale opisy co do regulacji gaznika), zmienilem zebatke nadawcza na z15, dopasowalem nowy lancuch, oraz wymienilem orginalna CDI na ta odblokowana...
Przy setupie z15-z52 mam jakies 7200 rpm przy 45kmh. Wiecej nie cisne gdyz mam zaledwie 20km na liczniku, wiec czeka mnie jeszcze dluga droga do konca docierania silnika.
Ale dzisiaj juz wiem, ze niebawem zamienie ten 50ccm na 72ccm. Zebatke tylnia na 38 i bede chyby zadowolony. Jak poleci mi ta zecia 60-65km/h przy przyzwoitych obrotach silnika, to bede bardziej niz zadowolony.
Jak ktos z szanownych kolegow ma namiar na zebatke tylnia z38 to prosze o linka... Jakos wszystkie wykupione z tego co widze...
Za to cylindrow z glowica do 72ccm jest masa. Macie jakis namiar na sprawdzone zestawy? Nie chcial bym aby okazalo sie ze tlok klepie w zawory z jakiegos niewiadomego powodu.

Dziekuje  i pozdrawiam.

Offline

 

#12 2016-05-25 22:08:46

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Kolego na stronie głównej u góry po prawej jest : Pokaż posty od ostatniej wizyty, w niedzielę 22.05. zamieściłem post w Łańcuchy i zębatki z linkiem do zębatki 38z trzeba czytać forum na bieżąco było 6szt... specjalnie dla ciebie link: http://www.morettiparts.pl/produkty/szc … M000FI2428 niestety dzisiaj już nie ma ani jednej.
I jeszcze po co docierasz 50-tkę skoro chcesz zmieniać na 72cc, dwa razy się męczyć z docieraniem... ? to nielogiczne. Zmienia się komplet bo głowica od 72cc ma większe grzybki zaworowe czyli silnik lepej oddycha, reasumując nie docieraj bo po co tylko jak masz kasę od razu zmieniaj na 72cc i zębatki 14przód 38 tył wtedy docieraj i spokojnie pojedziesz przelotowo 70km/h przy ok 7 tys obrotów bez wibracji i komfortowo bo łeb nie pęka od wyjącego silnika. Do wyboru aktualnie masz dwie firmy Lifan za 348pln i Moretti za 316pln ja mam Lifana i jest ok.

Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-05-25 22:24:22)

Offline

 

#13 2016-05-25 23:20:18

knopers1

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2016-04-27
Posty: 51
Pojazd: ZK50, BMW E60 2009
Wiek: 39

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

dziekuje kolego wfinger za link.
bylo szesc sztuk a jest zero... Pozatym istnieje tam informacja ze zebatka pasuje do Fighter 1 i 2, a te z kolei maja zebatki proste!
Czyli cos nie tak...byc moze zdjecie nie pasuje do sprzedawanego towaru. Na czytanie forum "na biezaco" trzeba miec czas ktorego nie mam. (praca,dom, rodzina i dziecko)

Co do docierania....
Docieram na dzien dzisiejszy ten cylinder co jest aktualnie zamontowany. Co w tym nielogiczne jest? Pozytym wychodze takze z zalozenia ze docieraja sie takze inne czesci jak np. zebatki od szknyni biegow i.t.p.. Wole dalej delikatnie docierac wszystko do czasu jak zagosci u mnie wiekszy cylinder...

Kasa to nie problem kolego..., bardziej martwi mnie fakt, ze te zebatki z38 od Z150 wszedzie sa niedostepne. Wlasnie napisalem e-Maila do Rometa z zapytaniem o te nieszczesliwe zebatki. Zobaczymy czy dostane odpowiedz.

Piszesz ze masz Lifana ... Czy chodzi Ci dokladnie o ten czarny zestaw z Allegro za dokladnie 348 zl ?
Bral bym go takze tylko nie wiem czy tam nie ma przypadkiem wybitej pojemnosci na cylindrze... Pilnikiem nie chce nic pilowac gdyz jednak moze pozostac jakis slad.

Jest jeszcze Moretti za 316 zl.. Tutaj nie widze informacji sprzedajacego co do oznaczen pojemnosci na cylindrze!
http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc … 71628.html

oraz jakis zestaw ze swieca w gratisie ktory sprzedal sie juz 16 razy...
http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc … 06188.html

Swiecy juz nie potrzebuje gdyz mam od wczoraj ta polecana przez Was NGK CR7HIX. Za to widnieje informacja, ze brak jakichkolwiek znakow o pojemnosci... Ten by mi chyba pasowal, gdyz farba pasuje do orginalnej glowicy i cylindra.


Za ten zapytam szanownych kolegow, czy ktos mial juz ten zestaw i moze powiedziec cos na temat klepania zaworow w tym zestawie.
http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc … 06188.html

Z tego co czytalem wystepuje te klepanie nawet przy dobrze wyregulowanych zaworach?  Nie zawsze ale czesto...
Istnieja LIFANY takze w kolorze takim jaka jest 50tka?

dzieki i pozdrawiam

Offline

 

#14 2016-05-26 20:50:32

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

Kolego który zestaw kupisz to jest bez znaczenia bo i tak musisz wymienić koniki zaworowe na te z 50.Co do zestawów Lifan,nawet Romet nie montuje niestety części tego producenta w Zetce od 5 lat.Wracając do zębatki 38 to jest chyba pomyłka ze zdjęciem.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#15 2016-05-27 11:14:16

knopers1

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2016-04-27
Posty: 51
Pojazd: ZK50, BMW E60 2009
Wiek: 39

Re: [dyskusja] Żywotność cylindra 72 ccm, po wymianie.

dzieki kolego,
rozumiem ze koniki glowicy ktore sa w zestawie 72ccm beda klepaly? Czy te konikli z orginalnej glowicy 50 ccm roznia sie rozmiarem ???
Jezeli tak, to po co sprzedaja taki badziew, skoro to nie pasuje? Jestes pewny co do Twojej wypowiedzi?
Nie chce wyciagac silnika dwukrotnie, jezeli to prawda co piszesz, wolal bym zamienic te koniki przy pierwszym razie.
Wszedzie pisza ze zestaw jest gotowy do zamontowania , a tu takie kwiatki wychodza...

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.jkochanowski.pun.pl www.terrorsquad.pun.pl www.speedwaymenago2010.pun.pl www.enokia.pun.pl www.politologia07.pun.pl