Cześć i czołem wszystkim użytkownikom forum!
Zapewne w te niedzielne popołudnie odpoczywacie i przeglądacie forum, wiec zwracam się z pytaniem
Jak dodać 'kopa' naszemu motorkowi? Posiadam wersję 50cc, zablokowaną jeszcze, po 900 km zamierzam zmienić moduł. Obecnie mam 717 km.
Poza modułem wyczytałem różne rzeczy typu zębatki, cylindry i inne. Interesują mnie zębatki, jakie powinienem zamontować w mojej maszynie? Pojęcia nie mam, dlatego zwracam się z tym pytaniem do was Chodzi mi o to, żeby motorek zyskał te kilka dodatkowych km/h Wymiana cylindra na 72/80 odpada, znacie jakiś sposób na zwiększenie mocy tej 'bestii' ? Wiem że to zwrotnych prędkości nie osiąga, ale fajnie by było jakby się do tych realnych 70 km/h rozbujał
Miłej niedzieli
Offline
15z na przód i fajnie jedzie do tego moduł odblokowany i tyle. Więcej blokad nie ma. Jak chcesz jechać realne 70 to kup zestaw 72 o przełożenia 14/38. ORG 50 nie pojedzie 70 nawet z górki!!
Offline
kurczę trochę szkoda No ale to jest maszyna do podróżowania a nie ścigania Czytałem ostatnio o zawirowywaczu spalin, katalizatorze i dyszy. Mógłbyś się wypowiedzieć co to właściwie daje, czy jest sens bawienia się z tym?
Offline
bezsens użyj opcji szukaj na forum jest trochę tematów o blokadach na 50ccm możesz zmienić zębatke i kupić odblokowany moduł a a dopalacz spalin można zatkać a wydech wybebeszyć ... wstaw 15z zdawczą jak sam będziesz jeździł Zetką
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-09-27 19:30:34)
Offline
16z na przod, 18 caly z tyłu na wąskiej oponie i 70km.h na 50ccm jest mozliwe przy slabym bardzo przyspeiszeniu
Offline
przemyślałem to, czy zmiana silnika na 80cc się opłaca? Teraz napewno się w to bawił nie będe, ale w przyszłości...kto wie Kiedy najlepiej kupić części? (Wydaję mi się że w zimie, choć mogę się mylić) Montując 80cc łamię prawo co nie? Warto inwestować te 300(?) złotych? Czy przy przeglądzie nie doczepią się czegoś? Co ciekawe, na przeglądzie nie chcieli mi zdjąć blokad, ale wymienić cylinder za grubo ponad 500 zł to pierwsi chętni :v
Offline