Witam
Tak jak napisałem w temacie mało mocy na 4 biegu lecz gdy jeździłem na starym oleju wszystko było okej lecz teraz zalałem nowym olejem castrolem taki jaki wy proponujecie czyli 10w40 pół syntetyk i teraz sie zaczyna gdy jade w dwie osoby to włącze mu 4 to słabnie spadaja obroty do 7k i full maneta i nie chce się wkręcić
Myśle że z gaźnikiem wszystko okej i tu mam do was pytanie czy wyczyszczenie filtra powietrza coś pomoże dodam że od nowości czyściłem go 3 razy a mam 5 tyś przelotu
Czekam na odpowiedzi
Offline
ile nalales i jaki miales wczesniej, wiesz ze nie wolno mieszac syntetykow z polsyntetykami i mineralnymi, nawet po spuszczeniu calego olej, jak lejesz syntetyka to lejesz syntetyka i bez kombinowania, bo zalejes innym a ten nowy ci zacznie wyblukiwac powloke ktora stworzy stary
Offline
Wcześniej jeździłem na liqui moly 10w40 półsyntetyk a teraz na castrolu 10w40 pólsyntetyk
Oleju nalałem pomiędzy te kreski co są w tym oczku ale jeszcze raz jutro sprawdze a czego może być to przyczyną że jest za dużo oleju czy za mało ??
A jeżeli nawet pomieszałem przez przypadek syntetyk z połsyntetykiem to może to zaszkodzić silnikowi??
Ostatnio edytowany przez duster4321 (2011-06-19 22:34:15)
Offline
Nie mam 15 tyś km tylko 5 tyś km
A czego to może być przyczyna że tak sie dzieje??
A jeżeli będzie za mało albo za dużo oleju to może byc tego przyczyna??
Ostatnio edytowany przez duster4321 (2011-06-20 09:57:58)
Offline
moze przytkany gaźnik lub kranik (albo to i to )
Offline
Myśle że to wina oleju ponieważ jeździłem na syntetyku a teraz wlałem pół syntetyka bo myślałem że ten wcześniejszy to też pół syntetyk i mam pytanie czy można tak jeździć czy cos trzeba z tym zrobić??
Po 2 dzisiaj sprawdzałem poziom oleju to jest go za dużo że zakrywa całe oczko ale sprawdzałem samemu przyjdzie starszy z pracy to ja bede trzymał motor a on spojrzy a jak będzie za dużo rzeczywiście to co spuścić go troche??
Offline
oj chłopie ale mącisz.
Offline
nie miesza sie roznych olejow, jedziesz na syntetyku to jezdzisz na syntetyku i tyle. gdy zamienisz z syntetyka na polsyntetyka to ta warstwe ktora wczesniej stworzyl ci syntetyk, polsyntetyk bedzie wyplukiwal i tworzyl wlasna nowa ^^
Offline
Czyli mam jeździć na tym półsyntetyku teraz??
I teraz zawsze lać pół syntetyka?? i nie mącić już
Ostatnio edytowany przez duster4321 (2011-06-20 15:17:17)
Offline
PickNick napisał:
CzaQQ
Źle zrozumiałeś te brednie co krążą w internecie. Można zmieniać oleje w dół bez żadnego problemu. Jeździj na tym castrolu i tyle.
to raz,
a dwa:
duster4321 napisał:
Wcześniej jeździłem na liqui moly 10w40 półsyntetyk a teraz na castrolu 10w40 pólsyntetyk
więc tego już w ogóle nie rozumiem:
duster4321 napisał:
Myśle że to wina oleju ponieważ jeździłem na syntetyku a teraz wlałem pół syntetyka bo myślałem że ten wcześniejszy to też pół syntetyk i mam pytanie czy można tak jeździć czy cos trzeba z tym zrobić??
dlatego powtórzę to samo:
Radzet napisał:
oj chłopie ale mącisz.
Offline
Siemka to mamy ten sam problem tytlko ze ja na starym oleju i na nowym mam tak samo czyli wymiata na trzecim biegu 50km 8 tysi obrotów zapinam 4 i spada do 5,5 tysia obrotów i maks jazdy 50-55 km ale mam tak od nowosci. Dziś wymieniłem moduł i nic jak było tak jest ale ja mam 400 km przejechane i myśle że jest jeszcze w mojej sytuacji nie dotarty.
Offline
Slawkowski chodzi mi oto że wcześniej jeździłem na syntetyku a teraz wlałem pół syntetyk i napisałem posta czy nic sinikowi sie nie stanie bo sam nie wiedziałem bo to mój pierwszy 4t wcześniej tylko 2t
Offline