Witam
Mam nie mały problem od dwóch lat moja zetka sport 125 pomimo większej pojemności niż 50 zdolny jest pojechać 70km/h Zaczynam działać bo tak nie może być
Czytałem o zmienieniu modułu znalazłem taki (dosyć drogi jak widziałem i takie za 6 zl na forum ) http://allegro.pl/modul-zaplonowy-romet … 00042.html jeżeli ktoś może podsunąć tańszy nie pogardzę
Zębatka przód http://allegro.pl/zebatka-romet-zetka-1 … 31133.html
Zębatka tył myślę że też przydała by się wymiana ale nie mam pojęcia na jaka
Planuje jeszcze wymianę tłumika oraz zmiany wizualne
Prosił bym o pomoc w moich wyborach bo zapewne da się zrobić to taniej i lepiej
Offline
polecał bym raczej czynności takie jak czyszczenie gaźnika jak i filtra powietrza poprawne ustawienie gaźnika sprawdzenie zaworów zmianę świecy zapłonowej zmianę oleju o.O
obroty ci odcina przy 8k czy wchodzą na maxa ?? a silnik był wstawiany nowy czy uzywka ? no i jeżeli zebatki zostały sie org to wstaw zębatke na tył 38z od rometa z150 a na przód raczej 15,16,17 bo 14 to na 72ccm idzie z 38
ps Prefix
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-08-18 16:51:54)
Offline
Mechanik ze mnie średni Jak oddam go do miejscowego mechanika mogę być zadowolony Nie mam pojęcia ile mi wykręci bo mam zepsuty licznik xD Jak bym poprosił o np link do zębatek ? : ) Moduł mam podstawowy normalny wiec chyba trzeba go wymienić
Offline
Dodaje zdjęcia mojego silnika
http://zapodaj.net/a3ec62b4f81c4.jpg.html
http://zapodaj.net/0101cdfab2f3d.jpg.html
Offline
To jest na pewno 125.Odblokowany moduł odblokuje obroty powyżej 8tyś, co pomoże jechać Ci o te 20km/h więcej. Mniejsza zębatka z tyłu i większa z przodu też doda na prędkości.
Offline
Na oko widać , że to 125ccm+ I to OHV na popychaczach
Offline
Offline