Tydzień temu kupiłem Zetka z 2010 roku.
No i pojawił się problem zetka nie chodzi równo faluje.Gdy jadę szarpie jakby dochowywał sam .Rozpędza się do 45 km/h i 7k obrotów (myślałem ze to blokada modułu ale po wyczyszczeniu świecy pojechałem nią spokojnie 60 ale już po 0.5km zwolniła do 45) .
Świeca była czarna przed i po przejażdżce.
Zawory trochę słychać ale czy to by było przyczyną tego wszystkiego.
Gaźnik regulowałem ale gdy kręciłem sróbka od mieszanki moto nie reagowało.
Dysze mam 80.
Co to może być ?
Ostatnio edytowany przez kostek019 (2015-07-19 13:56:19)
Offline
Masz niedawno kupiony sprzęt , z uwagi na to że kupiłeś używany , proponował bym zrobić ogólny przegląd silniczka i reszty
Posprawdzaj mu luzy zaworowe , wyczyść filt , wyreguluj poprawnie gaźnik , gdyż jak sam zauważyłeś świeca jest czarna , a nie powinna być
proponował bym też wyczyścić gaźnik , w środku
Poza tym jeżeli nie reaguje na kręcenie śrubką od mieszanki to prawdopodobnie masz gdzieś nieszczelność , możliwe że na odcinku gaźnik-głowica np walnięta uszczelka
Offline
Zawory też mają ogromne znaczenie , ale w twoim przypadku skupił bym się bardziej na tym że nie ma reakcji na kręcenie śrubą od składu mieszanki
Offline
Sprawdzilem uszczele i jest git.A i zauwazylem ze tej sruby nie mige wykrecic nawet do połowy .Jestem zielony w tematyce mechaniki ale co nie co wiem.Ta srubka chyba powinna dac sie wykrecic prawie do konca ?
Offline
Moje moto też nie reagowało na kręcenie śrubką od mieszanki i nie dało rady sie jej wykręcić, później jakoś odkręciłem i wygladało jakby było tam wiercone. Ale kupiłem od kolegi nowy gaźnik od chińskiego crossa 125cc założyłem do mojej 50cc i zbierał sie trochę lepiej niż na gaźniku seryjnym.
Offline
Wyregulowałem zawory i dalej nic.
Zmieniłem dysze z 80 do 75 i już kreci do 8 tyś i leci 55km/h,jutro idę kupić jeszcze 3 dysze 70,65,60 zobaczę może to wystarczy a jak nie to wymiana gaźnika.
Offline
zobacz lepiej czy iglica jest poprawnie ustawiona na środkowym wycięciu wymień świece wyreguluj poprawnie gaźnik śrubka regulacyjna mieszankę powinna się obracać do końca aż do jej wykręcenia i po czym stwierdziłeś ze moduł nie jest zablokowany bądź uszkodzony może tez dostawać zbyt dużo paliwa przez zbyt dużą dysze i zbyt wysoko podniesioną iglice spróbuj opuść iglice i zobacz efekt na każdym ząbku a szczególnie przeczyść gaźnik sprężonym powietrzem masz pewność ze obrotomierz nie oszukuje
ew cewka zapłonowa przebicie na fajce od świecy jeśli nic nie pomoże sprawdzić też kompresje itp..
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-07-19 14:22:34)
Offline
Nie dymi na niebiesko ?
Offline