Mam silnik z atv 200 5 biegów w przód i chciałem go założyć do zetki. Niestety mocowania nie pasują. To znaczy pasują, ale środkowe uszy go blokują. Już tłumaczę dokładniej:
Rama od zetki ma z tyłu 3 mocowania.
Na samym dole, środkowe i na górze. Kiedy chce wsadzić silnik 200, to środkowe mocowanie go blokuje. Tu fotka:
Co z tym robiliście? Pytanie głównie do ludzi, którzy swapowali zecie na 125+. W 125 też jest taki problem?
Oryginalnie silnik siedzi na górnym i środkowym. Dolne jest puste.
Ostatnio edytowany przez bumek (2015-06-05 20:07:29)
Offline
Zaklep ten uchwyt środkowy młotkiem do środka albo po prostu utnij szlifierką i wejdzie bez problemu.
Ostatnio edytowany przez xpiter14x (2015-06-05 20:13:22)
Offline
Patrzyłem na zdjęcia himla i już byłem zesrany, że to ja mam coś kombinowane. Dobra, chyba to zagnę, a potem najwyżej będzie się odginało i wzmacniało.
Offline
Silnik siedzi w ramie, tylko musze jeszcze zmienić śruby od kołyska-silnik na 8mm, bo 10tki za szerokie i nie wchodzą w mocowania silnika. Do zamknięcia
Offline
Jak nie chcesz wymieniać całego kolanka i jak masz w pobliżu kogoś kto ma spawarkę to możesz jeszcze wspawać redukcję spawalniczą taką typową do rur , z fi 32 na 40 mm , ale do tego musisz jeszcze zrobić jedną parę uchwytów do zamocowania kolanka i żebys je mógł docisnąć do głowicy na szpilkach , to wymaga trochę precyzji gdyż redukcję trzeba dociąć pod odpowiednim kątem by dobrze przylegała do głowicy , unikniesz nieszczelności
Offline