Strony: 1
Witajcie.
Założyłem w końcu te swoje ~80cm do Zetki , raczej d... nie dałem, bo poradników jest mnóstwo, zawory ustawione na ciasne 0,05 wlot i luźne 0,05 wydech , jedyny mankament to zawleczka sworznia tłoka, która wpadła była do środka, i może ją przemiele, a może , wpadnie na filtr , a może ... ech...
Plusem modernizacji jest to, że odkryłem fabrycznie zamontowany stator 8-cewkowy
Po założeniu zestawu , odpaleniu - uruchamia się, chodzi, jeździ nawet, nie gaśnie, czuć moc , zrobiłem jakieś 5 km , jedzie pod górkę , w sumie jest ok, po za jednym - bardzo głośna praca - przypomina mi to starą ciężarówkę lub traktor . On ma tak w standardzie, czy może coś nie ten teges być w środku ?
Raczej wszystko posprawdzane po dwa razy, podokręcane na mur/beton itp... i pomysły się kończą, może jeszcze raz zawory sprawdzić , hę ?
rozrząd raczej ok , bo jeździ i pali na dotyk , od pierwszego kopa i z rozrusznika, nawet bez ssania
lynk do filmika
https://youtu.be/KpY4lbcz0VM
Ostatnio edytowany przez Tatamayaya (2015-04-11 11:08:44)
Offline
Na moje ucho, zawór klepie jak dziki. Śruba regulacyjna od zaworów jest cała?
Offline
Mi ostatnio też tak klepało ale nie aż tak jak u Ciebie Wyregulowałem zawory i jest ok.
Offline
Hmm ... W komplecie była zmontowana głowica, po osadzeniu wszystkiego w kupie regulowałem zawory ze szczelinomierzem. Nie mam specjalnego klucza do zaworów . użyłem szczypiec płaskich. A do dokręcenia kontry klucza płaskiego. Nakrętki były całe. Szczelinomierz wysunąłem dopiero po dokręceniu kontry. Oba zawory regulowałem na .05 bo nie mam .07 a dopiero 0.1 ( nie wchodzi, więc teoretycznie git ) jeszcze raz sprawdzę - może któraś z nakrętek poluzowała się ? Ale ogólnie silnik hałasuje. I to raczej nie same zawory. Łańcuszek rozrządu - oznaczyłem sobie kreską ogniwo które było spasowane z oznaczeniem na kółku. Przy skręcaniu ustawiłem identycznie - tak że nie mam żadnego przesunięcia ani o ząbek.
Offline
Aha. W komplecie z zestawem Lifan-a były uszczelniacze zaworów. Mam nadzieję że to zapasowe jakieś bo głowica była skręcona i nic nie rozbierałem już. Nawet nie sprawdziłem przed założeniem silnika
Offline
tak to zapasowe wstaw dzwigienki (koniki) i śruby regulacyjne zaworów z głowicy od 50ccm bo te org w zestawie sie rozklepują sa zbyt miekkie tez tak miałem a to mi pomogło i
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-04-11 21:47:42)
Offline
zetka50 napisał:
wstaw dzwigienki (koniki) i śruby regulacyjne zaworów z głowicy od 50ccm bo te org w zestawie sie rozklepują sa zbyt miekkie tez tak miałem a to mi pomogło i
można tak zrobić ale najpierw wyreguluj te tłukące zawory tak jak trzeba (ze szczelinomierzem 0,05 i 0,07) bo nie wszystkie śruby z 72 cc się rozklepują zresztą nie przy drugim odpaleniu.
Offline
Luknij jeszcze w ten wątek: [Problem] Dziwna praca silnika - zawory, stuki.
może akurat się przyda.
Offline
Strony: 1