Witam wszystkich
Takkkk jest tych tematów... ale takie pytanie konkretne
czy będzie pasował do zetki 50 sport z 2010r silnik 150? brakuje mi mocy i dziewczynę zabrać nie bardzo się da seryjną 50 z zmienionym modułem (chodzi mi o górki) :c xD
a konkretnie ten silniczek czy tam wejdzie: http://allegro.pl/silnik-150-cc-romet-z … 00956.html
i jaki koszt dodatkowy oprócz silnika będzie wydech przerobię sobie sam więc tego nie wliczamy A może akurat ktoś robił taki projekt i się wypowie? Miłego dnia wszystkim
Proszę Cie .. co chwilę jest to poruszane .KOSZ//HIMLU
Offline
Powitalnia, regulamin... Do cholery, czy to takie trudne?
Offline
Powiem tak. Musisz kupić jeszcze zębatkę 38z wygiętą na tył. Przeciąć podnóżki i je przedłużyć (chyba tak, ale to himlu wleci to się wypowie) i pilnikiem lekko mocowania rozkalibrować. Linkę sprzęgłą też musisz kupić . Chyba to wszystko, ale jak swapowcy wlecą to dopowiedzą.
P.S. Dodaj w nazwie tematu [pytanie] i przywitaj się w powitalni
Ostatnio edytowany przez Rafik (2015-04-07 15:33:46)
Offline
Wydaje mi się że lepiej wyjdzie się na tym sprzedając zetke i kupując większą bo 1700 trzeba dać za silnik z częściami a za moto się weźmie 2500 bo chętnych na kupno jest w okolicy to za te pieniądze jest nowa tyle że nie zarejestrowana na 50 niech ktos się wypowie jeszcze
Offline
Tak, najlepiej tak będzie. Bo po co wydawać kasę na silnik? Kup jakieś większe moto, i mam nadzieję, że masz uprawnienia
Offline
Silnik pasował będzie , ale nie bez cięcia mocowań musisz to brać pod uwagę , a jezeli nie masz warunków i sprzętu to dolicz zlecenie komuś takiej usługi
Poza tym pieniądzę wyłożone na nowy silnik raczej do ciebie już nie wrócą , takie swapy w tych sprzętach robi się raczej dla siebie
Jezeli chcesz mieć ją jeszcze przez przynajmniej dwa sezony , to czemu nie
Offline
Szczerze? Jak masz szukać czegoś do 4 tyś, same 125cc to ja na twoim miejscu bym kupił do tej zetki silnik z rometa k125/z125/z150, drobne poprawki za grosze i latał tanio i bezawaryjnie. Bo w tej kasie nie znajdziesz ani dobrej cbr/yzf ani nsr/rs. Zawsze wtopisz na start te 500zł. No chyba, że pozostaje Ci kupno innego chińczyka, np k125/zk125/z125, jeśli masz oczywiście prawko ;P
Offline
Rico1998 napisał:
Od razu mówię że nie mam prawka dlatego wolał bym 150/50 a trasy robię w okręgu 50 km w sumie u nas nikt nie ma prawka a jest tych 125 w 2T
Swapuj na 250 Jakieś pytania? Śmiało wal tutaj
Offline