Witam posiadam silnik Loncin 200cc OHV oznaczenie 163FMJ 5 biegów, bez wstecznego.
Pierwsze pytanie jaki on może mieć skok tłoka ? Czy tam jest sworzeń 15mm ? Na ile dałoby radę przeszlifować oryginalny cylinder ? Da się dostać do tego jakiś sportowy wałek rozrządu w niedużych pieniądzach ? Jaką ma on dokładną pojemność, gdzieś czytałem, że ma 178cm3, czy to prawda ?
Modyfikował ktoś ten silnik i mógłby udzielić dobrych informacji ?
Silnik mam w ramie od Suzuki RG 80, z tarczą 220mm tył, 320mm przód, lagi USD, przewody w stalowym oplocie, więc o ramę, zawieszenie i hamulce się nie boje xd.
Pozdro
Offline
Do ohc są części tuningowe, można uzyskać bardzo dużą moc, ale wątpię, byś ładował tłok za 700 USD i kilka innych pierdół, co razem wyniesie cie około 4000-5000 zł. Jak chcesz większą moc, to szukaj po prostu silnika od cbr 250, ninja 250 lub od enduro jednocylindrowych.
Offline
Niestety kolejny silnik, tak jak i przeróbki za gruby hajs nie wchodzi w grę, na pieniądzach nie śpie xd
Silnik z ninji to ok 1500zł + osprzęt co daje ok 2000zł.To bardziej opłacałoby mi się posprzedawać to co mam, dołożyć te 2K i kupić jakiegoś rozbitka 250-600cc, zrobić i jeździć.
No, ale łatwiej powiedzieć trudniej zrobić.
Więc pozostaje przeboleć tą moc, lub w ostateczności swap na 1.9TDI.
Offline