Ogłoszenie


#1 2015-03-23 13:28:53

Kromas

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-06-11
Posty: 76
Punktów :   
Pojazd: Inca Tribe 125-k
Wiek: 21

[pytanie] Cylinder 150

Witam.
Już w tamtym sezonie pożegnałem się z zetką i postanowiłem przesiąść się na 125. W moim przypadku jest to Inca Tribe 125-k. Silnik ten sam co zetce 125, tyle że estetycznie trochę bardziej mi sie podoba . Wracając do tematu, postanowiłem zmienić cylinder na 150. Znalazłem na allegro takie cos:
http://allegro.pl/cylinder-kpl-romet-z- … 97486.html
Problem jest tylko taki że u tego samego sprzedawcy jest (a przynajmniej był) cylinder o pojemności 125 do Zetki, i ma inne rozstawy otworów na szpilki (różnica 4 mm).
Czy wie ktoś może jakie są w rzeczywistości te odległości albo chociaż czy ten cylinder będzie pasował?
I drugie pytanie czy trzeba zmieniać również głowice lub gaźnik (dysze) przy zmianie cylindra? Z góry dzięki za odpowiedź

Offline

 

#2 2015-03-23 13:54:02

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [pytanie] Cylinder 150

Kupowałem cylinder z tej samej aukcji, potrzebna będzie Ci uszczelka taka jak w oryginale (125), musisz dokupić tylko, że do 150ccm, bo ta która dają do 150tki jest cała z blachy i jest dużo dużo cieńsza od oryginały przez to zawory opierają się o tłok, ja kupiłem oryginał w romecie za 10zł i jest okej. Głowicy nie trzeba zmieniać, gaźnika też nie, ja jedynie zmieniłem dyszę na taką jaka jest w seryjnej 150ccm czyli 100.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#3 2015-03-23 16:12:45

Kromas

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-06-11
Posty: 76
Punktów :   
Pojazd: Inca Tribe 125-k
Wiek: 21

Re: [pytanie] Cylinder 150

Mam dokupić uszczelkę od 125 czy od 150 bo już się pogubiłem Swoją drogą ten jest cylinder taki sam jak w z150? Bo jeżeli tak to może i od z175 by weszło

Ostatnio edytowany przez Kromas (2015-03-23 16:31:46)

Offline

 

#4 2015-03-23 16:40:05

 MajkelMoto

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: NO
Zarejestrowany: 2014-05-02
Posty: 718
Punktów :   
Pojazd: Romet K125, Fiat 126p ELX
Wiek: 17

Re: [pytanie] Cylinder 150

Tak, masz kupić uszczelkę od 150ccm. Jak chcesz to potem linka podeślę do tej uszczelki

Ostatnio edytowany przez MajkelMoto (2015-03-23 16:42:46)


"Go Hard or Go Home"
~Romet K125 GoPro YT

Offline

 

#5 2015-03-23 17:37:05

Kromas

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-06-11
Posty: 76
Punktów :   
Pojazd: Inca Tribe 125-k
Wiek: 21

Re: [pytanie] Cylinder 150

Byłoby miło To jest taki sam cylinder jak w z150?

Offline

 

#6 2015-04-21 09:39:29

c64club

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-03-04
Posty: 30
Punktów :   

Re: [pytanie] Cylinder 150

Są 2 wersje cylindra, 2 rozstawy szpilek i 2 wersje tłoka (ze sworzniem 13 i 15mm). Zetka 125/120 ma ten rzadszy (13mm, większe sprężanie możliwe dzieki cienkiej podkładce). Userzy Naprawskuter i Gmoto na Allegro miewają oba

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.radio-exsounds.pun.pl www.gng.pun.pl www.heavenarmy.pun.pl www.siedziba-ps.pun.pl www.fcbarcelona.pun.pl