Witam.
Już w tamtym sezonie pożegnałem się z zetką i postanowiłem przesiąść się na 125. W moim przypadku jest to Inca Tribe 125-k. Silnik ten sam co zetce 125, tyle że estetycznie trochę bardziej mi sie podoba . Wracając do tematu, postanowiłem zmienić cylinder na 150. Znalazłem na allegro takie cos:
http://allegro.pl/cylinder-kpl-romet-z- … 97486.html
Problem jest tylko taki że u tego samego sprzedawcy jest (a przynajmniej był) cylinder o pojemności 125 do Zetki, i ma inne rozstawy otworów na szpilki (różnica 4 mm).
Czy wie ktoś może jakie są w rzeczywistości te odległości albo chociaż czy ten cylinder będzie pasował?
I drugie pytanie czy trzeba zmieniać również głowice lub gaźnik (dysze) przy zmianie cylindra? Z góry dzięki za odpowiedź
Offline
Kupowałem cylinder z tej samej aukcji, potrzebna będzie Ci uszczelka taka jak w oryginale (125), musisz dokupić tylko, że do 150ccm, bo ta która dają do 150tki jest cała z blachy i jest dużo dużo cieńsza od oryginały przez to zawory opierają się o tłok, ja kupiłem oryginał w romecie za 10zł i jest okej. Głowicy nie trzeba zmieniać, gaźnika też nie, ja jedynie zmieniłem dyszę na taką jaka jest w seryjnej 150ccm czyli 100.
Offline
Mam dokupić uszczelkę od 125 czy od 150 bo już się pogubiłem Swoją drogą ten jest cylinder taki sam jak w z150? Bo jeżeli tak to może i od z175 by weszło
Ostatnio edytowany przez Kromas (2015-03-23 16:31:46)
Offline
Tak, masz kupić uszczelkę od 150ccm. Jak chcesz to potem linka podeślę do tej uszczelki
Ostatnio edytowany przez MajkelMoto (2015-03-23 16:42:46)
Offline
Są 2 wersje cylindra, 2 rozstawy szpilek i 2 wersje tłoka (ze sworzniem 13 i 15mm). Zetka 125/120 ma ten rzadszy (13mm, większe sprężanie możliwe dzieki cienkiej podkładce). Userzy Naprawskuter i Gmoto na Allegro miewają oba
Offline