Howgh!
Właśnie padły mi "długie" światła, a zasuwam do pracy na 6:00 rano / lub wracam po 22:00 - trasa Białystok - Łapy ~40km
Bez długich kiepsko ... Jaką żarówkę polecacie z uwzględnieniem :
- Osram original HS1 35/35W
- Osram Night Racer +50% HS1 35/35W
- Philips CityVision Moto +40% HS1 35/35W
- Bosma HS1 35/35W
- Narva HS1 35/35W
- Revo Xenon HIR 5000K HS1 35/35W ( niebieska bańka )
Która w/g Was jest najlepsza ( jasność / żywotność ) ? Proszę o porady osób które używają jedną z wymienionych , bo postów o żarówkach i odpowiedzi : kup sobie Philiosa, Osrama lub Narvę , to już było bez liku ... nie chcę dowolnej lampy - ja chcę NAJLEPSZĄ !
Offline
Odpowiem tak, w zasadzie wszystkie te 35/35 maja ten sam zasięg to tylko kwestia barwy swiatła która daje subiektywną ocenę lepsza/gorsza(no bo chyba nie kierujesz się marketingowymi napisami typu super-hiper-night-vision-racer-sport ) jak chcesz mieć jasno przed sobą to albo lepsza cała lampa H4 albo dalej idąc tym tropem jakaś Barracuda Aerodinamik Naked za tysiaka z dwoma H7 ale wtedy z tyłu na wózku osobna elektrownia no bo nasze oryginalne ceweczki za wiele prońdziu nie wydolą.
Jeszcze dopiszę jeśli już jest jakaś lekko podkręcona(nap. przez większy dodatek mieszanek gazów w bańce lub zwiększonemu ciśnieniu) to jasność/żywotność ma się jak + / -
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-10-25 14:56:37)
Offline
Roxor21 napisał:
Mi się krótkie spaliły to wsadziłem h4 100/90w ; ) Teraz jeździ się bardzo fajnie jak jest już ciemno ;D
Tak ? I co ? Dymi się z lampy czy prądu brakuje ?
Offline
Mam i polecam:
Philips CityVision Moto +40% HS1 35/35W
Offline
wfinger napisał:
.... no bo nasze oryginalne ceweczki za wiele prońdziu nie wydolą.
hmmm... a założyć stator ośmiocewkowy - jak w Benzerze Aston, tzr50 itp... , w końcu magneto identyczne, w sklepach internatowych ten sam magnes gonią do zetki i do benzera , więc jakby założyć zestaw 8-cewkowy zamiast 4-ro ( chyba nawet gdzieś czytałem że w jakiejś partii zetek były takie seryjnie montowane..?! ) - i wtedy by można H4 zapodać ...?
Offline
Babuy napisał:
Roxor21 napisał:
Mi się krótkie spaliły to wsadziłem h4 100/90w ; ) Teraz jeździ się bardzo fajnie jak jest już ciemno ;D
Tak ? I co ? Dymi się z lampy czy prądu brakuje ?
wyrabia jakoś z prądem bez gazu słabiutko świeci, ale jak się jedzie to pasuje i nic się nie dymi xD
Offline
100W? Idiotyczny pomysł, instalacja nie jest do tego przystosowana, te żarówki na publicznych drogach są nie legalne, mało tego oślepiają innych. Jak bym Cie spotkał to rozwalił bym Ci lampe z buta! Ludzie trochę powagi!
Co do magenta to raczej bedzie jednak potrzeba wymiany wraz ze statorem.
Offline
Roxor21 napisał:
Mi się krótkie spaliły to wsadziłem h4 100/90w ; ) Teraz jeździ się bardzo fajnie jak jest już ciemno ;D
Kozak! Myśłałem, że to tylko ja jestem takim hardem i mam 60/55
Offline
artur_n napisał:
100W? Idiotyczny pomysł, instalacja nie jest do tego przystosowana, te żarówki na publicznych drogach są nie legalne, mało tego oślepiają innych. Jak bym Cie spotkał to rozwalił bym Ci lampe z buta! Ludzie trochę powagi!
Co do magenta to raczej bedzie jednak potrzeba wymiany wraz ze statorem.
Przynajmniej teraz jestem widoczny na drodze! I czuje się bezpieczniej, bo te pseudo żarówki oryginalne są do dupy. Kilka razy miałem sytuacje, że jechałem w mieście i z drogi podporządkowanej na legalu sobie wyjeżdżali przede mną.. bo są budynki i jest tylko lusterko, a w tym lusterku mojego światła nie było widać...
Nie oślepiam nikogo raczej bo mam lampę skierowaną w dół, a to raczej mnie wszyscy oślepiają jak jadą...
Offline
GuMiS napisał:
Roxor21 napisał:
Mi się krótkie spaliły to wsadziłem h4 100/90w ; ) Teraz jeździ się bardzo fajnie jak jest już ciemno ;D
Kozak! Myśłałem, że to tylko ja jestem takim hardem i mam 60/55
nie miałem innej w domu to tata mi dał taką ;D
Offline
To jeszcze lepiej gratulacje dla taty. Takie żarówki przeznaczone są do lasu albo drogi prywatne. Mam nadzieje ze spotkasz policjanta albo jakiegoś gorliwego użytkownika drogi i nauczą Cię gdzie i jak się stosuje takie żarówki.
Offline
artur_n napisał:
To jeszcze lepiej gratulacje dla taty. Takie żarówki przeznaczone są do lasu albo drogi prywatne. Mam nadzieje ze spotkasz policjanta albo jakiegoś gorliwego użytkownika drogi i nauczą Cię gdzie i jak się stosuje takie żarówki.
Miałem już 2 razy kontakt z policją po zmianie i żaden się nie przyczepił do tego... na ulicy też jakoś nikt mi nie mrugał, nie trąbił czy coś w tym stylu... lepiej by sobie sami dobrze poustawiali te światła bo czasem to aż trzeba się zatrzymać bo pizga po gałach...
Poza tym to ja jeżdżę nie Ty... mi to nie przeszkadza więc nie mam zamiaru zmieniać żarówki
Offline
Roxor21 napisał:
artur_n napisał:
100W? Idiotyczny pomysł, instalacja nie jest do tego przystosowana, te żarówki na publicznych drogach są nie legalne, mało tego oślepiają innych. Jak bym Cie spotkał to rozwalił bym Ci lampe z buta! Ludzie trochę powagi!
Co do magenta to raczej bedzie jednak potrzeba wymiany wraz ze statorem.Przynajmniej teraz jestem widoczny na drodze! I czuje się bezpieczniej, bo te pseudo żarówki oryginalne są do dupy. Kilka razy miałem sytuacje, że jechałem w mieście i z drogi podporządkowanej na legalu sobie wyjeżdżali przede mną.. bo są budynki i jest tylko lusterko, a w tym lusterku mojego światła nie było widać...
Nie oślepiam nikogo raczej bo mam lampę skierowaną w dół, a to raczej mnie wszyscy oślepiają jak jadą...
Dobrze pisze!
Jaki grzech? W frajer jedzie w super bryce i myśli, że mu wszystko wolno, założy 100W do tego niebieskie, światła na maxa w góre i napierdala po oczach, że w zakręcie pród jego światła nie widzisz nic.
Zakładasz na legalu żarówke, dobrze ustawiasz lampe i nikogo nie oślepiasz, a jesteś widoczny, widzisz cała drogę i nie masz gówna w gaciach. Jedź na 30 watówce w deszczu, to tak jakbyś latarką w tunelu świecił.
Offline