Siema
Mam zamiar ulepszyc swoja zetke i moje pytanie czy kupie sam cylinder 72 to glowica zostanie i bedzie dobra ? Czy lepiej kupic zestaw 80 i czy nie bedzie to zbyt duze obciazenie dla walu ?
I ile trzeba to docierac ?
Offline
Kup cylinder+głowice 72cc kosz od 120-200 zl na allegro docierasz do 500 jak do 500 docierałem i chodzi dobrze
Offline
Panowie ... brak słów na te wasze tematy ...
Ale dobra pomoge . MUSISZ wymienić i cylinder i głowice bo jak nie wymienisz głowicy to nic ci ten cylek szczerze mówiąc gówno da. Wału nie przeciążysz na 100 % bo one są robione z nadmiarem wytrzymałości to spokojnie uciągło by i 90 ccm jakby takowe były. Dostałeś odpowiedź to usuń temat bo zieloni wpadną i będzie warn
Offline
To tylko 250 zł. "Tunerzy" do am gowna płacą 500 za sam gaźnik haha
Offline
Ciekawostką jest to żeby "przerobić" AM6 na "rejsing" muszą zapłacić 4000 zł z groszami Oficjalne dane z forum tzr i potwierdzone u dilera yamahy
Ostatnio edytowany przez marcint6070 (2014-08-10 19:17:18)
Offline
Żeby zetkę przerobić na "rejsing" trzeba wydać 1800 zł ... tyle kosztuje gdzieś nowy silnik 250 ccm. Niby ma podobną moc co am6 na dobrym cylku 70ccm, ale elastyczność i moment obr. tego silnika powoduje, że objeżdżasz am6 70ccm które ma tyle samo mocy z palcem w ... (no wiecie gdzie ). Wczoraj skończyłem swapa na 250 i jestem naprawdę zadowolony. Jak będę miał czas i chęci to wrzucę moją zetkę na forum.
Offline
marcint6070 napisał:
Ciekawostką jest to żeby "przerobić" AM6 na "rejsing" muszą zapłacić 4000 zł z groszami Oficjalne dane z forum tzr i potwierdzone u dilera yamahy
4k włoży, a Z150 i tak objedzie
Czekamy na tego swapa
Offline
GuMiS napisał:
marcint6070 napisał:
Ciekawostką jest to żeby "przerobić" AM6 na "rejsing" muszą zapłacić 4000 zł z groszami Oficjalne dane z forum tzr i potwierdzone u dilera yamahy
4k włoży, a Z150 i tak objedzie
Czekamy na tego swapa
Ostatnio widziałem piękną rs na poboczu podjechałem , pytam się co się stało a on mówi że nie ma oleju w dozowniku Ja cisnąłem beke z gościa i mówie że kaput On tak na mnie patrzy i mówi że właśnie półtora miesiąca temu włożył w nią 3500 za tuning a za samą nią dał 8000 zł . Powiedziałem że najwyżej go mogę do serwisu zawieść . Zawiozłem go i wróciliśmy z olejem ale dupa . Ja powiedziałem że ma się nawet nie starać tylko żeby po kogoś zatryntał aby po moto przyjechali , podziękował i pojechałem
Offline
hahahahahha hahahahhahahahahah ahahahahhahahahahah hahahahahhahahahaha ! Prawidłowo
Ja tam w Zumico zanim zorientowałem się, że oleju na oczku nie mam to ile km zrobiłem ohoho, a ile razy sie zatarł i tlok był pękniety i pół pierścienia nie było i głowice pierścieniem obiło, a silnik dalej palil ze strzala i jechal, a tutaj na chwile zabraknie oleju i cisnienie pappa
Offline
Gumis mina właściciela była bez cenna A jak mu jeszcze powiedziałem że ja w moim romecie mam prawie 14 na kulane bez większych problemów to wtedy dopiero kopera mu opadła . Potem powiedział "ale twój jest chiński...jak to możliwe?!" Zacząłem się cieszyć i powiedziałem "jak dbasz tak masz"
Tak na marginesie... trzeba być naprawde głupim i nie zauważyć oleju w dozowniku No ale co zrobisz? Nic nie zrobisz?!
Offline
Chiński? No i co z tego? Niech te głupie gimbusy rozpieszczane przez bogatych rodziców zrozumieją, że nie ma znaczenia gdzie został wyprodukowany. METAL jest do urwy taki sam.
Mój Romeciak ma 7 lat, a nadal wygląda jak nówka i nie znalazłem nigdzie na nim rdzy i podejrzewam, że spokojnie przetrwałby 20 lat w użytkowaniu np. do pracy czy po bułeczki do sklepu.
Offline
Niestety tak ludzie mówią "chińskie to na pewno gówno" a realia są takie że chińczyki są takie same jak te "ordżinalne" yamahy czy aprilie . Z tą różnicą że "oryginalne" są w uj droższe i w utrzymaniu i w zakupie.
Offline