Witam, chciałem się tu was poradzić.
Otóż cieknie mi olej spod lewej pokrywy tam gdzie jest magneto w silniku 139 FMB.
Wytypowany został simmering wału. Mam jednak wątpliwości czy to na pewno simmering wału bo po odkręceniu pokrywy widzę, że zaolejona jest tak naprawdę cała komora. W związku z tym pojawia się pytanie co w tym miejscu może ew. jeszcze przeciekać.
Jak wiadomo komora magneta jest bezolejowa i może to po prostu tak rozchlapuje z wału. Sam nie wiem.
Olej mam zarówno na pokrywce, jak i np. w miejscu gdzie jest koło zębate rozrusznika czyli na górze.
Do rozrusznika rozumiem, że olej nie dochodzi, więc stamtąd na pewno nie cieknie, czy mam rację?
Może to cieknie spod tej okrągłej pokrywki?
Jakie są jeszcze możliwości?
Z drugiej strony zastanawiam się czy ten łańcuszek rozrusznika jest jakoś smarowany czy nie?
Tak wygląda ta komora po zdjęciu magneta:
Brak prefixu
warn 1/3
/G
Offline
Trafiony jest o-ring wału.A olej rozchlapuje Ci koło magnesowe.Do wymiany masz oba o-ringi wału oraz ten który jest pod nakrętką magneta.Wiem bo mam ten sam problem.
Offline
Wiesz co no teraz to trochę się pogubiłem, myślałem do tej pory, że w tej komorze są następujące uszczelnienia:
Tymczasem ty piszesz o trzech: "oba o-ringi wału oraz ten który jest pod nakrętką magneta"
Pisząc pod nakrętką magneta to rozumiem, że masz na myśli to uszczelnienie (simmering) który siedzi we wskazanym strzałką gnieździe, czy mam rację?
To gdzie są te pozostałe "oba o-ringi wału"?
Chodzi o to, że jeszcze tego nie rozbierałem i bazuję na razie tylko na zdjęciach. Chcę się za to wziąć w majówkę i do tego czasu skompletować wszystkie uszczelnienia, żeby nie było niespodzianki.
Offline
Ja też mam ten sam problem. Zdjąłem tą pokrywę i nic niepokojącego tam nie zauważyłem chyba ten typ tak ma
Offline
Sorry mój błąd .A więc simmering w gniezdzie ten duży oraz mało widoczny simmering pod nakrętką magneta http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/99qg.jpg.Oba należy wymienić.
Offline