Na początku chciałem powiedzieć, że jestem nowy na forum. Szukałem wiele podobnych tematów, ale wszystkie były stare i dotyczyły starszych modeli Zetek.
A więc, chodzi mi o to: Czy jest lepsza w porównaniu do starszych modeli, czy też gorsza?, Czy jest warta swojej ceny względem poprzednich wersji? I czy naprawdę jak jest w opisie że wyciąga tylko 45km/h z blokadami oraz jak szacujecie: po jakim czasie się rozsypie? Do tej pory jeździłem yamahą neos, ale już mi zbrzydły skutery i zaczyna się psuć ze starości...
Brak prefixu, warn 1/3
/Gumiś.
Offline
drian123 napisał:
Na początku chciałem powiedzieć, że jestem nowy na forum. Szukałem wiele podobnych tematów, ale wszystkie były stare i dotyczyły starszych modeli Zetek.
A więc, chodzi mi o to: Czy jest lepsza w porównaniu do starszych modeli, czy też gorsza?, Czy jest warta swojej ceny względem poprzednich wersji? I czy naprawdę jak jest w opisie że wyciąga tylko 45km/h z blokadami oraz jak szacujecie: po jakim czasie się rozsypie? Do tej pory jeździłem yamahą neos, ale już mi zbrzydły skutery i zaczyna się psuć ze starości...
Poszczególne roczniki różnią się jedynie zmianami kosmetycznymi. Silnik, osprzęt, rama cały czas jest to samo.
Także nie ma znaczenia czy kupisz 2012, 2013 czy 2014.
Ogólnie zetka jest dobrze wykonana , ile posłuży zależy jak dbasz - niektórzy z Forumowiczów nabili ładnych kilkanaście tysi i nic się poważnego nie działo ( czytaj forum bo parę rzeczy trzeba sobie zrobić samemu po zakupie).
Bez modyfikacji faktycznie słabo leci , ale w końcu to motorower i ma blokadę elektroniczno-mechaniczną
Jak chcesz się sprawnie poruszać to na początek niezbędna jest wymiana zębatek + odblokowany moduł.
Potem zmiana na 72 ccm i jest ok
Offline
Misza9 napisał:
Ogólnie zetka jest dobrze wykonana
Offline
A jak myślicie co dłużej pojeździ: moja yamaha neos ovetto z 2000 roku, czy Romet zetka 50?
Ostatnio edytowany przez drian123 (2014-03-22 22:05:00)
Offline
drian123 napisał:
A jak myślicie co dłużej pojeździ: moja yamaha neos ovetto z 2000 roku, czy Romet zetka 50?
Wszystko zależy od sposobu użytkowania.Jak się dba tak się ma.
Offline
Zgadza się: jak się dba tak się ma. Możesz zrobić yamhą 15k i ci się rozsypie a możesz zrobić zetką 40k i ci się nie rozleci. Jak dbasz tak masz.
Offline
Ja jakbym teraz kupował, to kupiłbym używaną zetkę
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2014-03-23 19:58:16)
Offline
Niczym poza tym że przeszła face lifting .
Offline
Może dla tego że już dotarta i tańsza . Lub ze względów osobistych takich jak estetyka. Ja kupiłem używaną z 2010 roku ,która od nowości nic nie miała robione poza wymianą zegarów i części eksploatacyjnych takich jak zębatka,łańcuch i opona.
Offline
Ja bym używanej zetki w życiu nie kupił.. Z jednej strony dla mnie zetka jest taka średnia klasa motoroweru.. A nawet niska.. Wykonanie? Ehh.. Ale z drugiej strony jak patrzę jak koledzy ciągle przy tych swoich padłach coś grzebią, rozbierają a i tak ledwo jeżdżą, to się cieszę z niej, bo kiedy tylko chce i gdzie chce to siadam i jadę i nie mam aż takiej obawy że mi gdzies po drodze stanie.. Zdecydowanie jak zetka to nowa i dbać od nowości samemu..
Offline
pawelscania13 napisał:
Ja bym używanej zetki w życiu nie kupił.. Z jednej strony dla mnie zetka jest taka średnia klasa motoroweru.. A nawet niska.. Wykonanie? Ehh.. Ale z drugiej strony jak patrzę jak koledzy ciągle przy tych swoich padłach coś grzebią, rozbierają a i tak ledwo jeżdżą, to się cieszę z niej, bo kiedy tylko chce i gdzie chce to siadam i jadę i nie mam aż takiej obawy że mi gdzies po drodze stanie.. Zdecydowanie jak zetka to nowa i dbać od nowości samemu..
Dokładnie A co do jakości to i tak jest według mnie bardzo dobra jak na taką cenę (oczywiście kilka rzeczy należy poprawić, ale zazwyczaj są to jakieś drobnostki).
Offline