Ogłoszenie


#1 2011-05-11 20:49:14

 Blurey

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Skąd: Goleniów.
Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 904
Punktów :   
Pojazd: B5 1.9TDi
Wiek: 23
WWW

[Poradnik] Wymiana fajki zapłonowej.

Cześć, dzisiaj pokaże wam jak wymienić oryginalną fajkę na jakąkolwiek inną.




Jako iż po zakupie cewki, fajka okazała się być przystosowana do innego rodzaju świecy, musiałem kupić nową.
Zdecydowałem się na NGK LB05F, choć pasuje każda inna z wejściem 14mm i wejściem na gwint .
Wygląda ona tak: http://allegro.telemot.pl/Foto/9709/img_2327.jpg

W skład wchodzi oczywiście fajka oraz gumowe uszczelniacze.

Żeby zmienić fajkę na nową musimy oczywiście zdjąć starą. Wystarczy ja wykręcić (tak tak, ona jest wkręcana w przewód) i ukaże się nam taki oto widok. http://img715.imageshack.us/img715/9811/20110511001.jpg

Na nową fajkę zakładamy uszczelniacze od strony świecy i od strony przewodu.
http://imageshack.us/m/841/3204/20110511002.jpg

Teraz wprowadzamy przewód do fajki i zaczynamy wkręcać. Kiedy będzie szło już bardzo opornie ustawiamy ją w pozycji "do podłączenia".

No i na koniec dokręcamy fajeczkę do świecy.

http://imageshack.us/m/841/4494/20110511003.jpg

Opis :

Stosowanie końcówek przewodów świec zapłonowych NGK z opornikami przeciwzakłóceniowymi w połączeniu z odkłócającymi świecami zapłonowymi NGK zapewnia optymalne obniżenie częstotliwości zakłócających we wszystkich zakresach bez negatywnego wpływu na pracę silnika.

Końcówki przewodów świec zapłonowych NGK wyposażone są w 5-kiloomowy opornik wykonany z wysokiej jakości materiału ceramicznego. Dzięki odpowiednio dobranej długości w sposób skuteczny ograniczona została możliwość wystąpienia wewnętrznego przebicia iskry zapłonowej, przy zachowaniu stałej wartości oporowej z nieznacznymi tylko odchyleniami przy dużych przeciążeniach silnika.
Korpus składa się z odpornej żywicy fenolowej, charakteryzującej się bardzo dużą odpornością na wysokie temperatury i naprężenia rozciągające. Specjalne tuleje gumowe na obu końcówkach chronią przed wilgocią i stratami ładunków elektrycznych.

Zalety :
- poprawa kultury pracy na biegu jałowym
- wodoszczelność
- dobrej jakości opornik przeciwzakłóceniowy
- wytrzymała i sprawdzona

Dobra fajka, przewód zapłonowy, wyregulowany gaźnik, świeca to podstawy w wyciskaniu z naszych sprzętów maksimum możliwości.

PS. Przepraszam za jakość fotek, niestety to już maksimum aparatu w mojej Nokii


http://i.imgur.com/B7KaebV.png

Offline

 

#2 2011-05-26 12:07:00

 m4niek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

25231570
Call me!
Skąd: Jaworzno Śląsk
Zarejestrowany: 2011-01-18
Posty: 218
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50
Wiek: 16

Re: [Poradnik] Wymiana fajki zapłonowej.

A ten Passat to twój ; D ?
ładny poradnk a ile płaciłeś za świece, fajkę itp.?


http://img6.imageshack.us/img6/205/userbarau.png

                     "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Offline

 

#3 2011-05-26 15:57:56

 Blurey

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Skąd: Goleniów.
Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 904
Punktów :   
Pojazd: B5 1.9TDi
Wiek: 23
WWW

Re: [Poradnik] Wymiana fajki zapłonowej.

Za świece 12zł, za fajkę 17.


http://i.imgur.com/B7KaebV.png

Offline

 

#4 2011-05-26 21:18:38

 szeryf

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

34732048
Skąd: Lubin (dolnośląskie)
Zarejestrowany: 2011-04-18
Posty: 39
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50
Wiek: 17 lat
WWW

Re: [Poradnik] Wymiana fajki zapłonowej.

Ja mam taką fajkę, nowy kabel, sportowa cewka, i świece irydowa CR7HIX
+
dobrze wyregulowany gaźnik i zaraz po odpaleniu wyłanczam ssanie i na zimnym silniku i na ciepłym obroty utrzymują sie w zakresie 1400 tyś a 1600 tyś.
Sprawdzane na zamontowanym przeze mnie obrotomierzu KOSO Dark.

Offline

 

#5 2016-06-30 11:23:25

 Dissowsky

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

priv~~
Call me!
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2013-08-01
Posty: 45
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 (SK-51)
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Wymiana fajki zapłonowej.

Panowie a jaką cewkę kupujecie?

Offline

 

#6 2016-06-30 22:09:20

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Poradnik] Wymiana fajki zapłonowej.

Zwykła od Ogara 900,i innych mopedów.Podejdzie nawet od skutera 4T.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#7 2016-07-01 21:17:54

 Minos

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2014-03-15
Posty: 206
Punktów :   
Pojazd: Junak M25, Yamaha Virago
Wiek: 1956
WWW

Re: [Poradnik] Wymiana fajki zapłonowej.

A w czym oryginalna cewka jest zła?


"lewa"

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gen-x.pun.pl www.stadolwiejziemi.pun.pl www.ordalicium.pun.pl www.ftpcl.pun.pl www.nolibab3.pun.pl