założyłem filtr stożkowy i motorek sobie ładnie pyrkocze....ale jest jakaś rurka wychodząca z silnika której nie mam gdzie wsadzić bo poprzednio była w ramie oryginalnego filtra.Nie wiem co mam z nią zrobić i nie wiem do czego służy i czy jest potrzeba, a może zrobiłem coś nie tak ?? Proszę o pomoc
brak prefixu
Warn 2/3
G.
Ostatnio edytowany przez majkel2211 (2014-02-19 11:52:26)
Offline
Zatkaj ją. Tak każdy robi
Offline
marcint6070 napisał:
Zatkaj ją. Tak każdy robi
nie wolno zatykać tej rurki ona służy do odpowietrzenia silnika bo jak wiadomo tłok nie jest szczelny w 100% izawsze sie troche powietrza umknie a jeźeli rurka bedzie mocno zatkana to grozi wybuchem i uszkodzeniem silnika bo w silniku zrobi się wysokie cisnienie jeśli ją zatkałeś to brawo.... rurkę puść sobie jakoś żeby nie przeszkadzała i tyle
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-02-19 16:03:22)
Offline
Która rurka? Ta co idzie od góry od silnika? To odma, odpowietrzanie, puszczasz ją do dołu tak jak jest seryjnie w Astonie i tyle.
Zatyka się jak już coś to to gówno od spalin
Offline
No wiem sorry . Umywam rączki Pomyliły mi się rureczki
Offline
dzięki wszystkim
Offline
zetka50 napisał:
to grozi wybuchem i uszkodzeniem silnika bo w silniku zrobi się wysokie cisnienie
Trochę przesadziłeś
Offline
red_p napisał:
zetka50 napisał:
to grozi wybuchem i uszkodzeniem silnika bo w silniku zrobi się wysokie cisnienie
Trochę przesadziłeś
możliwe ale jak by zatkał ten odpowietrznik szczelnie zaspawany to najprawdopodobniej wystrzelił by korek od wlewu oleju
Offline
Ciśnienie "znajdzie" sobie słabszy uszczelniacz i tam poleci
Offline
Ta rurka nie jest do odpowietrzania silnika tylko to ujście syfu ze skrzyni korbowej.
Przejedźcie się trochę z tą rurką na wierzchu to zacznie wylatywać taka żółta posoka. Zatkanie jej skończy się zasyfieniem skrzyni korbowej a co za tym idzie jakimiś tam uszkodzeniami.
Offline
RoNdeL napisał:
Ta rurka nie jest do odpowietrzania silnika tylko to ujście syfu ze skrzyni korbowej.
Przejedźcie się trochę z tą rurką na wierzchu to zacznie wylatywać taka żółta posoka. Zatkanie jej skończy się zasyfieniem skrzyni korbowej a co za tym idzie jakimiś tam uszkodzeniami.
W skrzyni korbowej, czyli kadłubie silnika, pod tłokiem powstaje nadciśnienie w
wyniku przedostawania się powietrza lub gazów spalinowych z komory spalania. Do
prawidłowej pracy silnika potrzebne jest odpowietrzenie,
W przypadku niedrożności odpowietrzenia w skrzyni korbowej bardzo szybko tworzy
się nadciśnienie i olej wyrzucany jest z silnika przez najsłabszy element -
uszczelnienia.
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-02-27 17:03:15)
Offline
Racja, o tym nie pomyślałem.
Offline
Brawo.
Offline