nasilowski12 napisał:
ale na 125 musisz robić prawko, a tu tylko siadać i jeździć a przez przedłużki walą się amorki więc byś musiał dołożyć do interesu
Żadnego prawka nie musisz zar. na 50cc i amorki się nie walą
Offline
Karol, nikt tego złomu nie kupi za 3800 )
Nowa Zetka 125 z wyprzedaży 2012 kosztuje 3300 zł.
K-125, który jest ładniejszy i lepszy kosztuje nowy > 3000 zł.
Jak za 2500 sprzedaż to będzie dobrze.
Offline
GuMiS napisał:
Karol, nikt tego złomu nie kupi za 3800 )
Nowa Zetka 125 z wyprzedaży 2012 kosztuje 3300 zł.
K-125, który jest ładniejszy i lepszy kosztuje nowy > 3000 zł.
Jak za 2500 sprzedaż to będzie dobrze.
Skąd wiesz że to złom?
Offline
karol123 napisał:
nasilowski12 napisał:
ale na 125 musisz robić prawko, a tu tylko siadać i jeździć a przez przedłużki walą się amorki więc byś musiał dołożyć do interesu
Żadnego prawka nie musisz zar. na 50cc i amorki się nie walą
Może być zarejestrowany i na 25cc dopóki nie trafisz na kumatego policjanta, który zauważy że silnik jest za duży jak na motorower. Wtedy nie chciałbym być w skórze właściciela takiego "motoroweru"
Ostatnio edytowany przez Poochacz (2014-01-19 16:59:20)
Offline
karol123 napisał:
jak jade nie przekraczając 45 km/h to nie mają prawa się przyczepić
Jak cię zatrzymają na kontrolę (a mogą, bo nikt im nie broni) i zobaczą że silnik jest większy niż 50-tka to zabiorą ci dowód i dostaniesz mandat.
Za kodeksem: motocykl – pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej przekraczającej 50 cm3, dwukołowy lub z bocznym wózkiem – wielośladowy; określenie to obejmuje również pojazd trójkołowy o symetrycznym rozmieszczeniu kół;
motorower – pojazd dwu- lub trójkołowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3 lub w silnik elektryczny o mocy nie większej niż 4 kW, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h
Zatem jeździsz innym pojazdem niż masz wpisany w dowodzie rejestracyjnym, i potrzebne jest na niego prawo jazdy kategorii A1. Jeśli zatrzyma cię gliniarz, albo (odpukać) będziesz miał kolizję - sorry, skucha.
Nie chcę robić offtopu, ale znalazłem kiedyś na forum taki temat: http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=831. Zapoznaj się z nim żebyś kiedyś się nie zdziwił
Ostatnio edytowany przez Poochacz (2014-01-19 17:29:00)
Offline
Tak samo każdy inny łamie prawo z tym, że ja mam silnik 125 -,-
Bo nie ma pojazdu który nie przekroczy tych 45 km/h, sam nie jeździsz motorowerem.
Offline
GuMiS napisał:
Karol, nikt tego złomu nie kupi za 3800 )
Nowa Zetka 125 z wyprzedaży 2012 kosztuje 3300 zł.
K-125, który jest ładniejszy i lepszy kosztuje nowy > 3000 zł.
Jak za 2500 sprzedaż to będzie dobrze.
Nie złom kolego
A o sprzedaż sie nie bój bo kupców mam xD
Offline
karol123 napisał:
Tak samo każdy inny łamie prawo z tym, że ja mam silnik 125 -,-
Bo nie ma pojazdu który nie przekroczy tych 45 km/h, sam nie jeździsz motorowerem.
Prawda, każdy z tych którzy nawet wsadzą cylinder 80 czy nawet wymienią moduł a nie mają prawka na motor łamią prawo, tylko jest to mniejsze lub większe ryzyko. Głowica i cylinder 80 nie odbiegają zbytnio od seryjnej 50-tki więc na oko nie nikt nie zobaczy różnicy, jeśli będziesz jechał z "motorowerową" prędkością. Ale jest duża różnica w wypadku silnika 125 który rózni się WYRAŹNIE wielkością i nie wmówisz raczej policjantowi na kontroli że ten silnik to maleńka 50-tka. Innymi słowy każdy w takim przypadku ponosi ryzyko ale jest tego świadomy. Jednak mówienie że niepotrzebne prawko bo jest zarejestrowany na 50 jest nie w porządku. To kwestia ryzyka a posiadanie odblokowanego modułu lub wymiana cylindra daje mniejszą szansę wpadki niż wrzucenie całego silnika 125
Offline
Ba łamiesz nawet w takim samym stopniu, tylko że ze strony wizualnej policjant nie rozpozna czy silnik 50cc jest powiększony do 72cc bo to ta sama konstrukcja. Ale w wypadku 125 - powiedz, nie różni się?
Żeby była jasność - ja Ci nie mówię że ty masz tak nie jeździć bo to jest twoja prywatna sprawa i twoja wola. Ja jeżdzę z odblokowanym modułem i zmienioną zębatką i wiem że kiedyś mogę się naciąć na radiowóz z radarem i będę się musiał gęsto tłumaczyć - mam tego świadomosć. Ale twierdzenie że prawko jest niepotrzebne na 125 bo w dowodzie jest 50 - jest fałszywe, bo kiedy ktoś powie "sprawdzam" to raczej tak mu się nie wytłumaczysz
Ostatnio edytowany przez Poochacz (2014-01-19 17:59:19)
Offline
Zetka pójdzie ci kilka cm wyżej na przedłużkach no i to tyle
Offline
moge ci sprzedac amortyzatory od mz, które pasują do zetki 5cm dłuższe od oryginalnych. jak co pisz pw
Offline