Witam.Mam zetkę 80ccm .Myśle nad wymianą Gaźnika na jakiś sportowy czy to coś polepszy a jak tak to co i jaki gaźnik ?Dalej zawirowywacz dzisiaj odpiąłem tą rurkę od zawirowywacza aalee motocykl zaczął pierdzieć i może troche lepiej reagował na gaz .Filtr powietrza czyy coś to da że wymienie go na sportowy <stożkowy> czy coś takiego ?
Offline
Filtr można zmienić, nie wiem czy to daje bo tego nie da się odczuć, musiałbyś sprawdzać na hamowni , ale zawsze lepiej założyć ja miałem i nie narzekałem. Gaźnik się nie opłaca, ale pz20 nie powinien zaszkodzić.
Offline
Nie ma czegoś takiego jak pz20. Jest nazwa firmy i oznaczenie przepustowości. Jest gówniany pz20 i dobry pz20. Tak samo dobry pz19 jak i gówniany pz19. Kupując pierwszy lepszy pz20 kupisz problem.
Offline
Mi chodziło o średnicę ;p
Offline
Pick ma racje, gówniane te gaźniki za małe pieniądze. Najlepszy oryginalny gaźnik i oryginalna dysza 75. Najmniej ci spali, najrówniej chodzi.
Offline
Popieram wyżej, ten gaźnik nawet wystarcza do 80cc i nie ma co wymyślać )
Offline
ja bym tych modyfikacji nie przeprowadzał gaźnik kupisz jakiś chinski i go wyregulowac nie będziesz mógł tak samo z filtrem tylko będzie ładnie chodził ale to też cięzko wyregulowac lepszy orginał
Offline
Witam mam Zetkę 2013 rocznik 50cc powiedzcie mi jak moge poprawić jej osiągi. Narazie przednia zębatka to chyba zdawcza jest zmieniona z 13 na 15 i oczywiście modu odblokowany. Prosze o jak najszybszą odpowiedź z góry dzieki
Ostatnio edytowany przez kwiateketm (2013-12-27 20:16:54)
Offline