Witam na wstępie chciałbym się wam przedstawić i powiedzieć że nie jestem posiadaczem Rometa Zetki ale Rometa Crs 50.
Silniki w tych motorowerach są takie same więc może znajdę tu przydatne informacje
Wracając,jestem posiadaczem Rometa Crs 50 jest to model z 2010r i mam do was kilka pytań.
Rometa dostałem w wieku 12-13 lat teraz mam trochę więcej i zrozumiałem że jak się dociera motor to że się nie daje w pizdę a w szczególności na takiej pojemności.
Niestety w moim przypadku miało to tragiczne skutki a mianowicie bzykowi brak mocy wiem że motorowery mocą nie grzeszą a w szczególności nasze chińskie jeździdełka.
Myślałem nad kilkoma opcjami :
1.Kupno cylindra 80 i poszerzenie go do 90,95.Zastanawiam się czy w owym cylindrze wystarczy miejsca na większą tuleje? Ewentualnie prosił bym was o wasze spostrzeżenia i ewentualne rozwiązania.
2.Stożki,dysze i inne duperele wiadomo.Ale czy jest sens kupywania odblokowanego modułu na allegro i czy ma on jakiś wpływ na poprawę pracy silnika? Wiem że to forum posiadaczy Zetki a one mają inne wejścia i modułów jest więcej do wyboru(z tego co mi wiadomo) ale może ktoś coś słyszał.
Z góry dziękuje i przepraszam za ewentualne pomyłki błędy.Proszę o normalne wypowiedzi bo wiem że nie tylko ja mam z tym problem i może to posłużyć innym.
Offline
Raczej go na tyle nie poszerzysz a nawet jak to będzie trzeba wał zmienić .
Lepiej dołożyć kasy i kupić silnik 125cc który będzie bez awaryjny i dość mocny
Offline
1. 80Ccm starczy Ci spokojnie. Jak chcesz smigac szybko to silnik większy.
2.było wałkowane ale napisze jeszcze raz. Gaznik, stozek poprawiają reakcje na gaz. A moduł daje bardzo dużo. Jak założyłem zablokowany to leciał mi 55 i koniec a jak odblokowany mam to v-max 71
Offline
Aha Dzięki za szybką odpowiedź A mam jeszcze pytanie dotyczące cylindra.Na allegro stoją teraz za 320 zł zestawy z głowicą i cylindrem 80 a słyszałem że w sklepach można dostać za 220 zł.Prawda to ?? Różnica może wydać się śmieszna ale dla pustego nastolatka takiego jak Ja stówa to np.udane 3 weekendy
Offline
Nie wiem czy dostaniesz za 220zł
Ale już można kupić za 280zł
Offline
Przetulejować na 80cc by dało radę, ale czy znajdziesz do tego tłok i jakie będą efekty to raczej Ci tu nikt nie powie, bo nikt nie miał.
Offline
No właśnie tłok Jakieś sugestie ?
http://sklep.atut.ogicom.pl/tlok-cylind … -13mm.html znalazłem coś takiego ale nie wiem czy stronka to nie jakieś gówno.
A i czy może macie jakąś wiedzie na temat powłok zmniejszających tarcie chodzi mi o powłokę na tłok chromową czy coś w tym stylu i czy jest sens sie w to bawić?
Ostatnio edytowany przez IGI (2013-09-13 22:54:59)
Offline
Odnośnie do tytułu "50,80 czy 1000" Wybrał bym na twoim miejscu 1000 ccm z tej trójki
Offline