Spoko wielkie dzięki za pomoc Jeszcze tylko jedno pytanko...
Jak zmienię moduł i zębatkę zdawcza tą z przodu to wyciśnie więcej niż 70 km/h ? A i jaka ilość obrotów jest bezpieczna bo dużo ludzi mówiło mi żeby nie przekraczać tej tego czerwonego paska czyli 10 tys. zaczyna się to do 10 tys. max mogę kręcić bezpiecznie ? A jeszcze kurde ;D Mam tą Zetkę z 2013r. i nie wiem ile mam na przedniej zębatce zębów ? Tyle samo jest co w starszych modelach ? Czy dobrze by było ściągnąć dekiel i policzyć ?
Jakbyście mogli podesłać jakieś dobre nowe lub używane odblokowane moduły i zębatki to byłbym Wam bardzo wdzięczny
Offline
Offline
Slon napisał:
Slawkowski napisał:
U mnie nie wariował, a pojedziesz może 70 km/h w porywach ale licznikowe (przy dużo zawyżającym liczniku).
No nie wiem, moja normalnie leci 70 sprawdzane na różnych motorowerach i volkswagenie t4.
Na jakim przelozeniu?
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2013-08-13 14:50:36)
Offline
Ja tam kręcę na każdym biegu do końca i jest dobrze ;D. 14.500 pojutrze wybije ;D
Offline
Dissowsky , u mnie po przełożeniu zębatki zdawczej na 14z i zmienieniu modułu leci gdzieś w granicach 70-75km/h z lekkiej gorki i z ok. 11tys. obrotów
Ostatnio edytowany przez adinike9 (2013-08-13 15:15:58)
Offline
Jeśli chcesz mieć fajnie zmodyfikowaną Zetkę (piszę na swoim przykładzie i błędach ) to musisz:
+mieć zestaw 70cc czyli cylinder itd.
+ zmienić zębatki silnik i tył // osobiście mam 15/41
+moduł najlepiej sportowy dopasowany do silnika (sam szukałem dość długo ale dało efekt)
+dbać o olej i konserwacje elementów
+zmienić świece na irydową nie koniecznie NSG może być inna sam mam nie markową z NSG i chodzi tak jak powinna bez problemowo.
oczywiście musisz tez zwrócić uwagę na napięcie odpowiednie łańcucha . Ja sam po przejechaniu już 5 tys km maksymalnie wyciskam Zetka na PROSTEJ drodze przy 10,5 tys obrotów 82km/h . i więcej mi się wydaje nie da się wycisnąć . Żadnego filtra nie wymieniałem ani nie blokowałem zawirowywacza spalin. I nie ma wiecej opcji na lepszą prędkość . Można zmienić ja wizualnie i dodać jakieś bajerki ale to tyle jeśli chodzi o silnik 50ccm przerobiony na 72 ccm+.
Offline
A nie lepiej by było założyć na początek nast. sezonu motocyklowego cylinder 80 ccm a np. za 1-2 lata silnik 125 ccm ? Tylko się pytam
Offline
Nie ma coś takiego jak sportowy moduł .
Jest odblokowany i zablokowany .
Z kupnem i wyminą cylindra proponowałbym poczekać do zimy .
Ponieważ wtedy sezon się już zakończy a to się równa niższe cenny
Offline
Dokładnie: zablokowany moduł ma ogranicznik obrotów, odblokowany zwykły moduł zwiększa obroty, więc te Racingi to zwykła lipa i naciąganie - to nie Nissan Skyline że wymieniasz mu chip i masz 500 koni zamiast 350.
Offline
matb napisał:
+zmienić świece na irydową nie koniecznie NSG może być inna sam mam nie markową z NSG i chodzi tak jak powinna bez problemowo.
NGK...
Offline
HIMLU napisał:
Nie ma coś takiego jak sportowy moduł .
Jest odblokowany i zablokowany .
Z kupnem i wyminą cylindra proponowałbym poczekać do zimy .
Ponieważ wtedy sezon się już zakończy a to się równa niższe cenny
do tego w zime lepiej się docier np. zestaw 80cc, ze względu na temperaturę, NGk bym dał sobie spokój lepiej kupić DENSO, chyba, że masz pewność, że JAPAN NGK i irydowa, a z wykła to jeden pies, nie ma różnicy, a tylko wiecej płacisz.
15/41 wyciagnalem 84k/h przy 11000 RPM.
Offline
GuMiS napisał:
HIMLU napisał:
Nie ma coś takiego jak sportowy moduł .
Jest odblokowany i zablokowany .
Z kupnem i wyminą cylindra proponowałbym poczekać do zimy .
Ponieważ wtedy sezon się już zakończy a to się równa niższe cennydo tego w zime lepiej się docier np. zestaw 80cc, ze względu na temperaturę, NGk bym dał sobie spokój lepiej kupić DENSO, chyba, że masz pewność, że JAPAN NGK i irydowa, a z wykła to jeden pies, nie ma różnicy, a tylko wiecej płacisz.
15/41 wyciagnalem 84k/h przy 11000 RPM.
Moja tez dokładnie tyle leci
Offline
Czyli tak ? Mam już przejechane 1 500 km i fajnie by było zmienić moduł i zębatkę przednią z cylindrem, zębatką tylną, ogólnym (wizualnym) tuningiem i tłumikiem poczekać na początek nast. sezonu albo w zimę tak ?
Pytanko czy na 11 tys. obrotach jeździ się komfortowo ? Czyli nic strasznego nie może się stać silnikowi ? Nic nie pęknie, wybuchnie itp.. ? Czy może jeździć normalnie 6-9 tys. obrotów a tylko czasami ciskać do 11 ?
Offline
iktorn napisał:
Katowanie silnika no i wibracje duże. Zmień zębatkę przednią na 14z, to będziesz miał 60-65 licznikowe przy 8-9k
Jak już to 10-10,5k , normalnie nie powinno się przekraczać 8,5k obr podczas jazdy .
Offline