Ogłoszenie


#16 2013-08-13 10:41:04

 Dissowsky

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

priv~~
Call me!
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2013-08-01
Posty: 45
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 (SK-51)
Wiek: 17

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Spoko wielkie dzięki za pomoc Jeszcze tylko jedno pytanko...

Jak zmienię moduł i zębatkę zdawcza tą z przodu to wyciśnie więcej niż 70 km/h ? A i jaka ilość obrotów jest bezpieczna bo dużo ludzi mówiło mi żeby nie przekraczać tej tego czerwonego paska czyli 10 tys. zaczyna się to do 10 tys. max mogę kręcić bezpiecznie ? A jeszcze kurde ;D Mam tą Zetkę z 2013r. i nie wiem ile mam na przedniej zębatce zębów ? Tyle samo jest co w starszych modelach ? Czy dobrze by było ściągnąć dekiel i policzyć ?

Jakbyście mogli podesłać jakieś dobre nowe lub używane odblokowane moduły i zębatki to byłbym Wam bardzo wdzięczny

Offline

 

#17 2013-08-13 11:20:52

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#18 2013-08-13 14:44:56

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Slon napisał:

Slawkowski napisał:

U mnie nie wariował, a pojedziesz może 70 km/h w porywach ale licznikowe (przy dużo zawyżającym liczniku).

No nie wiem, moja normalnie leci 70 sprawdzane na różnych motorowerach i volkswagenie t4.

Na jakim przelozeniu?

Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2013-08-13 14:50:36)

Offline

 

#19 2013-08-13 15:13:05

 PatryG

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

11504009
Skąd: Rybnik
Zarejestrowany: 2011-11-30
Posty: 805
Punktów :   
Pojazd: Suzuki GS 500 & Zetka 72cc
Wiek: 18

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Ja tam kręcę na każdym biegu do końca i jest dobrze ;D. 14.500 pojutrze wybije ;D


Data Zakupu: 04.11.2011.r
Aktualny Przebieg: 21.000km
http://bikepics.com/members/kr3ecik1998/ - Zetka i MC

Offline

 

#20 2013-08-13 15:14:50

adinike9

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2013-01-28
Posty: 84
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 72cc / Jawa 350 TS
Wiek: 15

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Dissowsky , u mnie po przełożeniu zębatki zdawczej na 14z i zmienieniu modułu leci gdzieś w granicach 70-75km/h z lekkiej gorki i z ok. 11tys. obrotów

Ostatnio edytowany przez adinike9 (2013-08-13 15:15:58)


Na przepustkę mnie puścili,
Bym dziewczynę kochał swą.
Lecz za późno to zrobili,
Bo kolega puknął ją.

Offline

 

#21 2013-08-13 15:30:33

 matb

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Bieruń
Zarejestrowany: 2013-05-21
Posty: 63
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 91'

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Jeśli chcesz mieć fajnie zmodyfikowaną Zetkę (piszę na swoim przykładzie i błędach ) to musisz:

+mieć zestaw 70cc czyli cylinder itd.
+ zmienić zębatki silnik i tył // osobiście mam 15/41
+moduł najlepiej sportowy dopasowany do silnika (sam szukałem dość długo ale dało efekt)
+dbać o olej i konserwacje elementów
+zmienić świece na irydową nie koniecznie NSG może być inna sam mam nie markową z NSG i chodzi tak jak powinna bez problemowo.

oczywiście musisz tez zwrócić uwagę na napięcie odpowiednie łańcucha . Ja sam po przejechaniu już 5 tys km maksymalnie wyciskam Zetka na PROSTEJ drodze przy 10,5 tys obrotów 82km/h . i więcej mi się wydaje nie da się wycisnąć . Żadnego filtra nie wymieniałem ani nie blokowałem zawirowywacza  spalin. I nie ma wiecej opcji na lepszą prędkość . Można zmienić ja wizualnie i dodać jakieś bajerki ale to tyle jeśli chodzi o silnik 50ccm przerobiony na 72 ccm+.


http://www.zetka50.pun.pl/_fora/zetka50/avatars/1214.jpg

"Nie wiedzą mądrzy, szybcy mogą nie zdążyć"

Offline

 

#22 2013-08-13 16:03:14

 Dissowsky

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

priv~~
Call me!
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2013-08-01
Posty: 45
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 (SK-51)
Wiek: 17

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

A nie lepiej by było założyć na początek nast. sezonu motocyklowego cylinder 80 ccm a np. za 1-2 lata silnik 125 ccm ? Tylko się pytam

Offline

 

#23 2013-08-13 16:57:30

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Nie ma coś takiego jak sportowy moduł .
Jest odblokowany i zablokowany .
Z kupnem i wyminą cylindra proponowałbym poczekać do zimy .
Ponieważ wtedy sezon się już zakończy a to się równa niższe cenny

Offline

 

#24 2013-08-13 17:05:34

 Poochacz

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

10320449
Skąd: Mogielnica/Izabelin
Zarejestrowany: 2013-07-30
Posty: 469
Punktów :   
Pojazd: Yamaha Virago 250
Wiek: 28

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Dokładnie: zablokowany moduł ma ogranicznik obrotów, odblokowany zwykły moduł zwiększa obroty, więc te Racingi to zwykła lipa i naciąganie - to nie Nissan Skyline że wymieniasz mu chip i masz 500 koni zamiast 350.


"Ostro stary grasz - prawdziwy z Ciebie hardkorowiec, a teraz popatrz jak pracuje zawodowiec"

https://rometemprzedsiebie.wordpress.com/ - mój blog o Zetkowej turystyce

Offline

 

#25 2013-08-13 18:45:25

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

matb napisał:

+zmienić świece na irydową nie koniecznie NSG może być inna sam mam nie markową z NSG i chodzi tak jak powinna bez problemowo.

NGK...

Offline

 

#26 2013-08-13 19:50:00

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

HIMLU napisał:

Nie ma coś takiego jak sportowy moduł .
Jest odblokowany i zablokowany .
Z kupnem i wyminą cylindra proponowałbym poczekać do zimy .
Ponieważ wtedy sezon się już zakończy a to się równa niższe cenny

do tego w zime lepiej się docier np. zestaw 80cc, ze względu na temperaturę, NGk bym dał sobie spokój lepiej kupić DENSO, chyba, że masz pewność, że JAPAN NGK i irydowa, a z wykła to jeden pies, nie ma różnicy, a tylko wiecej płacisz.

15/41 wyciagnalem 84k/h przy 11000 RPM.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#27 2013-08-13 21:47:32

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

GuMiS napisał:

HIMLU napisał:

Nie ma coś takiego jak sportowy moduł .
Jest odblokowany i zablokowany .
Z kupnem i wyminą cylindra proponowałbym poczekać do zimy .
Ponieważ wtedy sezon się już zakończy a to się równa niższe cenny

do tego w zime lepiej się docier np. zestaw 80cc, ze względu na temperaturę, NGk bym dał sobie spokój lepiej kupić DENSO, chyba, że masz pewność, że JAPAN NGK i irydowa, a z wykła to jeden pies, nie ma różnicy, a tylko wiecej płacisz.

15/41 wyciagnalem 84k/h przy 11000 RPM.

Moja tez dokładnie tyle leci

Offline

 

#28 2013-08-14 12:16:15

 Dissowsky

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

priv~~
Call me!
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2013-08-01
Posty: 45
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 (SK-51)
Wiek: 17

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Czyli tak ? Mam już przejechane 1 500 km i fajnie by było zmienić moduł i zębatkę przednią z cylindrem, zębatką tylną, ogólnym (wizualnym) tuningiem i tłumikiem poczekać na początek nast. sezonu albo w zimę tak ?

Pytanko czy na 11 tys. obrotach jeździ się komfortowo ? Czyli nic strasznego nie może się stać silnikowi ? Nic nie pęknie, wybuchnie itp.. ? Czy może jeździć normalnie 6-9 tys. obrotów a tylko czasami ciskać do 11 ?

Offline

 

#29 2013-08-14 12:19:47

 iktorn

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

45998031
Skąd: Opoczno
Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 227
Punktów :   
Pojazd: GS500E + Lanos 1.6 106KM

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

Katowanie silnika no i wibracje duże. Zmień zębatkę przednią na 14z, to będziesz miał 60-65 licznikowe przy 8-9k


PUNX NOT DEAD!

Offline

 

#30 2013-08-14 13:42:01

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: [PYTANIE] Co daje odblokowany moduł ?

iktorn napisał:

Katowanie silnika no i wibracje duże. Zmień zębatkę przednią na 14z, to będziesz miał 60-65 licznikowe przy 8-9k

Jak już to 10-10,5k , normalnie nie powinno się przekraczać 8,5k obr podczas jazdy .

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.vos.pun.pl www.ibin2006.pun.pl www.torpiaavalon.pun.pl www.pokemon-adventure.pun.pl www.gniotki.pun.pl