Witam, od jakiegoś czasu zetka ma muła, nie zamyka całych obrotów, gaźnik ustawiałem kilka razy, świeca nowa i zawory ustawione i muł niesamowity.. Co robić?
I /jeszcze jedno pytanie, zamówiłem na allegro olej motul 5100 10w40, a przysłali mi 15w50, będzie jakaś różnica? Brat go wczoraj wlał, ale za duż o bo chyab 2 litry i dzis pojechałem na praktyke i zaczął rzygać olejem z filtra powietrza.. ale muła miała wcześniej, jeszcze przed tym olejem. I czy mogę jeździc na takim oleju? Z góry dzięki..
Offline
2litry wlał??? Boże masz instrukcje obsługi, poradniki, i inne źródła... tam się leje jak się nie mylę ok. 750ml. okienko poziomu paliwa powinno pokazywać między minimum a maximum.
edytowany: może jest źle dotarty że ma muła...
Ostatnio edytowany przez lisek (2013-07-18 19:49:37)
Offline
Ja bym wlał tyle ile trzeba, ale jak sie brat pospieszyl.. A dotarty był zajebiscie, bo zetki kolegów zawsze w tyle byly, ale nie chwaląc się to wiem jak wczesniej jeździł, pod każ,a góre na 4b a teraz muł.. jeszcze raz muł, od około 100km tak mam, a mam juz prawie 3000km
Offline
A z tym olejem jak? Może być ten 15w50?
Offline
2 litry oleju do Zetki?!?!?!?!?!? DO naszych silniczkow powinno sie lac 750ml jak jest w instrucji, czasami mozna wlac 800. A jaki masz moduł, zablokowany czy odblokowany? Bo jesli blok to jest normalne ze nie bedzie zamykal obrotow i bedzie mial mula powyzej 7k RPM bo do tylu jest zablokowany oryginalnie.
Raczej nic strasznego sie nie powinno stac, bo to tylko troszke inna lepkośc.
Radzilbym Ci po trochu zlewac cieply olej i co chwilke sie przejechac odczekac az poziom bezie w okienku miedzy max/min.
Ostatnio edytowany przez MrTrash (2013-07-18 20:44:14)
Offline
oczywiste chyba że odblokowany jak jeszcze 100km temu zamykalem bez problemu
Offline
Co za dekiel, nic dziwnego, że ma muła jak zostało walne 2 litry oleju, on tam ma więcej oleju niż podzespołów teraz i komory są pewnie pozalewane do full.
Ja wlewałem do swojego silnika 72cc 850ml i to już było za dużo !
Offline
GuMiS napisał:
Co za dekiel, nic dziwnego, że ma muła jak zostało walne 2 litry oleju, on tam ma więcej oleju niż podzespołów teraz i komory są pewnie pozalewane do full.
Ja wlewałem do swojego silnika 72cc 850ml i to już było za dużo !
800-850 to ja wlewam do z150 a tam odrobinke wiekszy silnik
Offline
No ok, ale on miał muła jeszcze przed olejem, nawet większego chyba.. bo swiece wczoraj zmienilem i oleju spuscilem, jest teraz okolo 800ml jak nie mniej. Na serwis ją oddam póki gwarancja, bo z tym gaźnikiem są problemy, kilka razy byl juz przez to na serwisie.
Offline
Dodge napisał:
GuMiS napisał:
Co za dekiel, nic dziwnego, że ma muła jak zostało walne 2 litry oleju, on tam ma więcej oleju niż podzespołów teraz i komory są pewnie pozalewane do full.
Ja wlewałem do swojego silnika 72cc 850ml i to już było za dużo !800-850 to ja wlewam do z150 a tam odrobinke wiekszy silnik
No ja do 125cc teraz wlewam 800
Offline
Jak czytam niektórych to... napisałem że spuściłem olej a piszą ze za dużo.. Ale mam dobrą wiadomość, dziś zetka odzyskałą pełną moc, chyba nowa świeca pomogła a tak poza tym to nie wiem, nic nie robilem.. humory ma ta zetka, jest moc.
Offline
Powiem, że zetka chodzi zarąbiscie, moze zmiana oleju coś dała, nie wiem.. na zimnym tylko musi sie troche rozgrzać, ale po niedzieli daję ją na serwis i odrazu powiem żeby 80cm mi wsadzili ;p
Offline