Ogłoszenie


#1 2013-05-12 22:36:15

danielxmax

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2013-05-12
Posty: 2
Punktów :   

Moduł - blokada

Witam, mam do was pytanie odnośnie modułu. Czy jeśli kupie na allegro odblokowany moduł i zamienię go z moim obecnym będzie (z blokadą) moja zetka będzie jeździć szybciej ? I czy jeśli zamienię go z powrotem na przegląd gwarancja będzie dalej ważna?

Offline

 

#2 2013-05-12 22:42:56

 radziu0700

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gliwice
Zarejestrowany: 2011-08-30
Posty: 969
Punktów :   
Pojazd: Zecia 72

Re: Moduł - blokada

1. zetka nie będzie jezdzila szybciej. Będzie sie wkrecala na wyzsze obroty. predkosc zalezy od przelozen. dasz na przod zebatke zdawcza 15z i bedzie dobrze ;D

2. bedzie dalej wazna.

sorry za ort.  ale pisze z fona ;p


"Motocykle to nie Wszystko, ale bez nich Wszystko jest niczym"

http://img822.imageshack.us/img822/6432/podpisxa.png

Offline

 

#3 2013-05-12 22:47:50

 lisek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2012-11-30
Posty: 646
Punktów :   10 
Pojazd: ZK+ 72cc
Wiek: 17

Re: Moduł - blokada

Wygląda to tak: jedziesz na serwis to zmieniasz na ten stary (zablowkowany),a potem zakładasz odblokowany. A co do prędkości to poleci więcej ale jak będziesz jechał na 11-12 rpm to będzie piłowanie silnika. Najlepiej latać do 10k.
P.s. zeby szybciej leciał to załóż zębatkę 14 lub 15 z przodu.

Offline

 

#4 2013-05-12 22:48:26

danielxmax

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2013-05-12
Posty: 2
Punktów :   

Re: Moduł - blokada

Czyli opłaca się kupować odblokowany moduł ?

Offline

 

#5 2013-05-12 22:51:58

 CzaQQ

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

7473259
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2010-12-09
Posty: 886
Punktów :   14 

Re: Moduł - blokada

tak, nie męczysz silnika

Offline

 

#6 2013-05-12 22:58:18

 lisek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2012-11-30
Posty: 646
Punktów :   10 
Pojazd: ZK+ 72cc
Wiek: 17

Re: Moduł - blokada

Jak najbardziej. Do tego co napisał kolega wyżej , dodam że poleci ci więcej .
P.S. tylko uważaj żeby nie przesadzić z obrotami. Optymalne to takie do 10k a potem to już piłowanie.
Sorrka za błędy ale piszę z tel.

Offline

 

#7 2013-05-12 23:18:28

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Moduł - blokada

http://oi43.tinypic.com/4gjl1u.jpg


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#8 2013-05-14 17:21:44

 prz3mz

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Ostrów Wlkp.
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 50
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 72ccm
Wiek: 17
WWW

Re: Moduł - blokada

Ludzie...tak naprawde to chinska 50 nie przekracza wiecej niz 7k obrotow wiec kazdemu obroty moze inne pokazywac, wszystko sie bierze na sluch. Jezdzeniem na wysokich obrotach tak szybko motoru nie zajedziesz jest to 4t masz tam smarowanie mechaniczne olejem.

Offline

 

#9 2013-05-14 20:44:49

 RoNdeL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

10967524
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2012-06-23
Posty: 864
Punktów :   16 
Pojazd: Astra H GTC
Wiek: 23

Re: Moduł - blokada

coś mi mówi, że jednak przekracza

Offline

 

#10 2013-05-14 20:53:35

 prz3mz

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Ostrów Wlkp.
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 50
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 72ccm
Wiek: 17
WWW

Re: Moduł - blokada

RoNdeL napisał:

coś mi mówi, że jednak przekracza

Co to w ogóle za post jest..
Co ty chcesz wyjaśnić? Że coś Ci mówi...?!
Myślisz że chińska 50 da radę wytrzymać obroty rzędu 10k to by chyba była na skup złomu. Jak simson fabrycznie ma do 7k, a 9k to już żyłka.
Nie obrażaj się ale nie masz racji.
Co do modułu no ty chyba oczywiste że da lepsze osiągi bo nie ma ograniczeń co to maksymalnych obrotów silnika.
Nie że jestem jakim człowiekiem szydercom, ale ten temat o module też jest bez sensu.
Jest tyle o tym na googlach i na forum że głowa boli, a o zębatkach to już nie wspomnę.

Ostatnio edytowany przez prz3mz (2013-05-14 20:55:39)

Offline

 

#11 2013-05-14 21:15:21

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Moduł - blokada

prz3mz

Nie pisz już nic lepiej na tematy mechaniczne.

Offline

 

#12 2013-05-14 21:30:15

 prz3mz

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Ostrów Wlkp.
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 50
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 72ccm
Wiek: 17
WWW

Re: Moduł - blokada

Będę pisał wtedy kiedy będzie na to potrzeba, a co może źle pisze i bez sensu?
Po to jest te forum żeby wyrazić własną opinię i zasugerować właściwą odpowiedź na zadane pytanie.
To jest moja ostania odpowiedź na tym wątku, nie będę zaśmiecał forum na odpowiedzi na inne pytania nie związane z tematem.

Ostatnio edytowany przez prz3mz (2013-05-14 21:35:12)

Offline

 

#13 2013-05-14 21:36:10

 Babuy

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gubin
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 521
Punktów :   
Pojazd: Zetka 250 :)

Re: Moduł - blokada

Lubię to '' używaj szukajki cielaku "


Zetka to motor, który jest powodem do dumy, jazda po lesie, palenie gumy xD

Offline

 

#14 2013-05-14 21:39:34

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Moduł - blokada

Będę pisał wtedy kiedy będzie na to potrzeba, a co może źle pisze i bez sensu?

Po prostu piszesz rzeczy nie z tej ziemii, a co najważniejsze, nie argumentujesz tego żadnymi popartymi doświadczeniami.
Zetka kręci się do trochę ponad 10 tysięcy rpm i jest to typowe dla małej jednocylindrówki. Silnik zetki jest także o niebo trwalszy, lepiej i mądrzej zrobiony od tego starego dziadostwa z simsona, bo w końcu honda cb 50, to honda cb 50, nawet jak jest zrobiona ze słabszej jakości elementów.

Offline

 

#15 2013-05-14 21:47:26

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Moduł - blokada

prz3mz napisał:

Będę pisał wtedy kiedy będzie na to potrzeba, a co może źle pisze i bez sensu?
Po to jest te forum żeby wyrazić własną opinię i zasugerować właściwą odpowiedź na zadane pytanie.
To jest moja ostania odpowiedź na tym wątku, nie będę zaśmiecał forum na odpowiedzi na inne pytania nie związane z tematem.

Nie gadaj głupot, bo ja nawet komarem po wstawieniu gaźnika od piły miałem 7800 RPM (mierzone miernikiem)
Po za tym konstrukcja 2T (przykładowy Simson) to już gówno, dlaczego? Spalanie z kosmowu (dobra jeszcze seryjny 50cc pali normalnie), słaba konstrukcja, co 4000 km silnik już do remontu. Miałem S90 sam go robiłem, dobra była moc, było 100k/h v-maxu, ale było spalanie, które wachało się między 7 a 9 l. To już moja Renault 115 KM spali mniej. Po za tym po 3000 km przebiegu tłok nadawał się do kosza.

Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-14 21:49:46)


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.motoszkocja.pun.pl www.shinobi-raifu.pun.pl www.nerwica.pun.pl www.forestmt2.pun.pl www.pokemon-river-diamond.pun.pl