Ahoj,
Stan aktualny: nie odpala ani elektrycznie ani z kopyta. Świeca wymieniona na nówkę, nadal nie odpala.
Co się działo: Po dużej ulewie zaczął się trochę dusić podczas jazdy. W okolicach 55-60 km/h nie chce już jechać szybciej, słychać takie pojedyncze strzały, dupnięcia. Po każdym dupnięciu nieco go przyhamowywało. Normalnie jeździł do 80 spokojnie.
Co się działo dalej: Po zrobieniu jeszcze z 200 km nie chciał odpalić normalnie. Odpalony z kopyta, działa. Zaczyna się dusić i robić dupnięcia przy normalnej jeździe.
Co dalej: Nie odpala za cholerę. Po kilkudziesięciu próbach, przechylaniu na wszystkie strony itp odpalony z kopyta, jedzie bez problemów. Bez żadnej zapowiedzi gaśnie na trasie, i na tym koniec. Tak jakby coś się w środku przemieszczało, i czasem trafiało w miejsce, w którym następuje dławienie. Nie znam się na tym ale takie mam wrażenie.
Co można zrobić samemu?
- świeca?
- regulacja gaźnika?
- jeszcze jakieś inne opcje?
Jeżeli coś polecacie, to powiedzcie dlaczego i na co muszę zwrócić uwagę, bo początkujący ze mnie mechanik.
Pozdrawiam
@ Radziu
posprawdzam te kweste.
wody w baku nie mam napewno
gaźnika regulować jeszcze nie umiem, na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=R_VvgbQOEn4 mówią żeby najpierw zgrzać silnik. ciężko mi będzie go zgrzać bo nie odpala
świece wysuszyłem wyczyściłem, wkręciłem z powrotem. Zapalił na 3 sekundy, zgasł, mogiła.
gdzie się czyści kranik?
Ostatnio edytowany przez Lekter (2013-05-09 21:26:21)
Offline
Lekter napisał:
W okolicach 55-60 km/h nie chce już jechać szybciej
60 kmh na 50cc to i tak dobry wynik ;D
Offline
Wytłumaczenie jest jedno, licznik Ci się naprawił.
Offline
xD, na to wygląda
Offline
może kranik Ci się zapchał? przewód paliwowy? gaźnik? paliwo nie dociera dobrze do gqźnika i sie dławi? może być też że po tej ulewie wlała Ci się woda do baku?
Offline
spoko, może uściśle o co mi chodzi w tym temacie:
nie znam się. nie jestem mechanikiem ani nie mam do tego smykałki.
jeżeli temat ma być pomocny dla mnie i podobnych mnie majstrów, musisz :
1) opisać lub dać zdjęcie gdzie znajduje się element, z którym trzeba popracować
2) opisać co trzeba zrobić.
Odpowiedzi w stylu: 'zawory' mi nie pomagają.
Mogę go popchać do serwisu i olać sprawę albo cierpliwie tu poczekać na kogoś, kto mi pozwoli się nauczyć czegoś nowego.
Pozdrawiam!
Offline
Wyczyść gaźnik , najlepiej kompresorem wszystko wydmuchaj .
Wyczyść filtr powietrza
Chyba zdjęcia nie potrzebne ;d
Offline
Szybki jesteś, pewnie nawet nie zajrzałeś.
Offline
wyjaśnij proszę wszystkim czytelnikom, jak zajrzeć do czegoś, nie wiedząc, gdzie to coś jest i jak wygląda.
czy ja rozmawiam z idiotą?
czy cokolwiek mogło pozostać niejasne po moich poprzednich postach?
ręce opadają.
tego typu komentarze i 'pomoc' sprawia, że poziom tego forum leci w dół.
Offline
wiesz że jest coś takiego jak poradniki?
ps. jeśli nie wiesz gdzie jest kranik paliwa, to lepiej nie wsiadaj na moto bo możesz jeszcze komuś krzywdę zrobić.
(jest to rzecz tak samo ważna jak np przełącznik kierunkowskazów, czy dźwignia miany biegów.
Offline
robi się ciekawie.
nadal ładujecie w ton:
ty nie wiesz
my wiemy
i ci nie pomożemy
bo łatwiej napisać cokolwiek i nabić sobie posta
niż zadbać o jakość forum i pomóc innemu
wielkie brawa dla was.
a teraz wrócić na sam początek strony i przeczytać wszystko po kolei.
zrobione?
jeżeli masz ochotę coś napisać, to:
1. daj zdjęcie albo opis gdzie znaleźć element, którego dotyczy porada
2. opisz co twoim zdaniem jest do zrobienia.
inne uwagi generalnie możesz sobie zachować dla siebie. nie są pomocne w temacie.
przejechałem na różnych moto tysiące kilometrów, nie zauważając przy tym, żeby komukolwiek działa się krzywda.
od tego sezonu postanowiłem się czegoś nauczyć o serwisowaniu. najwyraźniej to forum nie jest dobrym miejscem, bo zamiast się czegoś dowiedzieć, powoduje bóle wielkich cwaniaków i tracę czas.
raz jeszcze:
rzetelna porada albo milczenie
z mojej strony tyle.
Offline
No pewnie może Ci jeszcze będziemy objaśniać po kolei z obrazkami jak se dupe podetrzeć...
Nie wiesz gdzie jest kranik?
http://lmgtfy.com/?q=kranik+paliwa+motocykl
Proszę.
Wyzywasz Gumisia od idiotów a sam nim jesteś. Chociaż nie, teraz obraziłbym idiotę. Jak można być takim półmózgiem i nie rozumieć prostych przekazów? Wiesz co to jest "słowo-klucz"?
Rafał napisał "zawory" a więc trzeba sprawdzić luz, sprawność a nawet czy nie podpierdolili ich cyganie.
Lekter napisał:
tego typu komentarze i 'pomoc' sprawia, że poziom tego forum leci w dół.
Teraz zobacz sobie ilość swoich postów i poszukaj takich, w których komuś pomogłeś.
Lekter napisał:
przejechałem na różnych moto tysiące kilometrów
Przejechałeś tysiące kilometrów, a nie wiesz jak wyczyścić kranik. Cholera, ciekaw jestem co zrobiłeś jak odkręciło Ci się lusterko.
Reasumując, żałosny jesteś człowieku. Chłopaki chcieli Ci pomóc, nie skorzystałeś z tego. Trudno. Życzę miłej jazdy do serwisu i wyrzucania kasy w błoto tylko dlatego, że jest się nadętym bucem...
Offline