Potrzebuję pilnie zdjęcia lewego kartera > bo wymieniał i musiałem przełożyć (cewki i taki czarny kwadracik) bo chyba go przykręciłem do góry nogami .
<i teraz nie mam iskry to raczej to jest przyczyną mojego problemu >
Prosił bym o szybką odpowiedź bo może jeszcze dziś bym zajrzał do zeci .
Offline
Gość
Adas napisał:
Panowie, żeby rozbebeszyć seryjny tłumik to wystarczy go rozciąć w poprzek czy wzdłuż? Czym te przegrody wyciąć, aby pozostała pusta rura?
Wsadź rurę w tłumik i wal młotkiem
Odcinasz tylko na końcu nie inaczej ;D
KOŁO WYCINASZ.
Offline
u mnie były nity, to śrubokręt i młotek
Offline
dolby0101 napisał:
Potrzebuję pilnie zdjęcia lewego kartera > bo wymieniał i musiałem przełożyć (cewki i taki czarny kwadracik) bo chyba go przykręciłem do góry nogami .
<i teraz nie mam iskry to raczej to jest przyczyną mojego problemu >
Prosił bym o szybką odpowiedź bo może jeszcze dziś bym zajrzał do zeci .
Offline
Nie nie będzie.
Offline
Panowie > ostatnio wymieniałem karter lewy (po stronie magneta) wszystko złożyłem jak należy kable polutowałem .
ALe nie wiem czemu nie mam iskry ogólnie (jak wyciągnę akumulator) i próbuję odpalić motor z pychu to np. kierunek świeci <czyli prąd jest generowany>
a iskry niema . Czego to może być przyczyną ???
Piękna pogoda moto nie jeździ
Offline
Spalona cewka od zapłonu w iskrowniku,moduł CDI-spróbuj poruszać kabelkami przy wtyczkach.Albo zle podłączyłeś kable z iskrownika w co wątpię ale nie można tego wykluczyć i sprawdz cewkę WN .
Offline
moduł sprawdziłem (włożyłem drugi) kable dobrze podłączone dziś sprawdzałem , kostki przeczyściłem posprawdzałem ....
Przed wymi9aną wszystko działało .
A właśnie tam w kraterze znajdują się cewki i taka mała czarna kostka (i przy tej kostce są 2 kabelki jeden miał pękniętą izolacje ale sam kabel nie był ruszony <olej chyba nie przewodzi prądu>)
I możliwe jest że te blaszki na których jest ta kostka wygieły się i zmieniłą ona delikatnie swoje położenie może być to przyczyną ?
Offline
Ta kostka to impulsator.I to jest prawdopodobnie przyczyna braku iskry masz do wyboru kupić nowy iskrownik lub pobawić się w prawidłowe ustawienie impulsatora względem koła magnesowego.Ja na twoim miejscu kupił bym nowy ze względu na to że iskrownik w tym silniku jest w oleju(który na pewno nie przewodzi prądu elektrycznego) co wiąże się z koniecznością spuszczania oleju z silnika-chyba że macie na to inny patent aby tego nie robić.Krótko mówiąc naprawiałem podobną usterkę w Zetce kolegi i stwierdziłem że za dużo pie....nia się z tym a efekt naprawy może być taki że i tak trzeba będzie to wymieniać.
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (2013-06-20 10:52:15)
Offline
K-125 ma już alternator?
Offline