Witam. Doradzicie mi co lepsze ,, Zastanawiam się nad kupnem filtra stożkowego , ale nie wiem czy lepszy jest gąbkowy czy zwykły ??? I czy to coś mi doda ?? podobno na 50cm daje tylko dzwięk i lepsze zbieranie w oborty , ale mam zamiar zmienić cylinder ..
Offline
Wszystko jest na forum...wystarczy tylko poczytać.
Offline
Kuhwa mać, ile razy można powtarzać.
http://www.zetka50.pun.pl/search.php
Offline
To ja napisze jeszcze raz, czy to 50 czy 70 czy 125 nie dawaj stożka, jak chcesz to moge ci podać powody dla których mam nadzieje zrezygnujesz ze stożka na korzyść zetki
Offline
Offline
Prefix, bo syf się robi, już powoli
Offline
Osobiście mam zmieniony filtr z oryginalnego na ten: http://allegro.pl/filtr-powietrza-tunin … 70384.html
Filtr ten daje lepsze przyspieszenie, moment obrotowy niż zamulony oryginał spalinami. Krótko mówiąc zetka jest dynamiczna. Wywal jeszcze ten dopalacz spalin i zatkaj ten wylot z tłumika jakąś spasowaną śrubą. A odpowietrznik od silnika poprowadź w miejsce żeby nie leciał tam syf typu błoto.
Nie pożałujesz wypróbuj.
Offline
prz3mz, zgadzam się z tobą, fakt zecia ma jakby trochę lepsze przyspieszenie nawet odczuwalne ale pozwólcie że coś wam przedstawie :
Zecia dużo więcej pali na tym stożku nawet u mnie dochodziło do 4,5l/100
Jak jedziesz przy 10k obrotów to sie wysiedzieć nie da tak ten filtr głośno chodzi
U mnie na stożku gaźnik chlał wache do filtra i to nie mało
V max zmniejszył się o około licznikowe 10km/h
Często się dusił i trezba było co koło 100km regulować gaźnik co chwila
Filtr stożkowy za 30zł czy tam nawet 40 bądź 50 jest dużo, ale to naprawdę dużo gorszy od oryginała jeśli chodzi o filtracje. Jeśli już stożek tak chce ktoś to tylko polini albo stg6 bo tam filtracja jest do mikronowych części milimetra a tu przy każdym myci musisz stożek zasłaniać jakąś folią a jeźdząc sporo w piaszczystych drogach to jest masakra la silnika, mi mówiono abym za żadne skarby tego nie zmieniał a ja wraz zmeniłem, na stożek za 30zł, mam nauczkę jak zecia mi całkiem stanęła i trzeba było grzebać w gaźniku i i tak zmienić stożek na oryginalny filtr, dużo lepiej zrobisz jak w tej osłonie oryginalnego filtra wytniesz dzire o średnicy centymetra czy dwóch niż jak byś założył stożek, zdecydowanie odradzam !
Offline
ja przejechałem na zwykłym filtrze tuning tylko ze owalnym nie gołąbkowatym już 5500km nic mi się zetka nie dusi nie trzeba gaźnika regulować smigam po rozmaitych trasach piaskowych itp ani razu nie zawaliło mi gaźnika ani nie przytkało ustawiałem tylko gaźnik jak zmieniłem filtr i do tej pory wszystko ok byłem na wiosce 2 tygodnie zetką i smigalem po piaskowych drogach co dnia w kurzu i nic się nie stało chyba jakiegoś szczęśliwego filtra mam
Offline
madodzio7777 napisał:
prz3mz, zgadzam się z tobą, fakt zecia ma jakby trochę lepsze przyspieszenie nawet odczuwalne ale pozwólcie że coś wam przedstawie :
Zecia dużo więcej pali na tym stożku nawet u mnie dochodziło do 4,5l/100
Jak jedziesz przy 10k obrotów to sie wysiedzieć nie da tak ten filtr głośno chodzi
U mnie na stożku gaźnik chlał wache do filtra i to nie mało
V max zmniejszył się o około licznikowe 10km/h
Często się dusił i trezba było co koło 100km regulować gaźnik co chwila
Filtr stożkowy za 30zł czy tam nawet 40 bądź 50 jest dużo, ale to naprawdę dużo gorszy od oryginała jeśli chodzi o filtracje. Jeśli już stożek tak chce ktoś to tylko polini albo stg6 bo tam filtracja jest do mikronowych części milimetra a tu przy każdym myci musisz stożek zasłaniać jakąś folią a jeźdząc sporo w piaszczystych drogach to jest masakra la silnika, mi mówiono abym za żadne skarby tego nie zmieniał a ja wraz zmeniłem, na stożek za 30zł, mam nauczkę jak zecia mi całkiem stanęła i trzeba było grzebać w gaźniku i i tak zmienić stożek na oryginalny filtr, dużo lepiej zrobisz jak w tej osłonie oryginalnego filtra wytniesz dzire o średnicy centymetra czy dwóch niż jak byś założył stożek, zdecydowanie odradzam !
A dzieci takie jak Ty płacą po 150 zł za napis "POLINI" a w środku to ten sam zwykły filtr za 10 zł.
http://allegro.pl/filtr-powietrza-stozk … 12269.html
^^ Dałem za taki 30 zł
Jeżdżę rok, czyściłem tylko raz, po lodzie, śniegach, deszczach, błotach, pisakach, na budzie nawet kurzu nie było.
Dźwięk jest wspaniały najbardziej 3-7k RPM, potem już nie ma różnicy, nie to co oryginalny, który chodzi jak odkurzacz
gaźnika się nie reguluje, na 50cc paliłem 2,1, lepiej się wkręcał, teraz mam 72cc palę 2,6, magia? Nie sądzę.
Najpierw wyreguluj zawory
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-03 12:07:36)
Offline
madodzio7777 -to powiedz mi czy ty w ogóle ten filtr nasączyłeś, jeśli nasączysz gąbkę olejem to nie ma prawa łapać syfu do gaźnika, ten syf będzie się stopniowo osadzał na filtrze którego później trzeba wyprać i nasączyć, żaden syf przez filter nie przechodzi(nasączony).
Offline
Nic nie sączyłem, prałem w gorącej wodzie z mydełkiem, a ptoem wysuszyłem, przy praniu filtr był czysty tylko lekko mokry od benzynki
Offline
ale nawet orginalny był lekko w benzynie filtr kupiłem niedawno i chwale sobie, a zpalanie mi sie chyba nie zwiekszyło, bo w 1 dzień zrobiłem z kolegami 100 km,2 motory a nas było 4 ;P jechaliśmy po mieście troche i spalił ponad 3 litry , tak około 3,4 l
Offline