Jako, że niektórzy z forum, pomalutku planują zmienić sprzęty na 125cc, co za tym idzie, prawko A1(Zdecydowana większość tego forum, to roczniki 98,97 i 96), postanowiłem zrobić temat o motocyklach 125cc(bo nikt na to nie wpadł, albo nikomu się nie chciało), można tutaj się pytać, zamiast robić milion innych tematów.
To ja może zacznę, dzisiaj jako, że zrobiłem sobie wolne, postanowiłem poszperać trochę po tablicy, i znalazłem dość interesujący motocykl
http://tablica.pl/oferta/sachs-roadster … edb3;r:;s:
Jest to motocykl, produkcji niemieckiej, z silnikiem od Yamahy Virago 125cc v2, w porównaniu do GT 125, Sachs, ma silnik chłodzony powietrzem, a nie powietrzem i olejem tak jak w Hyo, oraz mają chyba taką samą moc(Ok. 14KM), za dużo o roadsterze, nie ma w necie, więc pytanie, do was, czy ktoś jeździł, widział, testował itd, ten motocykl, jak się odnosi do Hyosunga osiągami(wyglądem go pokonuje, chodź każdy ma inne gusta), kosztuje mniej więcej tak samo( roczniki jakie są na tablicy to 2000, 2001), ile spala(przy katowaniu), i jaki jest jego rzeczywisty v-max, i jak z żywotnością tych silników, ogólnie to z virago ten silnik jest to muszą być żywotne, ale to tylko 125cc, więc nie wiem, i wgl, jakieś ciekawostki dotyczące tego motocykla, bo nieznany jest i wgl, czynnosci eksploatacyjne
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2013-04-30 23:35:55)
Offline
I tak kupuje GT125 ;D
GT125 ma 15 KM
Ostatnio jeździłem i dupe urywa do setki zdążyłem się rozpędzić i wcale tak długo to nie trwało. Właściciel mówił, że w trasie (ciąglą jazda) pali 3,3 (przeliczał) a jak jakieś małe odstępy itp. to 4l.
Offline
a, tak poza tym GT125 jest ładniejszy
Offline
Ja już zbieram kasę i za rok sprzedaję Zecię i kupuję sobie CBR albo Hyo GT125 tak ja pisaliście. W Zeci już mi mocy braknie...
Offline
Kupuj GT'ka CBR to motorynka jest ;p, a na GT będziesz wyglądał poważnie i będziesz miał cały kręgosłup, chyba, że masz 150cm.
Offline
A ten Hyosung gt 125 to jakiego pochodzenia, gdzie on jest produkowany?
Offline
Hyosung produkowany jest w Korei Południowej, na podzespołach Suzuki, ma silnik z chłodzeniem takim jak dawne gsx-r 750, czy tam 1100 czyli powietrzno-olejowe, czyli jest nie do zarżnięcia . Chyba wezne tego Hyosunga, lecz mam chrapke na jakieś supermoto, albo sporta(2t odpada, za dużo pali, a ja jeżdżę często, może kiedyś jako drugie moto kupie dla funu ). Nad CBR jeśli masz +1,80 to się nawet nie zastanawiaj, zobacz sobie tego daelima roadsporta 125r (vjf), większy od CBR i ładniejszy , a tak wgl, to Zetka jest większa czy mniejsza od CBR'ki 125?
Offline
@Gumiś masz racje. CBR-ka jest wąska jak rower. Już nasze Zetki poważniej wyglądają. Zdecyduje się raczej na jakiegoś Hyosunga. Faktycznie na otomoto można ich trochę znaleźć w przeciwieństwie do allegro.
http://otomoto.pl/hyosung-gt-M1844010.html
http://otomoto.pl/hyosung-inny-aquila-1 … 03027.html
http://otomoto.pl/hyosung-gt-125-naked-M3603419.html
Offline
sprawdź tablica.pl tam jest jeszcze więcej
Offline
Ale gość na jakimś forum pisał że ten Hyo Naked jest trochę wolny. Jeździł 100 z blokadą bo nie chciał go piłować.
Offline
Nie spodziewaj się nie wiadomo czego po 125cc z wagą 166kg.
Hyosung leci max 120-125 k/h z tego co wiem.
Offline
Daelim Roadwin 125, podobny do hyo, ale ma silnik jednocylindrowy
Wie ktoś gdzie te moto są produkowane?
Offline
A to motórek, nad którym zastanawiałem się po zrobieniu prawka. Wersja 125 również występuje. KTM Duke
Offline
Ładniutki, ale trzeba, by było na niego trochę się napracować
Offline