Witam!
Moja zetka ma ostatnio kilka problemów ze sobą Mianowicie:
1) W trakcie jazdy od czasu do czasu tak jakby odetnie zapłon (zginie iskra) a po chwili już jest ok
2) Zetka boi się mycia. Po myciu na myjni po jakimś czasie nie idzie jej odpalić, nie ma iskry ( przy deszczu nie występuje )
3) Po porządnym rozgrzaniu są problemy z poprawnym wkręcaniem się na obroty, muszę dać znacznie więcej gazu niż na zimnym silniku
Czym to wszystko może być spowodowane?
Z góry dziękuje za pomoc
LwG!
Offline
Czujnik jest odkręcony, i schowany koło akumulatora
PS. Bacie się mycia zaczęło sie z momentem wymiany cylindra, ale to chyba większego znaczenia nie ma
Ostatnio edytowany przez Mateusz (2013-04-28 13:43:36)
Offline
Może się delikatnie przestawił
Offline
Lepiej odpiąć czujnik , tak 20- 30 cm i masz kostkę
Offline
To nie chochliki to jest Zetka to się coś zepsuje to się coś upali i jakością nie odbiega od innych pojazdów a twój problem leży po stronie instalacji elektrycznej wokół CDI.
Offline
A jeśli się kostkę odepnie i jak wody się tam w tą kostkę dostanie to nic się nie stanie??
Offline
Ja myłem parę razy na myjni i nic sie nie stało, ale zrobiłem z taśmy taki jakby korek
Offline
to ja dziś to chyba zobacze wepcham jakąś watę w środek i zakleje
Offline
Jak po myciu to w kostce modułu masz wodę... Na grzejnik i po problemie
Offline
Gost Rider, no nie zgodze się z Twoją wypowiedzią. Zetka oprócz tego można powiedzieć uszczerbku to chodzi jak zegarek. Nie było sytuacji, żebym ją musiał pchać do domu a ma ponad 8 tys km przebiegu. Sprawa uciekających iskier by była zamknęta.
Teraz tylko to łapanie muła, regulacja gaźnika się kłania?
Offline
umnie zarówki wymiana przód i tyl i od obrotomierza tez wymiana,z ganikiem mialem problemy kupilem nowy teraz aklumator sie sypie i znowu kasa.Generalnie non stop cos dłubie przyniej fakt ze pierdołki ale sie robi na okraglo tak jak za starych czasów przy motorynce hehe
Offline
Dziękuje wszystkim Zetka po regulacji zbiera się nieco lepiej Został tylko problem wody.. Może to się też dziać poprzez przełącznik przy kierownicy ( dokładniej przez czerwony przycisk odcinający zapłon ) ? Ponieważ nawet dzisiejszy deszcz unieruchomił zetkę ;/
Offline