Witam, mam kilka pytań, bo zbliża się nowy sezon i wypadałoby wyszykować Zetkę.
1) Czy taka zębatka będzie dobra ?
http://allegro.pl/hurt-zebatka-przod-romet-crs-50-ogar-900-zk-50-15z-i3152722456.html
2) Od dłuższego czasu nie działa mi czujnik luzu, tzn. nie pokazuje luzu, ale czasami kontrolka mignie, podczas wrzucania dwójki. Można to jakoś naprawić ?
3) Poszukuje żarówki do przedniej lampy, bo działają mi tylko krótkie, a długie niestety nie. Któraś z nich będzie pasowała ? Która lepsza ?
http://allegro.pl/zarowka-h4-hs1-12v-35-35w-skutery-chinskie-i3166942661.html
http://allegro.pl/zarowka-12v-35-35w-hs1-p43t-niebieska-i3151047379.html
4) Czy jest możliwe ustawienie sprzęgła, żeby było takie twarde, jak w Simsonie ? Chodzi mi o to, żeby ciężko chodziło i można było je wcisnąć tylko jakieś 2cm, a nie żeby łapało na samym końcu dopiero, jak jest obecnie.
Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
5) Można gdzieś kupić klucz, żeby podnieść tylne amortyzatory wyżej ? Mam 188cm wzrostu i trochę niewygodnie mi się jeździ na domyślnym ustawieniu Pomijam fakt, że przy mocniejszych zakrętach zawadzam kolanami o kierownik i czasami wciska mi się klakson o kolano
Ostatnio edytowany przez iktorn (2013-04-13 11:18:26)
Offline
1. Dobra będzie
2. Prawdopodobnie musisz wymienić czujnik , ale warto do niego zajrzeć może gdzieś nie łączy .
3. Obie są dobre , ja bym wziął tą pierwszą .
4. Regulacja sprzęgła .
5. Nie da się podnieść amortyzatorów w Zetka , możesz jedynie je utwardzić , bierzesz śrubowkret i przestawiasz
Offline
1 jak pisze że do zetki to ma pasować
2. może trzeba wymienić czujnik biegów
3. idz do jakiegoś sklepu i weź obecną i poszukaj takiej samej
4.nie wiem o co ci dokładnie chodzi ale można zmienić żeby ci łapało na środku czy gdzie tam chcesz
5. po co ci jakiś klucz? można kupić dłuższe amortyzatory albo przydłużki
Offline
Naciągasz sprzęgło na lince, albo przy manetce.
Jak chcesz mieć twarde, to będzie Ci łapało jak już prawie nie będziesz trzymał w ręce klamki, a jak chcesz od połowy to będzie takie luźne :>.
Trzeba to samemu wyczuć tylko nie przesadz bo będzie się ślizgało, twardsze nie znaczy lepsze.
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-04-13 16:45:38)
Offline
Jeszcze nawiążę do tego czujnika. Motocykl stał 3h pod domem znajomej na bocznej nóżce i padał deszcz. Jak włożyłem klucz w stacyjkę to czujnik działał normalnie ! Wyświetlało luz, jak chwilę postał na centralnej i wysechł, to czujnik znów przestał działać. Jakieś pomysły ?
Offline
A gdzie on dokładnie się znajduje, żeby się do niego dostać i ewentualnie poprawić przewody ?
EDIT:
Założyłem 15z, ale jest gorzej niż na 13z. Vmax mierzony GPS to 54km/h z górki, gdzie na 13z do 58 potrafiło zakręcić. Regulacja gaźnika coś da ? I teraz nie wiem czy dać 13z czy 14z zamówić. Jak radzicie ?
Ostatnio edytowany przez iktorn (2013-04-25 22:14:30)
Offline
50cc, nie wiem czy słaba, normalna jest. Jutro kupię 14z i zobaczę, może będzie lepiej niż na 15z, bo średnio mi się chce wracać do 13z, na której silnik aż płacze, żeby mu zmniejszyć obroty
Offline
To jak ja 50cc śmigałem 13/41 70k/h to ja nie wiem jak Ty dotarłeś tą swoją, że na 15/5x tak słabo sobie radzi.
Offline
Mam takie głupie pytanie
Jak zdjąc przedni klosz od lampy.
Bo tak gadacie o tych żarówkach,że aż chce mi sie kupic jakaś lepsza niebieskawa :Dlub xenona
Ostatnio edytowany przez Savitor Teva (2013-04-26 22:44:16)
Offline
Sevitor, nie radzę podobno weszło coś, że teraz tylko można mieć białe światła, nawet żółte nie są teraz dozwolone.
Offline