Siema .
Zalozylem tlumnik Wm sport basowy do zetki Jestem mega zadowolony, glos jest zajebisty i sądze ze przybral na mocy.
Prezetuje sie na mój gust bardzo dobrze. jutro zrobie zdjecia i podesle zebyscie ocenili Sorki ze troche brudna, ale chcialem szybko zdjecia zrobic ;D
http://www.youtube.com/watch?v=RwysdEA4c8A Glos nie oddany do konca przez moja komórke w rl fajniej to brzmi ;P
Ostatnio edytowany przez darrdevill (2013-02-17 09:05:32)
Offline
i jakiś filmik nagraj jak on chodzi
Offline
No, jesteśmy ciekawi, a najbardziej mnie ciekawi, to, że przybrał na "mocy" xD
Offline
moze nie tyle ze "przybral na mocy" tylko ja sie rozgrzej to super zbiera na obroty ;D
Offline
Sorki za literowke w temacie ;/ pisałem na szybkiego
Offline
Mam pytanko- masz zetkę sport, czy klasyka ??
Bardzo ciekawi mnie efekt jaki daje ten tłumik w zetce w pionowym silniku. Co do mocy to wątpię żebyś coś na tym zyskał. Zapewne jest lepsze opróżnianie komory spalania i w pewnym stopniu jest jakaś poprawa w pracy silnika, ale nie wpłynie to na jego moc i osiągi, gdyż to jest 4T i jego praca nie jest zależna w takim stopniu od układu wydechowego jak to jest w 2T
Ostatnio edytowany przez Cislaw931 (2013-02-16 23:15:53)
Offline
Tutaj macie filmik na yt
http://www.youtube.com/watch?v=RwysdEA4 … e=youtu.be
Offline
Bardzo musiales zmieniac ustawienia gaznika ? Uklad wydechowy ma rowniez duze znaczenie w 4T, zmiana ukladu wydechowego na nie dedykowany do danego silnika ma wplyw zapotrzebowanie silnika w inna mieszanke, moze powodowac nie rowna prace silnika. W wiekszych maszynach kosztem wiekszego dzwieku moze byc duzy spadek mocy, kompresji na cylindrach. O wiele trudniej jest wyregulowac gazniki w takiej maszynie.
Z tym forum dobry pomysl, koniec z reklamami i porzadek moze wreszcie bedzie
Offline
remarke napisał:
Bardzo musiales zmieniac ustawienia gaznika ? Uklad wydechowy ma rowniez duze znaczenie w 4T, zmiana ukladu wydechowego na nie dedykowany do danego silnika ma wplyw zapotrzebowanie silnika w inna mieszanke, moze powodowac nie rowna prace silnika. W wiekszych maszynach kosztem wiekszego dzwieku moze byc duzy spadek mocy, kompresji na cylindrach. O wiele trudniej jest wyregulowac gazniki w takiej maszynie.
Z tym forum dobry pomysl, koniec z reklamami i porzadek moze wreszcie bedzie
Gaźnik nie regulowałem, ma takie same obroty jak wczesniej ;
Mocy napewno nie stracila, lepiej zbiera sie na obroty i mniej sie meczy jeżdżąc pod wiatr lub górke. Mam założona zębatkę 15
Offline
Sory ale jak dla mnie to ten tlumik kompletnie nie pasuje do zetki.
Offline
Chodzi ładnie, ale faktycznie z wyglądu lipa. Za duża ta bańka
Offline
Offline
advin11 napisał:
A nie puka ci podnóżek pasażera o tłumik ???
Cale szczescie nie
Ale wole taki wyglad niz ta beznadziejna orginalna trąbka
Offline