Jeśli możesz kupić leone rk 50 to masz budżet około 5500zł to nie lepiej kupic keeway tx 50 z którego będziesz bardziej zadowolony bo ładniej wygląda wg mnie.
A jak jesteś wysoki to polecam romet crs ma regulowane zawieszenie jak będzie za mały to podkręcisz i już będzie ok Ma ten sam silnik co zetka więc kłopotu z częściami nie będzie
Offline
Zetka na zdjęciach wygląda niepozornie, ale tak naprawdę w rzeczywistości jest naprawdę masywna. Ja mam 180 cm wzrostu i jazda Zetką nie jest dla mnie jakąś niewygodą. Może pod względem wielkości Honda Hornet to to nie jest, ale i tak jest duża jak na 50cc
Offline
@icecola:
Romet CRS odpada już na wstępie - z mojego punktu widzenia jest konstrukcyjnie podobny do Zetki, ale zrobiony jako supermoto/enduro, a ja po wertepach raczej nie będę jeździł. Z kolei o tym Keewayu nie wiedziałem wcześniej, a wygląda interesująco, wprawdzie też jest to supermoto i w dodatku ma uproszczone zegary + brak wskaźnika paliwa, ale za to mocniejszy silnik. Tylko że chciałbym czasami wyjechać o świcie nie budząc całego osiedla... i tu znów chyba taka Zetka lepiej by się sprawdziła. No i co prawda mogę wysupłać 6K i więcej, nawet kilkanaście na nową Yamahę, ale w perspektywie kat.A w przeciągu roku, max. dwóch, po prostu rozsądek mi zabrania.
Ostatnio edytowany przez michalkm (2013-02-15 01:01:10)
Offline
Jak chcesz wyższy i z tym samym silnikiem to Aston ;>
Offline
Zetka ma te same mocowania ; >
Przypadek jeden na milion ; )
Offline
To już co najmniej dwa na milion:
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1967&p=2
Jakoś po zobaczeniu tego zdjęcia mam duże opory przed Astonem - takie rzeczy nie powinny się zdarzać.
Ale, ale - ten Aston rzeczywiście jest dużo wyższy od Zetki? W specyfikacji ma 108,5cm wobec Zetkowych 107, ale nie jestem pewien, jak bardzo poważnie należy traktować te liczby, tzn. w którym miejscu te wysokości są mierzone.
Offline
Nic się nie rozleci, sam śmigam astonem już 2 lata, a jestem dosyć ciężki i czasem jeżdżę we 2 i nic nie pękło.
Jeździłem Zetką i Astonem i powiem Ci, że ejst duża różnica, na zetce jakoś było mi ciasno i wysoko miałem kolana, a na Astonie dosyć wysoko i nadal wygodnie
Offline
@@GumiŚ123 no nie wiem czy te same mocowania ponieważ Zetka ma inną ramę niż Aston .
Nie mówię że ta rama Astona jest zła , ale różni się od tej co jest w Zetce
Offline
Tylko nie kupuj leone rk 50, może jest ładny, ale kolega ma i już mu rama pękła i na gwarancję oddał, plastiki popękały, spaw baku puścił i benzyna się mu wylała.
A prędkością nie ma szans z zetką, jak go wyprzedzę to muszę potem na niego czekać
Offline
Dzięki @kamilek112, już i tak leone sobie odpuściłem. Zetka wygląda solidnie, a na solidności mi zależy. Na przykład bardzo podbudowały mnie tematy o tym, jak przygotować Zetkę do dłuższej trasy - nic o zabieraniu zapasowych cylindrów i głowic i innych elementów silnika, więc jest dobrze :-) Aston jest na drugim (słabsza rama, no i malowanie w żadnej wersji mi się nie podoba - chyba bym musiał od razu przemalować po swojemu), a Keeway TX na trzecim miejscu w moim rankingu. Tak czy siak, jutro będę miał okazję zobaczyć wszystkie te trzy modele na żywo i przymierzyć się do nich. Jeśli Zetka okaże się za mała (w co wątpię, sądząc po zdjęciach), to pewnie rozważę Astona. Keeway trochę sporo pali, nie przepadam za supermoto (lubię choppery, ale to dopiero po A), no i jest dość głośny, bo z tego, co wiem, to AM6 ma przyzwoity moment dopiero przy dość dużych obrotach.
Mam nadzieję, że Zetka okaże się w sam raz.
Offline