Mało kto wie, że motocykle SHL były prdukowane jeszcze długo po przerwaniu ich wytwarzania w Polsce. W 1962 roku PRL sprzedała licencję na produkcję motocykli SHL M11 oraz skuterów Osa M52 indyjskiej firmie ESCORTS. Przed zakupem licencji firma ta zajmowała sie montażem i dystrybucją polskich pojazdów w Indiach. Oprócz licencji na jednoślady ESCORTS kupił również dokumentację produkcyjną ciągników URSUS.
więcej na: http://motocykle.svasti.org/index.html? … ajdoot.htm
Offline
Dość ciekawe Szkoda że teraz nie robią takich motorów. Szkoda że Polskie motory i samochody to teraz tylko wspomnienia
Offline
Chociaż Junak z martwych powstał tak jak Romet. Podobnie wraca na rynek jak nasz rodzimy producent, być może świat jeszcze o polskich motocyklach usłyszy Przynajmniej nasz kraj pokazał na przykładzie zetki, że nie tworzy kolejnego bziuka chińskiej konstrukcji i ruszyli głową i wprowadzili coś nowego, odmiennego od tych piździków co jeżdzą po ulicy i różnią się tylko nazwą producenta
Offline
Cislaw931 napisał:
Chociaż Junak z martwych powstał tak jak Romet. Podobnie wraca na rynek jak nasz rodzimy producent, być może świat jeszcze o polskich motocyklach usłyszy Przynajmniej nasz kraj pokazał na przykładzie zetki, że nie tworzy kolejnego bziuka chińskiej konstrukcji i ruszyli głową i wprowadzili coś nowego, odmiennego od tych piździków co jeżdzą po ulicy i różnią się tylko nazwą producenta
Jak Zetka nie jest Chińskiej konstrukcji to mój Ogar 900 Racing jet robiony na licencji Yamaha model X1. Pomimo tego że jest to coś nowego i odmiennego od pozostałych konstrukcji sprzedawnych pod różnymi nazwami to cały motorower i silnik dalej jest tak samo lipnie wykonany jak poziomy 139FMB koniec i .
Offline
Zgodzę się z Gostem. Niektóre elementy wykonania zetki wołają o pomstę do nieba. Podstawka np
Offline