Siemka
Mam dla was pytanie
Czy ma ktoś zamontowany filtr stożkowy ?
-Jakie są wymiary
-rodzaj stożka
szukałem na 4um o stożkach oczywiście wiele wątków ale nie znalazłem wymiarów.
Offline
Możesz zrobić coś takiego : http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3011
Masz to za Free i ten sam efekt
Offline
Stożek 30zł (35mm też będzie pasował bo guma się zaciska) Na 50ccm zmieni dźwięk i poprawi to, że jak dodasz gazu na maxa to Ci nie zdławi.
Polecam:
http://allegro.pl/filtr-gabkowy-z-obudo … 98841.html
Offline
Tak na przyszłość http://www.promoto.pun.pl/viewtopic.php?id=132
Offline
ale ten wykres nic zupełnie nie mówi, na osi X są obroty w tys. ??
Poza tym konie mechaniczne mają ozn. KM.
No i nie rozumiem tego zdania:
"moc maksymalna jest osiągana na wyższych obrotach, dlatego też tej mocy przybywa."
bo zmieniający się przebieg charakterystyki mocy, a raczej jego przesunięcie "w prawo" na wykresie nie musi powodować przybywania mocy... po prostu maksymalna jest osiągana w innym (wyższym) zakresie obrotów.
No i jak wcześniej kolega napisał:
Okret napisał:
Bo na 50ccm nic Ci nie da. No może ewentualnie lepszy dźwięk, ale to po rozwierceniu wydechu.
Offline
Nie zawracajcie sobie za przeproszeniem dupy tymi "super stożkowymi filtrami do 1000000% mocy więcej", bo to i tak nic nie daje. W 50ccm jest tak małe zapotrzebowanie na powietrze, że oryginalny wyczyszczony filtr daje bez problemu radę.
Ten artykuł to porażka. Dolot w każdym samochodzie czy motocyklu jest wyliczony pod dany silnik (oczywiście nie mówię tu o jakimś Maluchu). To tak jakby ingerować w układ dolotowy Yamahy R1, bo inni mają stożki to ja też chcę!
PS. 400 post (tak, wiem, że nieletni alkoholu nie mogą spożywać )
Offline
automateusz napisał:
Nie zawracajcie sobie za przeproszeniem dupy tymi "super stożkowymi filtrami do 1000000% mocy więcej", bo to i tak nic nie daje. W 50ccm jest tak małe zapotrzebowanie na powietrze, że oryginalny wyczyszczony filtr daje bez problemu radę.
Ten artykuł to porażka. Dolot w każdym samochodzie czy motocyklu jest wyliczony pod dany silnik (oczywiście nie mówię tu o jakimś Maluchu). To tak jakby ingerować w układ dolotowy Yamahy R1, bo inni mają stożki to ja też chcę!
PS. 400 post (tak, wiem, że nieletni alkoholu nie mogą spożywać )
przy pojemności R1'ki filtry stożkowe jeżeli dobrze dopasowane daja dużą róznice. Potem jeżeli do tego zmienimy wydech czyli silnik bd lepiiej "oddychał" można na hamowni przeprogramować komputer pokładowy (chip tuning) i osiągniemy dużo więcej niz jakbyśmy robili chip tuning na seryjnych częściach. Ale niestety nawet patrząc na wykres z tej strony silniki o mocy 5nm mają tak małą róznice w momencie obrotowym ze bedzie ona niezauważalna czyli mozna potwierdzic zdanie: "w 50ccm nic ci to nieda"
Offline
Co prawda to prawda : ) ale popatrzcie ze strony czysto marketingowej :> jak wiemy w Zetkach mamy tylko jeden schowek zakręcony śrubeczkami na ew. klucz do świecy, tak więc gdy zmienimy na stożek, przybędzie nam troszkę więcej miejsca pod osłonką skoro daje taki sam efekt stożek jak i seryjny to czy nie lepiej założyć stożek i mieć miejsce np na syrenę alarmu bądź po prostu na coś innego? Jeśli nie mam racji proszę mnie uświadomić ^ ^
Offline
No zgadzam się z kolegą wyżej...
Offline
Po prostu jak chcesz włożyć stożek to go włóż , drogi interes to nie jest , zetce przez to się nic nie stanie , a czy się opłaca sam ocenisz w trakcie użytkowania.
Offline
Opłaca się, polecam kupić ten co podałem wyżej, posiadam od lipca, nie ma wgl. potrzeby czyścić. (śmigam w terenie).
Offline
Ja też uważam , że się opłaca , a mam jeden z najtańszych stożków przed zimą zrobiłem na nim jeszcze około 900 km po drogach , na których było tyle syfu ( remontują odcinek drogi i przez ciężarówki na odcinku 2-3 km jedzie się jak po piaskownicy ) i nic nie musiałem czyścić.
Offline