wiem że były takie tematy ale nie znalazłem żadnej informacji o spalaniu zetki na tym cylku ani o v-max jaki osiąga i jak tam z przyśpieszeniem bo nie wiem czy warto to kupywać
Offline
Spalanie nie powinno wzrosnąć a jeśli już to minimalnie , przyspieszenie jest sporo lepsze a co do prędkości to na oryginalnym przełożeniu jest taka sama ( może 2-3 km/h więcej ) dlatego przy zmianie cylka polecam również zmienić zębatkę zdawczą na 15z a wtedy możemy liczyć na realne 65-70 km/h
Ostatnio edytowany przez grzesiek14782 (2012-10-22 20:39:52)
Offline
Sarko napisał:
to się wtedy nie opłaca wywalić 400zł żeby się nie zwiększył
Masz większą moc dzięki czemu możesz sobie pozwolić na większą zębatkę i nie będzie go mulić.
A po za tym to nie 400 tylko 320zł --> http://allegro.pl/cylinder-tuning-80-ze … 67528.html
Ostatnio edytowany przez grzesiek14782 (2012-10-22 21:00:16)
Offline
Sarko napisał:
to się wtedy nie opłaca wywalić 400zł żeby się nie zwiększył v-max ,ale ciekawe o ile by się zwiększył jak by z tyłu wstawić zębatke 42zęby
Jak ja na 40 śmigam 50ccm.
Offline
GumiŚ123 napisał:
Sarko napisał:
to się wtedy nie opłaca wywalić 400zł żeby się nie zwiększył v-max ,ale ciekawe o ile by się zwiększył jak by z tyłu wstawić zębatke 42zęby
Jak ja na 40 śmigam 50ccm.
i jak to ci jedzie?
Offline
72km/h max
jedzie normalnie
we dwójkę gorzej wiadomo gorsze przyspieszenie.
Samemu też jest dobre przyspieszenie tylko z 1 na 2 jest duża różnica obrotów, ale jak ktoś umie dobrze wrzucać to nie straci na przyspieszeniu.
Offline
grzesiek14782 napisał:
Spalanie nie powinno wzrosnąć a jeśli już to minimalnie , przyspieszenie jest sporo lepsze a co do prędkości to na oryginalnym przełożeniu jest taka sama ( może 2-3 km/h więcej ) dlatego przy zmianie cylka polecam również zmienić zębatkę zdawczą na 15z a wtedy możemy liczyć na realne 65-70 km/h
A czy kolega posiada takowy cylinder czy tylko myśli że nie powinno wzrosnąć?
Offline
srubekl napisał:
grzesiek14782 napisał:
Spalanie nie powinno wzrosnąć a jeśli już to minimalnie , przyspieszenie jest sporo lepsze a co do prędkości to na oryginalnym przełożeniu jest taka sama ( może 2-3 km/h więcej ) dlatego przy zmianie cylka polecam również zmienić zębatkę zdawczą na 15z a wtedy możemy liczyć na realne 65-70 km/h
A czy kolega posiada takowy cylinder czy tylko myśli że nie powinno wzrosnąć?
Tak mam 72ccm i zrobiłem na nim już prawie 4000 km więc wiem ile pali
Offline
Założyłem dzisiaj 80ccm właśnie wróciłem z pierwszej trasy (11km sypie ostro śnieg, ale warto ) powiem tak jak na razie jest na dotarciu mocy na pewno jeszcze przybędzie, ale teraz jestem w szoku mocy ma strasznie dużo mimo 40z z tyłu
przyspieszenie z 4 biegu (3500 RPM do 6500 RPM) ok. 7 sekund
zbiera się bardzo dobrze, mimo, że 2 bieg mam bardzo długi i różnica obrotów między 1, a 2 jest duża, ale jedynka wcale nie ejst mi ptorzebna
więc gorąco polecam moc jest duża na wiosnę mam zamiar założyć 14/38.
Pierwszy śnieg na Warmii dziś
Offline
Ja mam z tyłu 38 z, a z przodu 13z ... w jedną osobę jedzie się spoko ... w dwie gorzej, ale na wiosnę planuję wymienić cylinder na 80cc, założyć z przodu zębatkę 15z i wymienić moduł zapłonowy.
Offline
matikopl napisał:
Ja mam z tyłu 38 z, a z przodu 13z ...
Łańcuch po wahaczu nie szoruje (nie uszkodził ślizgacza) ?
Offline
Pytam, bo u mnie przy 14 z przodu, łańcuch przy dobrym naciągu jest bardzo blisko gumowego ślizgacza na wahaczu, od czasu do czasu pewnie nawet się o niego ociera.
Offline
Slawkowski napisał:
Pytam, bo u mnie przy 14 z przodu, łańcuch przy dobrym naciągu jest bardzo blisko gumowego ślizgacza na wahaczu, od czasu do czasu pewnie nawet się o niego ociera.
To skróć sobie łańcuch o kilka ogniw ... tylko przy skracaniu sprawdź ile jest potrzebne ...
Offline