poprostu kupujesz silnik 125 i wsadzasz i jedziesz
Ostatnio edytowany przez Ashir (2012-10-11 11:55:39)
Offline
cały silnik gaźnik króciec ale to wszystko było dokładnie opisane co trzeba jakbyś poszukał to byś znalazł
Offline
Zdejmnij blokady i kup nowy cylinderek 80. Zobaczysz jak pójdzie. Ale nie przesadzaj z v-max
Offline
no jeżeli mój ASTON w standardzie przy ok. 10500 RPM wyciska te 70km/h.
To takim 80ccm + 14/38 coś ok. 80 może wyciśnie (real).
Offline
a dlaczego podnóżki trzeba zmienić ?
Offline
Z 50 na 125 , zmiana silnika . Wymiana całego silnika wraz z Gaźnikiem oraz kolankiem rury wydechowej , gdyż w 125 jest większy otwór wydechowy .
Offline
A pytanko mam czy silnik od cbr 125 spasował by do zetki? Pewnie mocowania trzeba zmieniać, ale ogólnie to by spasował ?
Offline