Witam.
Chciałbym zakupić sobie do zetki taki zestaw http://allegro.pl/komplet-h4-bi-xenon-s … 02202.html
I teraz moje pytanie..
Czy da radę takie coś założyć do zetki?
Pobiera w trakcie pracy 35w (na rozgrzanie przez sekundę potrzebuje więcej), więc myślę że z ładowaniem nie będzie problemów
Offline
Do żarówek ksenonowych trzeba mieć odpowiednie reflektory z automatyczną regulacją położenia, inaczej łamiesz przepisy. Halogen o mocy 55W daje światło o strumieniu świetlnym 1500 lm. Xenon o mocy 35W daje swiatło o strumieniu świetlnym 3200 lm, dlatego nie wolno stosować xenonów w zwykłych reflektorach. Poza tym xenon nie ma opcji długie/mijania więc będziesz musiał jakoś ten problem rozwiązać, co może nie być łatwe. Oślepiając innych użytkowników drogi powodujesz, że sam stajesz się bardziej zagrożony wypadkiem. Każdy policjant bez trudu rozpozna, że coś z reflektorem jest nie tak. Na twoim miejscu dałbym sobie luz z tym zestawem.
Offline
kubek505 napisał:
Zamiast tego wsadź H4 55wat jakąś Philipsa Blue Vision i będziesz miał o wiele lepsze światło (jak się coś nie popali w instalacji ;p).
Z 55W nie wyrabia prądnica. Po kilku godzinach jazdy w mieście akumulator się rozładowuje i motorek gaśnie lub trzeba cały czas podkręcać obroty do kilku 5 - 6 tyś na min. Znam to z doświadczenia.
Offline
sq3mva napisał:
kubek505 napisał:
Zamiast tego wsadź H4 55wat jakąś Philipsa Blue Vision i będziesz miał o wiele lepsze światło (jak się coś nie popali w instalacji ;p).
Z 55W nie wyrabia prądnica. Po kilku godzinach jazdy w mieście akumulator się rozładowuje i motorek gaśnie lub trzeba cały czas podkręcać obroty do kilku 5 - 6 tyś na min. Znam to z doświadczenia.
Po raz kolejny widzę jak ktoś piszę, że przy 55W prądnica nie wyrabia.
Od lutego mam 55W i jakoś do tej pory od sierpnia 2011 nie ładowałem akumulatora. A zdarza mi się często jeździć po mieście, nawet mam zamiar zmainy na 65W.
Do tego polecam 55 bo się nie palą tak jak 45W.
Offline
Ja mówię o jeździe po mieście w korkach, ze skrzyżowaniami co 100 - 200 m, a nie o jeździe po wsi, lesie, polu albo małym miasteczku. Pomijając jednak rodzaj terenu. Zetka z żarówką 35 W nie ma problemów z ładowaniem aku, a z 55 W ma poważne.
Offline
Ja mam w motorku mam 2 żarówki BA20D po 35W i od prawie 2 lat nigdy nie ładowałem akumulatora ba nawet w zimę gdy były mrozy po -30 i moto stało w blaszanym garażu pod pokrowcem nie wyciągałem tylko raz na jakiś czas go odpalałem i nie miałem problemów na wiosnę podszedłem odpaliłem i pojechałem.Co do żarówek H 4 o mocy 55 W w seryjnym kloszu Zetki to w nocy kierowcy jadący z przeciwnego kierunku na pewno są oślepiani i tym samym powodujecie zagrożenie dla siebie i innych użytkowników na drodze.Lepiej zainwestujcie w dobre markowe żarówki o maks. mocy jakiej dopuszcza producent Zetki będzie to z korzyścią dla was,motocykla prądnicy i akumulatora,i innych użytkowników.
Offline
Osobówka mi może nawalać światłami drogowymi po oczach (jak jakiś ****** chyba, że nie widzi, że mu się świeci), a ja to nie mogę? Solidarność -,- ;D
Offline
Ja do mojej zeci też wsadziłem 55/65 W i jeszcze go nie ładowałem, a jeździłem całe wakacje prawie dzień w dzień Lekka poprawa w świetle jest i jestem z tego zadowolony co do oślepiania innych kierowców to wystarczy całą lampę na śrubie popuścić i skierować lekko w dół i po problemie;)
Offline
Wole mieć lampe wyżej i na większą odległoś mieć światło, a nie drogowe takie same jak mijania .
Polecam 55/65W dużo daje
Offline
Okręt mi kiedyś napisał:''Zetka nie ma żarówki H4 tylko HS1. Wyglądają idencztycznie ale mają inna moc'' a to tak dla przypomnienia
Offline