Zaczepy pasują tylko trzeba usunąć przednią część ramy.
Offline
Człowieku! Nie rób tego, bo Ci rama trzaśnie. Sposobem, który podał Gost Rider osłabiasz całą konstrukcję. Była już kiedyś jedna taka ZetKa, co całe forum się z niej śmiało.
Czy da się? Tak, ale jest to niezbyt mądre posunięcie. Co do zaczepów, to nie wiem.
Offline
Co do wzmocnień z przody ,chciałem dorobić nowe pod silnik poziomy. A co do silnika od Z125 to jest to jak dla mnie za duży koszt bo około 1600 i jest trudno dostępny ,a silnik poziomy to połowa ceny z całym osprzętem...
Offline
Jaki jest sens wstawiania silnika 110ccm z 4 biegową skrzynią? To to samo co 50ccm z nowym wałem, cylindrem i głowicą 110ccm (mówię tu o poziomym).
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2012-09-22 21:35:12)
Offline
najlepiej kupic "powypadkową" zetke/z/k/itp. i ale ze sprawnym silnikiem i to w cenie mniejszej niz sam silnik xDDD wiem ze jest ktoś na forum co kupil za 1200 jakis wiekszy model i tylko poprzekladal silnik, zebtatki, itp ;p
Offline
silnik poziomy kosztuje około 700zł (nowy), pionowy to około 1400zł (nowy) używany dorwiesz za około 700zł, na allegro była 200cm za 1000zł, więc szukaj okazji, może coś uda Ci się fajnego trafić ;p
Offline
np. http://allegro.pl/romet-k125-na-czesci-i2645662282.html jak jesteś zainteresowany to pisz do gościa
Offline
killer07 napisał:
silnik poziomy kosztuje około 700zł (nowy), pionowy to około 1400zł (nowy) używany dorwiesz za około 700zł, na allegro była 200cm za 1000zł, więc szukaj okazji, może coś uda Ci się fajnego trafić ;p
Poczekaj do grudnia, w tamtym roku spadł silnik do 999zł (125ccm pion)
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2012-09-24 17:37:45)
Offline
Dokładnie, z wszelkimi zakupami warto wstrzymać się do zimy... ja tak właśnie ostatnio intensywnie myślałem o sprzęcie w teren i trochę ochłonąłem, chcę poczekać aż minie sezon.
Offline