A mi Junak 902 wpadł bardzo w gust.
Offline
Szkoda gadać za taką kasę wgl się nie opłaca i jeszcze ten wygląd i jeszcze jakby wsadzili wydech z 901 to może trochę lepiej by to wyglądało
Offline
Wygląd to rzecz gustu, a co rozumiesz pod pojęciem "nie opłaca" (cena Zetki) ??? A tłumik jak tłumik, stylizowany na "japończyka", np. na taki z Hondy CB
Offline
Mój kolega ma junaka, kilka razy na nim jechałem. I nie polecam ten motorek jest cały sztywny. Nadaje sie tylko na asfalt bo na polnych kręgosłup można zgubić. I wg szału nie ma
Offline
mi się jakoś te junaki nie podobają
Offline
Tak wracając do TZR to żadna rewelacja. Chodzi jak kosiarka, może szybka jest ale w 50 chyba nie chodzi o bicie rekordów prędkości. Poza tym trzeba kupić używkę, bo nówka jest z tego co wiem cholernie droga. Zetka jest najlepsza według mnie jeżeli chodzi o 50. Czasem psują się rózne bzdety jak to w chińczyku, ale jeśli się dba to motor może służyć długi czas. I nie mówicie, że ZK sie tak bardzo psuje bo chyba nie mieliście nigdy psującego się motoru. (czytaj CeZet)
Ostatnio edytowany przez RoNdeL (2012-08-27 18:55:55)
Offline
No tak zetka nie jest droga w porównaniu do markowiczów i też w miarę nie jest awaryjna . Na 1 motor polecam
Offline
Ja już jakiś czas siedzę na tym forum i jednak z tego co czytam wnioskuję że zetka jest bardziej awaryjna od routera i do tego droższa więc chyba nie ma co przepłacać ja mam routera i w silniku nic się nie psuje zegary działają miałem problemy z oświetleniem ale to już przeszłość. No i wgl tu chyba nic więcej nie może się popsuć.
Offline
Nie przesadzaj ja np. zetke mam 2 lata i nic na nią nie wydałem tylko kupiłem lepszą świece, odblokowałem ją i kupiłem filtr paliwa . Ale zrozum że większość zależy od kierowcy a nie od pojazdu . A zegary to po prostu nie wypał i tyle .
Offline
Jak już rafal0298 trafnie powiedział, wszystko zależy od kierowcy. Mój znajomy przejechał już 17 tys. km zippem vaporem bez ingerencji w silnik ani inne poważniejsze części (lusterko raz urwał). Jak wszyscy wiemy vapor jest szajsem, jakiego świat nie widział, a jednak jemu dobrze służy. Masz rację Klusek, części do ZK są droższe niż do ws50, ale mimo to ZK jest imo dużo lepsza (silnik pionowy, nie trapie jak zarzynana świnia i lepiej wygląda). Każdy ma swoją opinię i każdy ją wygłasza, po to jest forum. A w mojej opinii Zecia jest najlepszą 50 i nawet ta wychwalana przez was tzrka jest w cieniu mojej zeci kosiarką o członkowym "ścigaczowatym" wyglądzie.
Offline
RoNdeL napisał:
Jak już rafal0298 trafnie powiedział, wszystko zależy od kierowcy. Mój znajomy przejechał już 17 tys. km zippem vaporem bez ingerencji w silnik ani inne poważniejsze części (lusterko raz urwał). Jak wszyscy wiemy vapor jest szajsem, jakiego świat nie widział, a jednak jemu dobrze służy. Masz rację Klusek, części do ZK są droższe niż do ws50, ale mimo to ZK jest imo dużo lepsza (silnik pionowy, nie trapie jak zarzynana świnia i lepiej wygląda). Każdy ma swoją opinię i każdy ją wygłasza, po to jest forum. A w mojej opinii Zecia jest najlepszą 50 i nawet ta wychwalana przez was tzrka jest w cieniu mojej zeci kosiarką o członkowym "ścigaczowatym" wyglądzie.
Nie kupujcie markowych japońskich,włoskich i francuskich skuterów i motorowerów jak ktoś dokładnie policzy koszty eksploatacji używanego markowego bzyka a chińskiego odkurzacza to się przekona czym pachnie markowa jakość.Kupiłem chiński skuter (Romet 717 4T z 2008) jezdziłem nim dłuższy czas wiele tyś km. pózniej sprzedałem i kupiłem Ogara 900 Racing i nie żałuje bo jak się pilnuję naciągu łańcuch,ma wyregulowane sprzęgło i na czas wymienia olej oraz kontroluje czy nie są śrubki luzne i inne pierdoły nie wspominając o jezdzie z nie przeciążaniem silnika ciągłymi wysokimi obrotami.Sprzedawcy markowych motorowerów przeważnie piszą że nie katowany,nie jeżdżony w terenie (dot.enduro i innch. podobnych),przebieg to przeważnie ok.9tyś. czasami 12tyś góra 20tyś.Silni pionowy w Zetce50 ładnie wygląda,nie ma takich wibracji jak pionowych ale nie dodałeś że w porównaniu z poziomym silnikiem w WS50 zabija po prostu Zetke50 : osiągami,kosztami eksploatacji,możliwościami tuningu na większą pojemność itp.Zetka50 jest najładniejsza i zarazem ma najgorsze przyspieszenie i stosunek mocy do masy.Jezdziłem Zetką i ten pionowy silnik i psujące się zegary to jakieś nieporozumienie dobrze że Romet-Motors spuścił z ceny z 4200PLN na 3600PLN.
Offline
Gost, ale żeś się przyczepił tej Zetki...
ps. masz coś wspólnego z SL w Resku ?
Offline