Zapraszam do wymiany informacji, innych użytkowników nowej Zetki.
Regulacja gaźnika - czy Zetka odpala za pierwszym razem na zimnym silniku z rozrusznika? (przy zaciągnietej dźwigni ssania)
Regulacja gaźnika - czy Zetka odpala za pierwszym razem na ciepłym silniku z rozrusznika?
Biegi - czy przy wrzucaniu pierwszego biegu, motocykl mocno szarpie? (czy to normalne, czy każdy model tak ma?)
Światła - czy działa światło stop hamulca nożnego (jeśli nie należy podkręcić śrubę regulacyjną linki stopu)
Lakier i wygląd -czy twoja maszyna jest dobrze zabezpieczona podczas transportu i czy lakier jest w dobrym stanie na baku, oraz inne elementy nie mają uszkodzeń (jak na przykład kierunkowskazy)
Na co zwrócilibyście jeszcze swoją uwagę, jak to było przy pierwszym uruchomieniu...?
W jakich firmach i u jakiego dilera kupowaliście swoje maszyny, co polecacie?
Pozdr.
Ostatnio edytowany przez srubekl (2011-04-26 10:57:31)
Offline
Biegi - czy przy wrzucaniu pierwszego biegu, motocykl mocno szarpie? (czy to normalne, czy każdy model tak ma?)
Faq wyjaśnia
Regulacja gaźnika - czy Zetka odpala za pierwszym razem na ciepłym silniku z rozrusznika?
To bardziej podchodzi pod regulacje zaworów.
Polecam kupować ze sklepu Moto trip w Krakowie. Sam mam Zetkę stamtąd i jest wszystko co napisałeś, nawet po 5000 km, w porządku.
Centralka czy nie jest krzywo, spasowanie elementów, komplet przełączników, kluczyków, akumulator, czy sprawny, koła napompowane, czy nie są pokwadraciowałe, czy poprzykręcane jest wszystko i zabezpieczone. Dobra robota.
Offline
tez od niego kupilem
na przeglad bede we wtorek jechal
zetka troche sie psula na poczatku (zwarcie kierunkowskazu, zle wsadzpna linka gazu) ale ogolnie ok. tylko teraz mi sie akumulator zepsul
Offline
srubekl napisał:
Ja miałem to nieszczęscie i kupiłem od dilera Hit-Bit (wrocław) nie polecam
tez od niego kupilem i szczerze powiem, ze troche musialem sam pogrzebac (obtarty bak, niewyregulowane wolne obroty, luzne sruby, luzna "kopajka", polamane zastrzaski bocznych oslon i inne drobniejsze mankamenty) mimo "podbitego" przegladu zerowego.
bardzo atrakcyjna oferta na allegro nie do konca pokrywa sie z rzeczywistoscia.
rozumiem, ze dowoz kilkaset km to kawal drogi (w tytule i tresci aukcji informacja o dowozie gratis w calym kraju), ale termin oczekiwania 3 tygodniowy i kilka moich telefonow i przekladanie termiow dostawy nie swiadczy dobrze o dilerze.
teraz gratisy - czyli kask to totalny badziew, ktory rozpada sie w rekach (byle wiadro jest wykonane z lepszego tworzywa niz ten kask), bez zadnej homologacji... zupelnie co innego niz w ofercie i na zdjeciach... nawet nie nadaje sie do zabawy dla mojego 5-letniego siostrzenca.
wiem, ze zawsze moglo by byc gorzej, ale mysle, ze zastrzezen i tak jest zbyt wiele.
poza tym nie otrzymalem zadnego wykazu serwisow Rometa, nie wiem, moze na przeglad musialbym bym go ciagac pod Wroclaw wiec na dzien dobry wybilem sobie z glowy serwis.... zreszta po tym jak Zetka byla przygotowana po przegladzie zerowym, to jednak wole sobie ja serwisowac sam
Offline
PickNick napisał:
Dostałem plandekę naxa, kask naxa i zamek na tarcze w miarę dobrej jakości.
takie gratisy to ja rozumiem.
Offline
Slawkowski napisał:
srubekl napisał:
Ja miałem to nieszczęscie i kupiłem od dilera Hit-Bit (wrocław) nie polecam
tez od niego kupilem i szczerze powiem, ze troche musialem sam pogrzebac (obtarty bak, niewyregulowane wolne obroty, luzne sruby, luzna "kopajka", polamane zastrzaski bocznych oslon i inne drobniejsze mankamenty) mimo "podbitego" przegladu zerowego.
bardzo atrakcyjna oferta na allegro nie do konca pokrywa sie z rzeczywistoscia.
rozumiem, ze dowoz kilkaset km to kawal drogi (w tytule i tresci aukcji informacja o dowozie gratis w calym kraju), ale termin oczekiwania 3 tygodniowy i kilka moich telefonow i przekladanie termiow dostawy nie swiadczy dobrze o dilerze.
teraz gratisy - czyli kask to totalny badziew, ktory rozpada sie w rekach (byle wiadro jest wykonane z lepszego tworzywa niz ten kask), bez zadnej homologacji... zupelnie co innego niz w ofercie i na zdjeciach... nawet nie nadaje sie do zabawy dla mojego 5-letniego siostrzenca.
Dokładnie mam to samo, obtarty bak, to samo z tłumikiem, na dodatek kask który przywieziono był tylko jeden i tak samo nie zgadzał się z ofertą z allegro. Hit-Bit otrzymał negatywny komentarz po czym ich szef obrażony zadzwonił i zadeklarował się wymienić Zetkę lub oddać pieniądze. Niestety do tej pory się z tego nie wywiązał i nie odpowiada na kontakt.
Mam też dobre wieści dla wszystkich użytkowników nowych Zetek skontaktował się ze mną właściciel z Mototrip z Krakowa (są też na allegro) i zaproponował kupno u nich Zetki jeśli Hit-Bit zwróci gotówkę. Niestety nie zanosi się na to. I mototrip niebawem przygotuje atrakcyjną ofertę dla nowych użytkowników. W której znajdzie się rocznik 2011 możliwe że też będą dawać dwa kaski zamiast jednego. Czynnikiem właśnie który zadecydował o tym że kupiłem Zetkę w Hit-Bit były właśnie te nieszczęsne kaski. Na allegro wyglądały ok. Niestety prawda okazała się inna a ja mam większy kłopot niż te kaski... to tyle o Hit(kicie) uważajcie na tą firmę.
Poniżej adres dla ostrożnych: (firma podaje dwa adresy)
Dealer ROMET WROCŁAW
Bielany Wrocławskie,ul. Czekoladowa 20
kom:509-835-340, hitbit@o2.pl
H.IT.-B.IT. S.C.H.T. Bieleccy
Wrocławska 22
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
REGON: 020178640
NIP: 896-13-97-669
Zetka - technicznie
Slawkowski napisał:
srubekl napisał:
Ja miałem to nieszczęscie i kupiłem od dilera Hit-Bit (wrocław) nie polecam
tez od niego kupilem i szczerze powiem, ze troche musialem sam pogrzebac (obtarty bak, niewyregulowane wolne obroty, luzne sruby, luzna "kopajka", polamane zastrzaski bocznych oslon i inne drobniejsze mankamenty) mimo "podbitego" przegladu zerowego.
Jak sobie poradziłeś z bocznymi osłonami?
Czy wolne obroty wymagały tylko regulacji gaźnika czy regulowałeś zawory?
Które śruby były lużne?
Ile zapłaciłeś i kiedy?
(Ja wydałem 4000 w marcu 2011)
Ostatnio edytowany przez srubekl (2011-03-26 10:12:01)
Offline
srubekl napisał:
Dokładnie mam to samo, obtarty bak, to samo z tłumikiem, na dodatek kask który przywieziono był tylko jeden i tak samo nie zgadzał się z ofertą z allegro. Hit-Bit otrzymał negatywny komentarz po czym ich szef obrażony zadzwonił i zadeklarował się wymienić Zetkę lub oddać pieniądze. Niestety do tej pory się z tego nie wywiązał i nie odpowiada na kontakt.
w takim razie czytałem Twój komentarz na allegro,
przeglądałem co tam ludzie mu wypisują, bo ciekawy byłem, czy tylko ja nie do końca byłem zadowolony.
ja jeszcze im nie wystawiłem, jakoś ciężko z czystym sumieniem wystawić im pozytywa nawet naciąganego.
tym bardziej jak przeczytałem ich odpowiedź na Twój komentarz.... że kłamiesz czy coś w tym stylu, że "dziwny" allegrowicz, że kasę zwracają to aż mi się "zagotowało", bo wiem dokładnie jak było w moim przypadku.
srubekl napisał:
Czy wolne obroty wymagały tylko regulacji gaźnika czy regulowałeś zawory?
Które śruby były lużne?
Ile zapłaciłeś i kiedy?
(Ja wydałem 4000 w marcu 2011)
wolne obroty wymagały regulacji, facet miał problem z odpaleniem Zetki, coś burczał, że pewnie trzeba ssanie itp.
w końcu jak pojechał miałem problem z odpaleniem, a jak już się udało to wolne obroty były ustawione na 4000
zaworów nie ruszałem, chociaż jak gostek starał się ją odpalić to chwile pochodziła i zaworki grały.
co do luźnych śrub to: śruba do kopki (kopka prawie odpadła po kopnięciu), dokręciłem śrubę od dźwigni biegów, koła też jeszcze dokręciłem, dopompowałem koła.
zaczepy od osłon bocznych raczej były wcześniej pourywane (po jednym z każdej strony), najpierw ściągnąłem prawą, żeby mieć dostęp do gaźnika ze względu na te z lekka za wysokie obroty.
zaczepy próbowałem pokleić ale i tak puściły przy ponownym zakładaniu osłon i tak to zostawiłem.
na kasku mi nie zależało zupełnie, bo nie spodziewałem się żadnej rewelacji (poza tym i tak nie zdradziłbym swojego Nolana wartego 1/3 ceny Zetki ), więc nawet nie oglądałem go po kupnie, później jak go wziąłem do rąk to szkoda komentować, dla mnie to w ogóle byłby wstyd komuś coś takiego wpychać i nazywać to gratisem.
co do zapłaty to na allegro była cena 3990... ja wpłaciłem zaliczkę 300 zł (chociaż nie musiałem, ze względu na moją ilość pozytywów, ale chciałem być w porządku, bo transport GRATIS itd.), a gość na miejscu jeszcze mnie skasował na 3700 bez mrugnięcia okiem.
ale jak już napisałem wcześniej to jak przeczytałem jego odpowiedź na Twój komentarz to dosłownie mną zatrzęsło.
Offline
Proponuję wystaw im negatywa bo goście totalnie olewają ludzi. Komentarz który im wystawiłem zgodziłem się usunąć pod warunkiem zwrotu pieniędzy lub wymiany Zetki. Mija już tydzień od usunięcia a oni unikają kontaktu. Rozważam skierowanie sprawy do sądu. Jeśli nic z tego nie wyniknie.
Innym konsumentom polecam ten poradnik, w razie kłopotów z nieuczciwymi sprzedawcami:
http://www.pozew-cywilny.pl/
Offline
srubekl, nie odbieraja tel. ?
Offline
Slawkowski napisał:
srubekl, nie odbieraja tel. ?
Tak, mają uczulenie na mój numer chyba. Co do stanu technicznego, aktualnie męczę się z odpaleniem Zetki. Jak już się uda to przy wrzuceniu pierwszego biegu mam takie szarpnięcie jak by mi ktoś kopa zasadził - nie chce mi się wierzyć że to wina braku synch. i każdy tak ma....hymm
Offline
PickNick napisał:
Powiem ci, że może być to też wina regulacji sprzęgła i po prostu tarcze się do końca nie stykają i następuje za mocne bum, ciągnie ci na sprzęgle?
Też myślałem że to sprzęgło, przy wciśniętym sprzęgle nie ciągnie. Naciąganie linki nic nie daje. Szarpnięcie jest przy wrzucaniu pierwszego biegu bardzo silne.
Offline