Co to za komentarze ? WS 50 ma większą moc niż wasza Zetka 50 ! Może trochę gorzej wygląda ale nim przeganiam na luzie Zetka 50 , Ogar 900 Racing i CRS 50 bez zdjęcia blokady. zazwyczaj rozpędzam się do 85 km/h a zetką jechałem 70 więcej nie wyciągneła ...
Offline
Gość
Uwierz, że nie miałbyś szans z zetką dobrze dotartą. Silniki poziome zawsze będą troszkę gorsze, niż silniki pionowe przez mniejsze tarcie tłoka o ścianę cylindra.
Gość
Jakby jełop jechał Rometem K125 i nie potrafiłby nawet biegów zmieniać, to byś go nawet tym WS 50 wziął. Ja się z tobą sprzeczał nie będę, bo ja wiem, co Zetka potrafi, ale uwierz mi na słowo, że polotu nie masz...przynajmniej do mnie, bo znajomy z pobliskiej wiochy kozakował tak samo jak ty i niestety kratę browara przegrał. A chłopak trochę kilometrów już przejeździł i ma coś około 25 lat. Więc skończ temat "co to mój WS nie potrafi", bo nudzicie mnie już tymi waszymi cudownymi "maszynami do pokonywania barier dźwięku".
Jakby jełop jechał Rometem K125 i nie potrafiłby nawet biegów zmieniać, to byś go nawet tym WS 50 wziął.
Oj ciężko rometem k125 utrzymać prędkość, by nie zgubić zetkowicza. Musisz swoje wyobrażenie na temat tej przepaści pomnożyć x5, najlepiej przejedz się k125 i ws 50 razem, zobaczysz.
Offline
Gość
Nic nie było chyba przerabiane, jest oryginalny (chyba). Nie interesuje mnie to za bardzo, skończmy temat "Mój WS/ZetKa przełamał barierę dźwięku".
Witam
Dziś jechałem pierwszy raz po zimowaniu, i sprawdziłem jak to u mnie jest z tymi obrotami, wiec tak... na 3 dochodzi do 9,5 tyś i około 70/75 "km/h", a na 4 ledwo 7 tyś i 60 "km/h" i tu nasuwa sie pytanie czy zebatki 13 i 47 beda dobre?
Offline
Siemka. Właśnie zakupilem Ws 50 i dzisiaj mi go przywieźli. Wszystko jest ładne piękne tylko mam problem z tylnym schowkiem a mianowicie nie mogę go żadnym sposobem otworzyć. Wiecie czemu tak jest???Proszę o odpowiedź.
Offline
No mi sie właśnie nie chce otworzyc:(. Jak przekręcam kluczyk to jak sie patrzy od dolu to to co blokuje przed otwieraniem nie chce sie do konca przesunąc a nie chce kluczykiem na chama drzec zeby nie urwać czegoś
Offline
Ja u siebie w k125 zdjąłem cały zadupek i wszystkie plastiki, by wyglądał jak retro, nie obijał podczas dziur i by nie było problemów z plastikami, wygląda teraz bardziej jak mzta i można sakwy zamontować. No i nie ma elementu-nie ma problemu
Offline