Witam.
Domyślam się, że jestem pierwszym człowiekiem, który w internecie prezentuje tę o to maszynę. Jest to jakaś nowość, troszkę się różni od innych lecz w gruncie rzeczy to to samo. Leone Diavolo 50 od Keewaya
Nie będę się tu za bardzo rozpisywał, gdyż mam ten motorek od nie dawna. Dopiero uczę się jeździć taką biegówką bo pierwszy raz mam styczność z takim czymś. Wcześniej tylko skuter.
Powiem tak.. Prezentuje się za**biście. Jestem zadowolony, jedyne co mi w nim przeszkadza to wibracje. Znalazłem już na to sposób i postaram się tą wadę wyeliminować.
Plany:
- Wymienić lusterka na jakieś ładniejsze z lepszą widocznością.
- Wymienić zębatkę zdawczą przednią na taką, by lepiej się jeździło.
- Kupić kiedyś cylinder 72.
Modyfikacje:
- Po dokręcanie i wymiana niektórych śrubek na lepiej dopasowane.
- Poprawienie zabezpieczeń akumulatora.
- Zabezpieczenie kluczy w schowku, by nie drgały podczas jazdy.
- Obniżenie hamulca tylnego tak, aby nie dotykał kolanka tłumika.
- Poprawienie linki hamulca przedniego by nie dotykała błotnika a zarazem nie rysował go.
- Wymienienie świecy na irydową.
- Dokręcenie chlapacza na przedni błotnik, by ochronić go przed zarysowaniem i szybkim brudzeniem się.
- Wymiana modułu zapłonowego na odblokowany.
- Zredukowanie wibracji z zegarów przez podłożenie gumowych podkładek pod zamocowania.
- Wyeliminowanie wibracji z podnóżek dzięki dużej ilości taśmy izolacyjnej.
- Zamontowanie siateczki na tylną część kanapy.
- Wymienienie kierunkowskazów przednich na ładniejsze i lepiej świecące.
Awarie:
Raz na kilkaset km troszkę poodkręcają się śrubki. Z takich poważniejszych awarii to zrobiła się mikro-dziurka obok kranika w baku i musiałem dać do wymiany na gwarancji. Oprócz tego, żadnych problemów.
Miałem też mały wypadek, w którym ucierpiało troszkę moje moto. Uderzyłem w rower. Lewy kierunek cały do wymiany i trochę mi błotnik podrapało. W dodatku odkleił mi się ten pasek gdzie są kontrolki na zegarach, ale wystarczy go tylko przykleić. Raz "zepsuł" mi się stop. Przyczyną była sprężynka, która włączała światło gdy wciskało się hamulec nożny. Wystarczyło ją założyć i zabezpieczyć przed kolejnym wypadnięciem ze styk.
Przebiegi:
- 15.06.12r. - nabycie pojazdu
- 15.06.12r. - 30km
- 16.06.12r. - 50km
- 17.06.12r. - 75km
- 18.06.12r. - 115km
- 19.06.12r. - 130km
- 23.06.12r. - 200km
- 30.06.12r. - 300km
- 13.07.12r. - 400km
- 29.07.12r. - 500km
- 22.08.12r. - 600km
- 16.12.12r. - 850km (wcześniej było tyle nabite ale dzisiaj licznik spisałem)
- 06.04.13r. - 920km
- 21.04.13r. - 1000km (nareszcie można powiedzieć, że jest dotarty)
- 02.06.13r. - 1200km
- 16.06.13r. - 1300km
Zdjęcia:
Filmy:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu … tqMl0hhaiw
Profile na portalach:
http://motoalbum.pl/pojazd/6174
http://rygiel-leone.mojemoto.pl/
http://polskajazda.pl/Motocykle/Barton/Fighter/138832
Ostatnio edytowany przez rekoz. (2013-06-16 15:22:55)
Offline
No to ja będę pierwszy co pogratuluje
Ciekawy okaz i mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował.
Offline
Masz tu gr 500 http://archiwumallegro.pl/zumico_gr500-1103588968.html
Jak na moje oko to są te same motory .
Offline
Ładny, aż mi się przypomniał dzień w którym kupiłem routera dobrze go dotrzyj to posłuży. Tylko te opony -.- lepiej na nich uważaj a ta przednia to nawet nie wygląda.
Daj jak możesz zdjęcie na silnik tak żeby było gaźnik widać.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-06-15 20:59:25)
Offline
Nie podobają mi się zegary i ten pseudo abs, reszta jak w ws 50 i prawie jak u mnie w k125, czyli bardzo fajna i trwała maszyna. Ne łudź się, że to czystej krwii Keeway.
Offline
PickNick napisał:
Nie podobają mi się zegary i ten pseudo abs, reszta jak w ws 50 i prawie jak u mnie w k125, czyli bardzo fajna i trwała maszyna. Ne łudź się, że to czystej krwii Keeway.
Co to pseudo ABS?
Nie łudzę się ale też cieszę się, że to nie jest router, który nawet nie ma obramowanego silnika.
Offline
A i jeszcze muszę Wam o czymś napisać. Jestem bardzo zaskoczony. W ogóle nie słyszę drgań plastików i przy niskich i wysokich obrotach. O.o A podobno to duży problem w każdym chińczyku.
Do tego ma coś bardzo fajnego. Nie trzeba się w nic bawić by zdjąć siedzenie. Wystarczy włożyć kluczyk do zamka pod siedzeniem i przekręcić.
Ostatnio edytowany przez rekoz. (2012-06-16 16:49:42)
Offline
Pierwsze widzę taki moto , moto w stylu WS , Zetka , niech służy !
Offline
rekoz. napisał:
A i jeszcze muszę Wam o czymś napisać. Jestem bardzo zaskoczony. W ogóle nie słyszę drgań plastików i przy niskich i wysokich. O.o A podobno to duży problem w każdym chińczyku.
Do tego ma coś bardzo fajnego. Nie trzeba się w nic bawić by zdjąć siedzenie. Wystarczy włożyć kluczyk do zamka pod siedzeniem i przekręcić.
Zobaczysz po większym przebiegu, też tak mówiłem na początku bo nie było nic. Teraz zresztą też już nie mam bo wszędzie dałem gumowe podkładki :0.
Fajny
Offline
Nie chcesz się zamienić? Ja jakbym wiedział że pionowe silniki to troche niewypał to od razu brałbym Keeway'a, wsadził w niego 72ccm i dorównywałby oryginalnemu AM6 Moto piękne, ale przedni błotnik kup od WS'a albo K125
Offline
fajny typowy motorower z poziomym silnikiem szerokości
Offline
Okret napisał:
Nie chcesz się zamienić? Ja jakbym wiedział że pionowe silniki to troche niewypał to od razu brałbym Keeway'a, wsadził w niego 72ccm i dorównywałby oryginalnemu AM6 Moto piękne, ale przedni błotnik kup od WS'a albo K125
Pionowe silniki to trochę nie wypał dlatego, że te cylindry są chyba przystosowane do poziomego silnika, więc moc jest słaba. Do tego części są b. drogie a do poziomego 150zł cylek z wszystkimi częściami jakbym zatarł czy coś.
Offline